Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Jaspe

Vi kunde inte hålla oss längre

Recommended Posts

Kanske det blir skumpa på planet då det är nyårsafton och allt.  :pra

Jag åkte Thai en gång på nyårsafton och det märktes aldrig att det var nyår tyvärr. Som vilken vanlig dag som helst. Lite trist faktiskt, man tycker att dom kunde bjudit på något extra pga nyår. Sen var det ingen som visste när kl var 12 heller  :laugh: eftersom vi flög genom tidszonerna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanske det blir skumpa på planet då det är nyårsafton och allt.  :pra

Jag åkte Thai en gång på nyårsafton och det märktes aldrig att det var nyår tyvärr. Som vilken vanlig dag som helst. Lite trist faktiskt, man tycker att dom kunde bjudit på något extra pga nyår. Sen var det ingen som visste när kl var 12 heller  :laugh: eftersom vi flög genom tidszonerna.

Sant, men piloten borde väl ha koll på sånt. Trist att dom inte har mer koll på vårat nyår när jag i alla fall har koll på deras. Kanske för att jag var där då i år.

Songkran med vattenkastning och allt är ju i mitten på april.

Tror det innebär extrastor lycka att pricka en farang med kamera och telefon för det kändes i alla fall så.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×