mandalaki 0 Report post Posted March 24, 2014 Ja, jag tror jag vet vad du menar. Men här fick jag riktiga runda bett. Ett stort och flera små. Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted March 24, 2014 På Koh Kood har inte funnits "sandloppor" de gånger vi varit där. Koh Maak däremot vet jag att folk blivit rejält bitna.. Share this post Link to post Share on other sites
supersverker 0 Report post Posted June 2, 2014 Hej, återanvänder en bra tråd Fick på Samui en varning av en boende där om att det fanns gott om sandflugor på Koh Tao men vet inte om det är något att lyssna på. Någon som upplevt något anmärkningsvärt på Koh Tao om detta? Stort tack! Share this post Link to post Share on other sites
anka68 0 Report post Posted June 3, 2014 var på Koh Tao nu i april och upplevde inga som helst problem med sandflugor. Inte ens myggor för den delen. har aldrig varit i Thailand utan att bli halvt ihjälbiten av mygg men i år fick jag nog 3 bett på 3 veckor. Share this post Link to post Share on other sites
supersverker 0 Report post Posted June 3, 2014 Till anka68, tack! Det låter bra. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted June 3, 2014 Håller med anka68. Inte en sandloppa vad jag kunde se eller ffa känna. Share this post Link to post Share on other sites
hasa2012 0 Report post Posted June 3, 2014 Vi var på Koh Tao i feb och inte ett bett ej heller mygg (kanske någon enstaka) däremot var vi på Kho Kho kao året innan och vilka bett!! Share this post Link to post Share on other sites
supersverker 0 Report post Posted June 3, 2014 Tackar, helt klart betryggande om Koh Tao då. Hehe misstänker kanske att Samui-killen ville behålla oss där istället Share this post Link to post Share on other sites