Blixt84 1 Report post Posted July 26, 2015 Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand,, en riktig feelgood bok,,helt underbar,, samt uppföljaren Dimma över Darjeeling,,måste bara läsas.. Även den senaste Gurun o Pomonadalen var riktigt bra Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted August 5, 2015 Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand,, en riktig feelgood bok,,helt underbar,, samt uppföljaren Dimma över Darjeeling,,måste bara läsas.. Även den senaste Gurun o Pomonadalen var riktigt bra Den skall jag spara tills vi åker i februari,, läsa på planet så resan går fort :) Share this post Link to post Share on other sites
Mats75 12 Report post Posted August 5, 2015 "Ready Player One" läses för tillfället. Gillar man åttital, gamla datorer/spel så är detta absolut rätt bok. Jag njuter iaf . https://en.wikipedia.org/wiki/Ready_Player_One Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted August 9, 2015 Denna bok som jag har skrivit, handlar om mitt första år till sjöss jorden runt Hör av er om ni vill köpa den Share this post Link to post Share on other sites
diseledvin 4 Report post Posted August 9, 2015 Denna bok som jag har skrivit, handlar om mitt första år till sjöss jorden runt Hör av er om ni vill köpa den finns den som talbok? Share this post Link to post Share on other sites
Karolina 6 Report post Posted August 12, 2015 John Burdett brukar jag tipsa om. Han har skrivit en trilogi som utspelas i Bangkok. Den första heter Bangkok 8, de andra Bangkok Tattoo och Bangkok Haunts. Gick in i denna tråden för att få litte boktips igen, och tänkter prova dessa böcker. Ser att det finns 2 böcker till om den samma polismannen, och undrar om du vet om dem är uppföljningar till trilogin? Share this post Link to post Share on other sites
LantaMas 18 Report post Posted August 12, 2015 John Burdett brukar jag tipsa om. Han har skrivit en trilogi som utspelas i Bangkok. Den första heter Bangkok 8, de andra Bangkok Tattoo och Bangkok Haunts. Gick in i denna tråden för att få litte boktips igen, och tänkter prova dessa böcker. Ser att det finns 2 böcker till om den samma polismannen, och undrar om du vet om dem är uppföljningar till trilogin? Hej. Ja det är uppföljare, men bara Bangkok 8 finns översatt till svenska. Share this post Link to post Share on other sites
Karolina 6 Report post Posted August 14, 2015 John Burdett brukar jag tipsa om. Han har skrivit en trilogi som utspelas i Bangkok. Den första heter Bangkok 8, de andra Bangkok Tattoo och Bangkok Haunts. Gick in i denna tråden för att få litte boktips igen, och tänkter prova dessa böcker. Ser att det finns 2 böcker till om den samma polismannen, och undrar om du vet om dem är uppföljningar till trilogin? Hej. Ja det är uppföljare, men bara Bangkok 8 finns översatt till svenska. Tack för svar Beställt Bangkok 8 på Engelska nu, tänkte det kunde vara kul att läsa lite engelska med ( Får plötsligt mycke mer att välja i då) Share this post Link to post Share on other sites