Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
ebba-lotta

Våga vägra tomten

Recommended Posts

:D :D :D

Jätteglad är jag! Bokat jul o nyår någonstans där solen skiner o vattnet förhoppningvis är varmt. Än så länge bara flygstol till Bangkok men vi har ju tid o fundera på resmål sen.

5900 på från Kastrup. Tyckte det var ok över julelendet. Men det känns onekligen lite märkligt o boka nästan ett år i förväg. Vi får visserligen vänta i Istanbul i 8 timmar men det får man ta. Är iallafall på utvägen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D

Jätteglad är jag! Bokat jul o nyår någonstans där solen skiner o vattnet förhoppningvis är varmt. Än så länge bara flygstol till Bangkok men vi har ju tid o fundera på resmål sen.

5900 på från Kastrup. Tyckte det var ok över julelendet. Men det känns onekligen lite märkligt o boka nästan ett år i förväg. Vi får visserligen vänta i Istanbul i 8 timmar men det får man ta. Är iallafall på utvägen.

Helrätt, och bra pris för peak season. Vi har firat jul i Thailand de senaste sju åren och det har varit lika underbart varje år att dra från mörker och julstress..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×