Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
*Martina*

Tips på sittvagn till ettåring?

Rekommendera Poster

Skulle vilja ta med en bakåtvänd sittvagn som en ettåring sitter bra i. Som man kan fälla ryggstödet på så det går att få skön sovställning 😊  Någon som är duktig på vagnar här? Billig ska den ju vara oxå för det är väl inte säkert den håller under hanteringen på flygplatsen eller hur bra är airshells? Är det värt att hyra en sån?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

http://babyproffsen.se/produkt/babytravel-bombay-xl-sulky-teaberry/

Vi har haft en tidigare variant av denna under flera resor. Mycket nöjd. Köpte även en passande packväska/påse för transport. I väskan får man plats med extra packning också. Användes första gången till en ettåring. Går att använda så länge ni behöver vagn.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

http://babyproffsen.se/produkt/babytravel-bombay-xl-sulky-teaberry/

Vi har haft en tidigare variant av denna under flera resor. Mycket nöjd. Köpte även en passande packväska/påse för transport. I väskan får man plats med extra packning också. Användes första gången till en ettåring. Går att använda så länge ni behöver vagn.

Fast den är ju framåtvänd :/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

http://babyproffsen.se/produkt/babytravel-bombay-xl-sulky-teaberry/

Vi har haft en tidigare variant av denna under flera resor. Mycket nöjd. Köpte även en passande packväska/påse för transport. I väskan får man plats med extra packning också. Användes första gången till en ettåring. Går att använda så länge ni behöver vagn.

Fast den är ju framåtvänd :/

Får väl gå baklänges då...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

http://babyproffsen.se/produkt/babytravel-bombay-xl-sulky-teaberry/

Vi har haft en tidigare variant av denna under flera resor. Mycket nöjd. Köpte även en passande packväska/påse för transport. I väskan får man plats med extra packning också. Användes första gången till en ettåring. Går att använda så länge ni behöver vagn.

Fast den är ju framåtvänd :/

Får väl gå baklänges då...

???:cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Å vad det gäller din fråga TS så hade jag tagit en hel "vanlig" vagn typ brio eller Emmaljunga med rejäla hjul, hitta nån billig på blocket typ :)

Ja jag funderade på det.. Bara den håller resan o sen 2v 😃 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vår son fyller snart fyra år och har varit i Thailand två gånger, första gången var han 1 år, det blir även en månad i sommar. Vi har haft en o samma vagn alla gånger, en chicco liteway och det blir även att vi tar med den denna gång, även om den väldigt sällan numera används hemma så har vi tagit beslutet att ta med den då barn lätt blir trötta på att gå i det varma klimatet/shoppingklimatet som inte alltid är så roligt att gå i med små barn ;)

Denna vagnen har varit med om en hel del flygresor och är fortfarande hel! Den har fullt liggläge och är lätt att fälla ihop! Kostar runt 1000-lappen, så har varit väldigt prisvärd!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förlåt Martina för mitt sena svar! Missade din fråga! Vi köpte som sagt vagn på plats, tog en lite "finare" modell för att vi trodde att den skulle hålla bättre. Men så var icke fallet, riktigt klen, tror inte Thailändare använder vagn i den utsträckningen som vi västerlänningar gör (rätta mig gärna om jag har fel :) ), för den höll knappt två veckor, sista dagarna fick vi göra en patentare i e verkstad med lite ståltråd för handtaget trillade av. Så nä jag rekomenderar att ta med vagn ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×