toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Nu e det bokat å klart! 2015-02-05 till 2015-03-08.... Så GÖTT!!! Blev med Turkish, nån som vet nåt tel nr man kan ringa för å prata med en svensk kontakt hos dom? Eller mail? Share this post Link to post Share on other sites
happypuppy 0 Report post Posted March 23, 2014 Hade dom bra pris? Någon kampanj? långa/korta väntetider? Sitter och funderar på liknande tidsperiod... Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted March 23, 2014 H Nu e det bokat å klart! 2015-02-05 till 2015-03-08.... Så GÖTT!!! Blev med Turkish, nån som vet nåt tel nr man kan ringa för å prata med en svensk kontakt hos dom? Eller mail? Härligt Tobbe 😊 Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Hade dom bra pris? Någon kampanj? långa/korta väntetider? Sitter och funderar på liknande tidsperiod... Gav 17 600 för två vuxna ett barn och ett spädbarn. Vi körde exakt samma vända sist resa med 15 Tim 15min ner och 17 Tim 45 min hem. Bägge e natt flyg på dom långa sträckorna. Det e från Gbg.... Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 H Nu e det bokat å klart! 2015-02-05 till 2015-03-08.... Så GÖTT!!! Blev med Turkish, nån som vet nåt tel nr man kan ringa för å prata med en svensk kontakt hos dom? Eller mail? Härligt Tobbe 😊 Nåt så in iiiii!!! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 23, 2014 Nu e det bokat å klart! 2015-02-05 till 2015-03-08.... Så GÖTT!!! Blev med Turkish, nån som vet nåt tel nr man kan ringa för å prata med en svensk kontakt hos dom? Eller mail? Vad vill du ha hjälp med? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 23, 2014 Dom brukar vara snabba på att svara via deras facebook... https://www.facebook.com/TurkishAirlinesSE Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 23, 2014 Annars har du mail till kontoret på Landvetter. sales.got@thy.com Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Nu e det bokat å klart! 2015-02-05 till 2015-03-08.... Så GÖTT!!! Blev med Turkish, nån som vet nåt tel nr man kan ringa för å prata med en svensk kontakt hos dom? Eller mail? Vad vill du ha hjälp med? Lägga in önskemål om plats med "baby bassinet". Ringde förut ett 08 nr men hamnade nog i Istanbul el nåt. Enligt han jag pratade med va det ordnat. Men han sa även att jag skulle ringa igen om ett tag för att få det konfirmerat om jag inte fått mail.... Vet att jag hade mail kontakt sist och då på svenska..... Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Dom brukar vara snabba på att svara via deras facebook... https://www.facebook.com/TurkishAirlinesSE Annars har du mail till kontoret på Landvetter. sales.got@thy.com Mailade dit förut men blev då hänvisad till ett nr som jag ringde.... Har inte FB..... Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 23, 2014 Var det detta numret du ringde? Turkish Airlines Inc 08-519 998 49 Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Var det detta numret du ringde? Turkish Airlines Inc 08-519 998 49 Japp Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 23, 2014 Testa att maila till sthlm mailen istället... stockholm@thy.com Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Testa att maila till sthlm mailen istället... stockholm@thy.com Prova nu så får vi se vad som händer? Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Testa att maila till sthlm mailen istället... stockholm@thy.com Prova nu så får vi se vad som händer? Blev vidare skickad där oxå..... Ska prova ringa imorrn å se... Share this post Link to post Share on other sites
Annelie S 6 Report post Posted March 23, 2014 Härligt! Det dröjde inte så länge ändå Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Härligt! Det dröjde inte så länge ändå Blev ett uppehåll på ett år, det har tagit på psyket kan jag säga! Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted March 23, 2014 Grattis! Vad är planerna? Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 23, 2014 Grattis! Vad är planerna? Lite oklart än men lutar åt Lanta iaf kanske jum å nåt mer eller lipe? Eller nåt helt annat, viktigast e iaf att vi kommer till Thailand! Share this post Link to post Share on other sites
Toby 0 Report post Posted March 23, 2014 Grattis till biljetterna! Jag gjorde en liknade resa med Turkish tidigare i år. När jag försökte få hjälp via den svenska mailen hänvisades jag (på svenska) vidare mot telefon. På telefon fick jag endast tala engelska (det kopplades vidare). Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 24, 2014 Grattis till biljetterna! Jag gjorde en liknade resa med Turkish tidigare i år. När jag försökte få hjälp via den svenska mailen hänvisades jag (på svenska) vidare mot telefon. På telefon fick jag endast tala engelska (det kopplades vidare). Det var precis det som hände, va så fruktansvärt dåligt ljud när jag pratade oxå. Fick du kontakt med nån svensktalande tillslut? Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted March 24, 2014 Grattis till biljetterna!! Kollade inkorgen och ser att att vi mailade till stockholm@turkishairlines.se. Thailand är ju aldrig fel Share this post Link to post Share on other sites
Toby 0 Report post Posted March 24, 2014 Grattis till biljetterna! Jag gjorde en liknade resa med Turkish tidigare i år. När jag försökte få hjälp via den svenska mailen hänvisades jag (på svenska) vidare mot telefon. På telefon fick jag endast tala engelska (det kopplades vidare). Det var precis det som hände, va så fruktansvärt dåligt ljud när jag pratade oxå. Fick du kontakt med nån svensktalande tillslut? Jag fattade som att det inte fanns hjälp på svenska. Ringde några gånger ang seating (två vuxna och två barn). Både ljudet och informationen var otydlig. Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted March 24, 2014 Har fått mailsvar på svenska..... Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 24, 2014 Har fått mailsvar på svenska..... Vilken mail skickade du till då? Share this post Link to post Share on other sites