Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Captain Thailand

Mats hyr ut sitt fina hus på Samui

Rekommendera Poster

Hej,

From nu och två månader framåt har en vän till oss en villa till uthyrning i Koh Samui (mellan Lamai och Chaweng). Våningen inkluderar tre sovrum, en infinity-pool med utsikt över Thailandviken, ett modernt kök, fyra toaletter, Wi-Fi osv.

Bilderna är inte de allra bästa, men på begäran kan jag skicka fler till er. Eftersom villan är privat så är en skötsam person/familj ett krav. Vid intresse, vänligen skicka ett meddelande här eller ett mejl till: info@yenit.com. Vi svarar gärna på frågor.

post-7-14768714014085_thumb.jpg

post-7-14768714014216_thumb.jpg

post-7-14768714014346_thumb.jpg

post-7-14768714014476_thumb.jpg

post-7-147687140146_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt att se lite reklam om hyresobjekt. :)

Är besviken på att om så bara en liten länk om vår hemsida, har den raderats direkt.

Vad gäller på forumet?

Kanske beroende på att det här är en privat uthyrning och eran hemsida är komersiell.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt att se lite reklam om hyresobjekt. :)

Är besviken på att om så bara en liten länk om vår hemsida, har den raderats direkt.

Vad gäller på forumet?

Kanske beroende på att det här är en privat uthyrning och eran hemsida är komersiell.

Vår uthyrning är även den helt privat, ser inte någon skillnad.

Kommersiell uthyrning är båda då vad jag förstått även Mats tar betalt.

Gör en test igen och ser om reklamen om vårt hus får finnas kvar.  :);) 

http://thailandsemester.dinstudio.se/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt att se lite reklam om hyresobjekt. :)

Är besviken på att om så bara en liten länk om vår hemsida, har den raderats direkt.

Vad gäller på forumet?

Kanske beroende på att det här är en privat uthyrning och eran hemsida är komersiell.

Vår uthyrning är även den helt privat, ser inte någon skillnad.

Kommersiell uthyrning är båda då vad jag förstått även Mats tar betalt.

Gör en test igen och ser om reklamen om vårt hus får finnas kvar.  :);) 

http://thailandsemester.dinstudio.se/

Klart att en uthyrning är i kommersiellt syfte. Ni har lagt upp en websida för att hyra ut erat hus och han verkar hyra ut det tillfälligt för att han inte kommer att bo där på ett tag. För mig är det en viss skillnad.

Vad som sedan tillåts här på forumet är inte jag rätt person att svara på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hm 30 tusen kr i månaden +el  som hittat ,jag tänkte åka till Thailand 2 dec -1 jan

har en budget på ca 15000 inkl anslutningsflyg thailandsflyg mat öl boende mm

men vi är ju alla olika

Som jag då, inga hilton för dig heller antar jag.  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hm 30 tusen kr i månaden +el  som hittat ,jag tänkte åka till Thailand 2 dec -1 jan

har en budget på ca 15000 inkl anslutningsflyg thailandsflyg mat öl boende mm

men vi är ju alla olika

Som jag då, inga hilton för dig heller antar jag.  :laugh:

Tack skönt att se att det finns flera som inte är mång miljardär (bara har några miljoner )

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är man en hel familj så är det inte så dyrt. DieselEdvin, du kan inte jämföra boende för en person och 3-5 pers

Det är dyrt hur man än jämför.

Antagligen är han inte jättenoga med att få huset uthyrt men om nån vill betala överpris så hyr han ut det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är man en hel familj så är det inte så dyrt. DieselEdvin, du kan inte jämföra boende för en person och 3-5 pers

Håller med här, blir ju inga pengar för fint boende om flera hyr.

För Mats hus blir det 350 SEK per rum och natt.

Ofta håller husen hög standard, en mängd faciliteter ligger i attraktiva områden och har lite större utrymmen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

är nog inte så kul att hyra ut man vet aldrig vad som kan hända

Jo det är skit kul, så många trevliga människor vi träffar under säsongen.

Är själva i Thailand och ser till att gästerna har det bara så superbra.

Klart det är lättare med gäster på orter där det är mindre av kjoltygsjakt och festande, de söker sig inte till lilla men helt underbara Chack Pong.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

krabban, erat hus ser ju riktigt nice ut men rubriken på eran hemsida känns lite fel, iaf i mina ögon.

Vill du uppleva det genuina Thailand?

