ebba-lotta 0 Report post Posted January 20, 2014 :D Jätteglad är jag! Bokat jul o nyår någonstans där solen skiner o vattnet förhoppningvis är varmt. Än så länge bara flygstol till Bangkok men vi har ju tid o fundera på resmål sen. 5900 på från Kastrup. Tyckte det var ok över julelendet. Men det känns onekligen lite märkligt o boka nästan ett år i förväg. Vi får visserligen vänta i Istanbul i 8 timmar men det får man ta. Är iallafall på utvägen. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted January 20, 2014 Har varit i Thailand 2 gånger på julafton. Var i Pattaya båda gångerna. =) Även om det fanns en hel del söta tomtar där så saknade jag iaf inte gröten Share this post Link to post Share on other sites
mippson 4 Report post Posted January 20, 2014 :D Jätteglad är jag! Bokat jul o nyår någonstans där solen skiner o vattnet förhoppningvis är varmt. Än så länge bara flygstol till Bangkok men vi har ju tid o fundera på resmål sen. 5900 på från Kastrup. Tyckte det var ok över julelendet. Men det känns onekligen lite märkligt o boka nästan ett år i förväg. Vi får visserligen vänta i Istanbul i 8 timmar men det får man ta. Är iallafall på utvägen. Helrätt, och bra pris för peak season. Vi har firat jul i Thailand de senaste sju åren och det har varit lika underbart varje år att dra från mörker och julstress..! Share this post Link to post Share on other sites