Martin 0 Report post Posted July 25, 2007 Många undrar just vilka som flyger till/från vilken flygplats. Tänkte hålla denna tråd vid liv så länge det finns två flygplatser. Dessa bolag har flyger helt eller delvis till/från Don Muang: - Nok Air (domestic flights) - One Two Go (domestic flights) - Thai Lion Air (till Chiang Mai) - AirAsia Övriga bolag flyger till/från Suvarnabhumi. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Helen Report post Posted August 7, 2007 Vill bara försäkra mig om att jag fattar och bokar rätt. Om jag flyger med airasia Bkk-Krabi är det alltså från nya flygplatsen? Vi kommer från Arn. och ska direkt vidare till Krabi.Tror du att 2tim räcker från landning-start. Mvh Helen Share this post Link to post Share on other sites
realdexter 0 Report post Posted August 14, 2007 Flygbolagen rekommenderar 2 timmar från international > domestic Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted September 7, 2007 Många undrar just vilka som flyger till/från vilken flygplats. Tänkte hålla denna tråd vid liv så länge det finns två flygplatser. Dessa bolag har flyger helt eller delvis till/från Don Muang: - Thai Airways (non-connecting, domestic flights) - Nok Air (domestic flights) - One Two Go (domestic flights) Övriga bolag flyger till/från Suvarnabhumi. Mycket bra ide Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted September 26, 2007 LÅser detta ämne så länge. Meningen att tråden skall bara vara informativ. Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted April 16, 2010 Uppdaterat listan. Alla inrikes Thai Airways flyg går nu från Suvarnabhumi. Share this post Link to post Share on other sites