Då ska du hyra vårt lyxiga hus mellan Ban Phe och Laem Mae Phim i östra Thailand!

Det är väl inte direkt vad man förväntar sig om man vill semestra i det genuina Thailand. Ett lyxhus i en gated community med andra västerlänningar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

krabban, erat hus ser ju riktigt nice ut men rubriken på eran hemsida känns lite fel, iaf i mina ögon.

Vill du uppleva det genuina Thailand?

Då ska du hyra vårt lyxiga hus mellan Ban Phe och Laem Mae Phim i östra Thailand!

Det är väl inte direkt vad man förväntar sig om man vill semestra i det genuina Thailand. Ett lyxhus i en gated community med andra västerlänningar.

Vad som är fel i dina ögon, tja det bryr jag mig inte mycket om  :)

Gästerna som söker sig till Chack Pong området, vill till 99% ha vad vi erbjuder.

Stor härlig pool med bubbelbad, underbar resort liknande område, supersnabbt fiberinternet och hjälpsamma vakter, närheten till havet.

En plats i Thailand utan störiga strandsäljare, där priser på restaurangerna är så otroligt billigt.

Sedan att det är den solsäkraste delen av Thailand är bara en bonus  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

krabban, erat hus ser ju riktigt nice ut men rubriken på eran hemsida känns lite fel, iaf i mina ögon.

Vill du uppleva det genuina Thailand?

Då ska du hyra vårt lyxiga hus mellan Ban Phe och Laem Mae Phim i östra Thailand!

Det är väl inte direkt vad man förväntar sig om man vill semestra i det genuina Thailand. Ett lyxhus i en gated community med andra västerlänningar.

Vad som är fel i dina ögon, tja det bryr jag mig inte mycket om  :)

Gästerna som söker sig till Chack Pong området, vill till 99% ha vad vi erbjuder.

Stor härlig pool med bubbelbad, underbar resort liknande område, supersnabbt fiberinternet och hjälpsamma vakter, närheten till havet.

En plats i Thailand utan störiga strandsäljare, där priser på restaurangerna är så otroligt billigt.

Sedan att det är den solsäkraste delen av Thailand är bara en bonus  :)

Tur då att vi alla är olika  :D själv håller jag nog med Chryzaliz en del.

Att inte alltid ha alla bekvämligheter är en charm i mina ögon  ;):D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

krabban, erat hus ser ju riktigt nice ut men rubriken på eran hemsida känns lite fel, iaf i mina ögon.

Vill du uppleva det genuina Thailand?

Då ska du hyra vårt lyxiga hus mellan Ban Phe och Laem Mae Phim i östra Thailand!

Det är väl inte direkt vad man förväntar sig om man vill semestra i det genuina Thailand. Ett lyxhus i en gated community med andra västerlänningar.

Vad som är fel i dina ögon, tja det bryr jag mig inte mycket om  :)

Gästerna som söker sig till Chack Pong området, vill till 99% ha vad vi erbjuder.

Stor härlig pool med bubbelbad, underbar resort liknande område, supersnabbt fiberinternet och hjälpsamma vakter, närheten till havet.

En plats i Thailand utan störiga strandsäljare, där priser på restaurangerna är så otroligt billigt.

Sedan att det är den solsäkraste delen av Thailand är bara en bonus  :)

Nä, det är riktigt, får man konstruktiv kritik så skall man inte bry sig.

Jag tror nog ändå inte att du själv skulle kalla den typen av boende för "Det genuina Thailand".

I övrigt så gillar jag ständerna där nere, har åkt ner över dagen några gånger.

Man kan vara helt ensam på stranden så här i lågsäsong.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hm 30 tusen kr i månaden +el  som hittat ,jag tänkte åka till Thailand 2 dec -1 jan

har en budget på ca 15000 inkl anslutningsflyg thailandsflyg mat öl boende mm

men vi är ju alla olika

Som jag då, inga hilton för dig heller antar jag.  :laugh:

Tack skönt att se att det finns flera som inte är mång miljardär (bara har några miljoner )

CSN betalar så jäkla dåligt nuförtiden... Svårt att ens gå med vinst ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Hur man ens kan jämföra ett budget-hotellrum med en tvåvåningsvilla (med tre sovrum) är i mina ögon mest en indikation på att man inte tänker till överhuvudtaget.

Ps. krabban, starta gärna en egen tråd nästa gång. ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×