Plexus 0 Report post Posted July 10, 2014 Kanske det blir skumpa på planet då det är nyårsafton och allt. Jag åkte Thai en gång på nyårsafton och det märktes aldrig att det var nyår tyvärr. Som vilken vanlig dag som helst. Lite trist faktiskt, man tycker att dom kunde bjudit på något extra pga nyår. Sen var det ingen som visste när kl var 12 heller eftersom vi flög genom tidszonerna. Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted July 10, 2014 Kanske det blir skumpa på planet då det är nyårsafton och allt. Jag åkte Thai en gång på nyårsafton och det märktes aldrig att det var nyår tyvärr. Som vilken vanlig dag som helst. Lite trist faktiskt, man tycker att dom kunde bjudit på något extra pga nyår. Sen var det ingen som visste när kl var 12 heller eftersom vi flög genom tidszonerna. Sant, men piloten borde väl ha koll på sånt. Trist att dom inte har mer koll på vårat nyår när jag i alla fall har koll på deras. Kanske för att jag var där då i år. Songkran med vattenkastning och allt är ju i mitten på april. Tror det innebär extrastor lycka att pricka en farang med kamera och telefon för det kändes i alla fall så. Share this post Link to post Share on other sites