toktobbe 0 Report post Posted March 24, 2014 Har fått mailsvar på svenska..... Vilken mail skickade du till då? Båda har svarat på svenska idag..... Share this post Link to post Share on other sites
Toby 0 Report post Posted March 24, 2014 Har fått mailsvar på svenska..... Vilken mail skickade du till då? Båda har svarat på svenska idag..... Fick du några konkreta svar eller hänvisades du vidare till telefonkontakt? Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 25, 2014 Har fått mailsvar på svenska..... Vilken mail skickade du till då? Båda har svarat på svenska idag..... Fick du några konkreta svar eller hänvisades du vidare till telefonkontakt? Har fått två olika svar det e det som är lite intressant.... Ingen av dom hänvisa dock vidare idag. Får se vad det mynnar ut till? Share this post Link to post Share on other sites