Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Chryzaliz

God Jul önskar Norwegian

Rekommendera Poster

Tråkigt,

Sen måste jag bara ta lite OT, solly Chryzaliz ;)

Det här Secret Escape som man kan läsa om via länk på texten om Norwegian, är någon här medlem där? Och om så, stämmer det att man hittar vettiga hotelpriser där?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tråkigt,

Sen måste jag bara ta lite OT, solly Chryzaliz ;)

Det här Secret Escape som man kan läsa om via länk på texten om Norwegian, är någon här medlem där? Och om så, stämmer det att man hittar vettiga hotelpriser där?

Jag har bokat via Top Secrets Hotel som är nå't liknande, för 4 år sedan. Vi bodde 4 nätter på ett 5-stjärnigt hotell i Prag för 1300 sek.

Ps. flyget med Ryan gick loss på 252 kr/pers t.o.r. De blev en lågbudgetresa det :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tråkigt,

Sen måste jag bara ta lite OT, solly Chryzaliz ;)

Det här Secret Escape som man kan läsa om via länk på texten om Norwegian, är någon här medlem där? Och om så, stämmer det att man hittar vettiga hotelpriser där?

Jag har bokat via Top Secrets Hotel som är nå't liknande, för 4 år sedan. Vi bodde 4 nätter på ett 5-stjärnigt hotell i Prag för 1300 sek.

Ps. flyget med Ryan gick loss på 252 kr/pers t.o.r. De blev en lågbudgetresa det :D

Tackar för svaret. Man kanske ska anmäla sig då.

Ja din Pragresa får du nog vara nöjd med priset på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tråkigt,

Sen måste jag bara ta lite OT, solly Chryzaliz ;)

Det här Secret Escape som man kan läsa om via länk på texten om Norwegian, är någon här medlem där? Och om så, stämmer det att man hittar vettiga hotelpriser där?

Jag har bokat via Top Secrets Hotel som är nå't liknande, för 4 år sedan. Vi bodde 4 nätter på ett 5-stjärnigt hotell i Prag för 1300 sek.

Ps. flyget med Ryan gick loss på 252 kr/pers t.o.r. De blev en lågbudgetresa det :D

Tackar för svaret. Man kanske ska anmäla sig då.

Ja din Pragresa får du nog vara nöjd med priset på.

Top Secrets Hotel och Secrets escape är olika saker. Secrets escape har kampanjer med nedsatta priser på utvalda namngivna hotell. Top Secrets Hotel är hemliga, man bokar och får sen veta vilket hotell det är. Vet ej om dom finns kvar fortfarande. Har sökt på det men inte hittat dom för en tid sedan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det här svärtar verkligen ner Norwegians namn. Så länge de inte har tillräckligt många kärror i drift skulle jag aldrig boka via dem för så billiga är de ju inte på långflyg. Mat o bagage på + 10 timmar är ju en självklarhet.

Secret hotels är en brittisk firma likt Destly här hemma som erbjuder rabatter på hotell.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

För 2 nätter i NY försenat fick jag 300 euro folk var ganska sura då, förstå när folk ska hem till jul ojojoj inte kul för personalen som står i dom diskarna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var skälet till att jag inte vågade boka med norwegian, att inte komma iväg är ju trist. Men om jag däremot inte kommer hem på rätt dag spelar nog mindre roll.

Kul att dom tog sig tillbaks i alla fall, för vanliga vuxna så är det väl inte nån biggey. Men ungarna som vill fira jul hemma våndades jag lite med, kan inte vara kul att eventuellt få fira julafton på en flygplats.

Sen om det är tekniska problem med planet så är det egentligen inte norwegians fel heller. Så rubriken är lite missvisande, God jul önskar Boeing kanske är mer passande.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var skälet till att jag inte vågade boka med norwegian, att inte komma iväg är ju trist. Men om jag däremot inte kommer hem på rätt dag spelar nog mindre roll.

Kul att dom tog sig tillbaks i alla fall, för vanliga vuxna så är det väl inte nån biggey. Men ungarna som vill fira jul hemma våndades jag lite med, kan inte vara kul att eventuellt få fira julafton på en flygplats.

Sen om det är tekniska problem med planet så är det egentligen inte norwegians fel heller. Så rubriken är lite missvisande, God jul önskar Boeing kanske är mer passande.

Nä, det är klart det inte är Norwegians fel att planen inte fungerar.

Dock blev nog kostymen lite för stor när man drog igång långflygningar utan att ha kapacitet att hantera ev. problem som dyker upp.

Det har man ju bevisat gång efter annan nu.

De skall nog ägna sig åt att flyga i Europa.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var skälet till att jag inte vågade boka med norwegian, att inte komma iväg är ju trist. Men om jag däremot inte kommer hem på rätt dag spelar nog mindre roll.

Kul att dom tog sig tillbaks i alla fall, för vanliga vuxna så är det väl inte nån biggey. Men ungarna som vill fira jul hemma våndades jag lite med, kan inte vara kul att eventuellt få fira julafton på en flygplats.

Sen om det är tekniska problem med planet så är det egentligen inte norwegians fel heller. Så rubriken är lite missvisande, God jul önskar Boeing kanske är mer passande.

Är Norwegians fel att dom vägrar att boka om.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

Det var skälet till att jag inte vågade boka med norwegian, att inte komma iväg är ju trist. Men om jag däremot inte kommer hem på rätt dag spelar nog mindre roll.

Kul att dom tog sig tillbaks i alla fall, för vanliga vuxna så är det väl inte nån biggey. Men ungarna som vill fira jul hemma våndades jag lite med, kan inte vara kul att eventuellt få fira julafton på en flygplats.

Sen om det är tekniska problem med planet så är det egentligen inte norwegians fel heller. Så rubriken är lite missvisande, God jul önskar Boeing kanske är mer passande.

Är Norwegians fel att dom vägrar att boka om.

ja fattar inte det där lär ju inte vara billigare hyra in ett plan sen betala alla passagerare 300-600 euro

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tråkigt,

Sen måste jag bara ta lite OT, solly Chryzaliz ;)

Det här Secret Escape som man kan läsa om via länk på texten om Norwegian, är någon här medlem där? Och om så, stämmer det att man hittar vettiga hotelpriser där?

Blev med nyfiken på den, så jag blev medlem, ser ut till att vara riktigt bra erbjudande...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

"Norwegian-haveri"???

Det är la inte Norwegian som har havererat? borde la ståt dreamliner haveri i sånna fall?

det är väl deras ansvar mot slut kunden, trots allt dom som köpt maskinerna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför har just Norwegian så mycket problem med sin dreamliner? Bristande service? Eller har andra flygbolag också problem med sina? Kanske skrivs det bara om Norwegians problem i svenska tidningar? Dreamlinern flygs ju hela tiden av flera bolag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De andra bolagen har nog andra plan att sätta in när deras Dreamliners behöver service och behöver inte ställa in ..

Visst är det så, de andra bolagen har större kapacitet. Norwegian har 3 långdistansplan och de har ju alla sin tidtabell så det finns ju inget ledigt plan att sätta in.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×