Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
AndersG

Bokat!

Rekommendera Poster

Gav upp försöken att hitta business class till vettigt pris och bokade Oman apklass.

Avresa 19/12. Hemresa 5/1

Fördelar: Bra pris för att va från London, byte på mitten i Mellanöstern så man får sträcka på benen, A330 med 2-4-2 seating och med 34 tums pitch.

Nackdelar: Apklass :( Dagflygning med morgon avgång från Bangkok, vet hur jag kommer att känna mig när jag går till jobbet dan därpå!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gav upp försöken att hitta business class till vettigt pris och bokade Oman apklass.

Avresa 19/12. Hemresa 5/1

Fördelar: Bra pris för att va från London, byte på mitten i Mellanöstern så man får sträcka på benen, A330 med 2-4-2 seating och med 34 tums pitch.

Nackdelar: Apklass :( Dagflygning med morgon avgång från Bangkok, vet hur jag kommer att känna mig när jag går till jobbet dan därpå!

Grattis! Det är nog värt en seg start efter semestern ändå  :) Oman Air låter exotiskt men har för mig att de vunnit någon av "klass-tävlingarna" vid World travel awards för något år sedan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt med ny resa :)

Jag blev nyfiken på Oman Air då jag aldrig hört om dem för ( Skulle haft en generad smilie här)

Men hittade iaf denna bilden av deras Apklass som du kallade det ;)

post-46281-14768713923244_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt med ny resa :)

Jag blev nyfiken på Oman Air då jag aldrig hört om dem för ( Skulle haft en generad smilie här)

Men hittade iaf denna bilden av deras Apklass som du kallade det ;)

Dom verkar gilla färgglada ränder!

Är ett litet bolag så är nog många som inte hörts talats om dom, enligt Wikipedia har dom bara 7 widebodies och en bunt mindre plan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis, grattis! Jag lever fortfarande på hoppet... kanske får ge upp snart!  ;)

Tackar! Ville inte ge upp men det var ett bra deal och hade sannolikt snart försvunnit. Från London räknade jag aldrig att hitta en business till nåt vettigt pris men hoppades att det skulle finnas nåt bra från Amsterdam eller Paris. Fanns inget bra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bokade i rätt tid! Några dagar senare över 1000 pund för samma resa... Idag över 1200!

Förutom Bangkok blir det Koh Sukorn och Koh Kradan på den här resan!

Kalaspris och man mår extra bra när priserna sen stiger  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bokade i rätt tid! Några dagar senare över 1000 pund för samma resa... Idag över 1200!

Förutom Bangkok blir det Koh Sukorn och Koh Kradan på den här resan!

Koh sukorn låter spännande, väntar på ett utlåtande......

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bokade i rätt tid! Några dagar senare över 1000 pund för samma resa... Idag över 1200!

Förutom Bangkok blir det Koh Sukorn och Koh Kradan på den här resan!

Kalaspris och man mår extra bra när priserna sen stiger  :)

Man mår bra även om det egentligen inte borde spela nån roll...

680 var löjligt billigt för ett bolag av Omans kaliber! Qatar, Emirates, Etihad låg redan då på över 1000 pund!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×