Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Lykkelita

Khao Lak - white sand beach

Recommended Posts

Hei dere som "kan" Khao Lak  :laugh:

Vi er en familie med to barn på 3 og 6 år, som skal til Khao Lak i Juni/Juli. Vi mener å se at White Sand Beach er den flotteste stranden, og ønsker å sjekke ut hoteller der. Men synes det er vanskelig å finne alle - har bare funnet et par stykker... Jeg har sett på forumet også men flere tråder er mange år gamle. Kan noen tipse oss om et bra hotell på white sand Beach?

Takk  :pra:kla

Åh va härligt!  :) Det är grymt vackert där. Vi bodde på Kantary beach villas and suites på WSB. Mycket bra frukostbuffé och stora rymliga lägenheter med stora balkonger. Finns ett par restauranger på stranden. Men ni måste åka taxi in till Khao lak om ni vill shoppa. Ha det så härligt!

Vi bodde inte på White sand beach men var där ett par gånger. Just då när vi var där så var det en del maneter vi blev brända av, (i mars häromåret). Vi märkte inte av det på de andra stränderna. Detta kanske bara var tillfälligt.Min syster bodde då på Kantary och var väldigt nöjda. SÖk på Pakarang beach så får du upp fler alternativ däromkring.

Tusen takk snille. Ja, det var ikke riktig navn å søke på; white sandy Beach. Det ble mye klarere for meg da jeg så et kart her med navn på ulike strender i det området vi ønsket å bo; cape pakarang, pak weep Beach, bangsak beach. Det som overrasket meg er at mange av de store resortene på disse strendene ikke tillater barn  :-\ - heller ikke Kantary i perioder (sendte dem mail men fikk aldri svar...)  Og på små sjarmerende steder var det fullt - vi er nok litt sent ute. For oss ble det Marriott. Synes det er mye luksus egentlig, men jeg virkelig danser av glede - luksus er digg når man får det til  :dan