izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Hade tänkt leta flyg senare i år men p g a Ebola "hotet" så kommer jag avvakta t v. Hade smittan ej spridit sig så explosionsartat och att det inte finns något bot så avvaktar vi en tid till. Share this post Link to post Share on other sites
mankan89 5 Report post Posted October 9, 2014 Finns det ett Ebola "hot" i Thailand? Man kan ju vända på det också. Om det nu finns ett explosionsartat spridning av Ebola kanske det är läge att passa på innan det är försent. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Hade tänkt leta flyg senare i år men p g a Ebola "hotet" så kommer jag avvakta t v. Hade smittan ej spridit sig så explosionsartat och att det inte finns något bot så avvaktar vi en tid till. Tack för informationen, då vet vi alla att ni inte bokat ännu. Kan ju haka på tråden och berätta att jag inte heller har bokat. Så nu vet alla det också. Share this post Link to post Share on other sites
MariaFr 0 Report post Posted October 9, 2014 Hade tänkt leta flyg senare i år men p g a Ebola "hotet" så kommer jag avvakta t v. Hade smittan ej spridit sig så explosionsartat och att det inte finns något bot så avvaktar vi en tid till. Tack för informationen, då vet vi alla att ni inte bokat ännu. Kan ju haka på tråden och berätta att jag inte heller har bokat. Så nu vet alla det också. Jag HAR bokat, kommer jag få Ebola nu? Share this post Link to post Share on other sites
L8 0 Report post Posted October 9, 2014 Boka! Det lär nå Sverige först Jag tror jag måste förlänga min Thairesa o stanna jäääääääättelänge Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Hade tänkt leta flyg senare i år men p g a Ebola "hotet" så kommer jag avvakta t v. Hade smittan ej spridit sig så explosionsartat och att det inte finns något bot så avvaktar vi en tid till. Tack för informationen, då vet vi alla att ni inte bokat ännu. Kan ju haka på tråden och berätta att jag inte heller har bokat. Så nu vet alla det också. Jag HAR bokat, kommer jag få Ebola nu? Troligen. Och även råka ut för maneter Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Ja för att inte tala om harpest,influensa och TBE...Bäst och hålla sig isolerad inomhus...fast det kanske inte heller hjälper...Hej hopp alla glada trevliga!!! Share this post Link to post Share on other sites
jakthund 0 Report post Posted October 9, 2014 Om ni undrar så har inte vi heller bokat Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted October 9, 2014 Glöm inte Dengue! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Glöm inte Dengue! Solly. Visste att det var nåt mer farligt Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Om ni undrar så har inte vi heller bokat Tackar. Fler som inte har bokat? Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Jag tror de bara är vi som int bokat Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Jag tror de bara är vi som int bokat Nejdå, jag svär på att jag inte heller har bokat. Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted October 9, 2014 Jag har bokat och betalt men om ebola tar fäste i Thailand så kommer jag att stanna hemma. Återstår att se hur utvecklingen ser ut fram mot årsskiftet Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Jag har bokat och betalt men om ebola tar fäste i Thailand så kommer jag att stanna hemma. Återstår att se hur utvecklingen ser ut fram mot årsskiftet Risken är väl att vi Svedala inte får kliva på planet om vi har feber.... Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted October 9, 2014 Jag har heller inte bokat, jag bor ju här. Måste vara kört för min del då. Jag får tacka för den tid som varit. Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Jag har heller inte bokat, jag bor ju här. Måste vara kört för min del då. Jag får tacka för den tid som varit. Vilken färg på kistan? Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted October 9, 2014 Jag tror de bara är vi som int bokat Nejdå, jag svär på att jag inte heller har bokat. Inte jag heller :o Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted October 9, 2014 Jag tror de bara är vi som int bokat Se där en till...som är rädd för pesten Nejdå, jag svär på att jag inte heller har bokat. Inte jag heller :o Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted October 9, 2014 Jag har inte heller bokat och kommer troligen inte att göra det heller. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie S 6 Report post Posted October 9, 2014 Jag har bokat och betalt men om ebola tar fäste i Thailand så kommer jag att stanna hemma. Återstår att se hur utvecklingen ser ut fram mot årsskiftet Risken är väl att vi Svedala inte får kliva på planet om vi har feber.... Omg!! Jag som ständigt ligger på mellan 37,6-38,1 hur ska ja komma in i dec Det blir till att ta alvedon x 2 för säkerhets skull Äsch det lugnar nog ner sig...är inte så värst orolig. Fast hade ju vart trist att tillbringa julafton i karantän Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted October 9, 2014 Om ni undrar så har inte vi heller bokat Tackar. Fler som inte har bokat? Ha ha ha! Har inte bokat men SKA åka.... Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted October 9, 2014 Om ni undrar så har inte vi heller bokat Tackar. Fler som inte har bokat? Ha ha ha! Har inte bokat men SKA åka.... Värt att riskera ebola? Share this post Link to post Share on other sites
MariaFr 0 Report post Posted October 10, 2014 Glöm inte Dengue! Asch då, den glömde jag. Jag har ju redan haft den än gång dessutom, och man blir ju ännu sjukare ggn efter. Tur att jag lever efter devisen "I eat danger for breakfast" som Rhino sa (hamstern i filmen Bolt) Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted October 10, 2014 Tänk på att det är 3 veckors inkubationstid på Ebola. Om ni mot all förmodan skulle boka, boka kortare tid än dessa 3 veckor så hinner ni hem innan det bryter ut. Share this post Link to post Share on other sites