LARS O 0 Report post Posted May 22, 2013 Tittar på Ticket. Så går flyget från Dubai A380 kl. 03.05 EK 384. Men från BKK går den kl. 01.05 EK 385. Utresan är väntetiden 4.40. Hemresan 2.05. Då tittar jag mellan 26 Nov---26 Dec. Så det verkar vara olika vilka dagar man tittar. Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted May 24, 2013 Tittar på Ticket. Så går flyget från Dubai A380 kl. 03.05 EK 384. Men från BKK går den kl. 01.05 EK 385. Utresan är väntetiden 4.40. Hemresan 2.05. Då tittar jag mellan 26 Nov---26 Dec. Så det verkar vara olika vilka dagar man tittar. Enligt Emirates hemsida så är det alltid samma tider men vad vet jag http://www.emirates.com/english/flying/our_fleet/emirates_a380/emirates_schedule/dubai-bangkok.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted October 1, 2013 Nu är det betalat och klart 2 vuxna och 1 barn 19800:- med Thai 14-28/2 2014. Share this post Link to post Share on other sites
alfadis 0 Report post Posted October 1, 2013 Samma här då var det bokat 6/3 -22/3 2014 Med Thai från Cph Share this post Link to post Share on other sites
Willis 0 Report post Posted October 2, 2013 Åker med Thai 7 feb-7 mars 2014 7000 per person och direktflyg! toppenpris Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted October 2, 2013 Grattis alla som har,eller ska boka! Längtar till Thailand som galen ! Afrikaresa bokad här till slutet av November men nästa år SKAAA jag till Thailand!!! (till och med kryddorna är slut nu) Share this post Link to post Share on other sites
Simon 0 Report post Posted October 16, 2013 Bokat flygstolar med Fritidsresor 29 november - 14 december. 5500 kr per person tur och retur inklusive mat på planet och bagage. Totalt 27500 kr för fem. Share this post Link to post Share on other sites
mumin 0 Report post Posted October 16, 2013 Arlanda 7feb med Thai tjohoo... Share this post Link to post Share on other sites
Tima 1 Report post Posted October 20, 2013 Samma här..............jippi. Vi åker på Nyårsdagen till Kamala. Två veckor med sol, blixtar, shang, mat, saltvatten och "kappumkaa"....! Share this post Link to post Share on other sites
Casper09 0 Report post Posted October 30, 2013 Åker 26 jan-18feb! Air France... Något som åkt med dom? Bra,dåligt? Kostade iaf 10500 tor för mig och maken Väldigt bra flygtider! Share this post Link to post Share on other sites
vicky 9 Report post Posted October 30, 2013 Vi har också bokat. Köpenhamn - Bangkok med Thai för 5137 kr. Superpris ju. Bokade också inrikesflyget till Surat Thani med Air Asia. Med tilläggen för bagage och något annat blev det 685 kr. Helt ok jämfört med att flyga direkt till Samui. Håller nu bara tummarna för att 3,45 timmar räcker för att ta sig mellan planen i Bangkok. Skööönt att resan är påbörjad även om det är 231 dagar kvar... Share this post Link to post Share on other sites
mrkala 0 Report post Posted October 31, 2013 Åker 26 jan-18feb! Air France... Något som åkt med dom? Bra,dåligt? Kostade iaf 10500 tor för mig och maken Väldigt bra flygtider! Vi ska åka med air france på juldagen. Har aldrig åkt med dom innan. Om ingen skriver nåt innan kan jag ge dig en review när vi kommit fram men förhoppningsvis skriver någon nåt. Share this post Link to post Share on other sites
Casper09 0 Report post Posted October 31, 2013 Åker 26 jan-18feb! Air France... Något som åkt med dom? Bra,dåligt? Kostade iaf 10500 tor för mig och maken Väldigt bra flygtider! Vi ska åka med air france på juldagen. Har aldrig åkt med dom innan. Om ingen skriver nåt innan kan jag ge dig en review när vi kommit fram men förhoppningsvis skriver någon nåt. Tack! Det är alltid kul att veta! Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted October 31, 2013 Åker 26 jan-18feb! Air France... Något som åkt med dom? Bra,dåligt? Kostade iaf 10500 tor för mig och maken Väldigt bra flygtider! Spelar väl ingen roll hur Air France är när du redan bokat? Lite sent att ändra sig om du nu inte har bokat avbokningsbart. Share this post Link to post Share on other sites
lundstedt 0 Report post Posted October 31, 2013 Vi har också bokat. Köpenhamn - Bangkok med Thai för 5137 kr. Superpris ju. Bokade också inrikesflyget till Surat Thani med Air Asia. Med tilläggen för bagage och något annat blev det 685 kr. Helt ok jämfört med att flyga direkt till Samui. Håller nu bara tummarna för att 3,45 timmar räcker för att ta sig mellan planen i Bangkok. Skööönt att resan är påbörjad även om det är 231 dagar kvar... Vicky tänk på att du inte bara ska ta dig mellan planen du ska även byta flygplats då du landar på suvan och airasia flyger från don mueng. Share this post Link to post Share on other sites
MariaFr 0 Report post Posted October 31, 2013 Vi har också bokat. Köpenhamn - Bangkok med Thai för 5137 kr. Superpris ju. Bokade också inrikesflyget till Surat Thani med Air Asia. Med tilläggen för bagage och något annat blev det 685 kr. Helt ok jämfört med att flyga direkt till Samui. Håller nu bara tummarna för att 3,45 timmar räcker för att ta sig mellan planen i Bangkok. Skööönt att resan är påbörjad även om det är 231 dagar kvar... Vicky tänk på att du inte bara ska ta dig mellan planen du ska även byta flygplats då du landar på suvan och airasia flyger från don mueng. Man behöver väl hämta ut bagaget på Suvvan också va? Share this post Link to post Share on other sites
Alebanane 1 Report post Posted October 31, 2013 Transpor imellan flygplatserna http://www.traveladept.com/from-main-airport-to-don-muang/ Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted October 31, 2013 Vi har också bokat. Köpenhamn - Bangkok med Thai för 5137 kr. Superpris ju. Bokade också inrikesflyget till Surat Thani med Air Asia. Med tilläggen för bagage och något annat blev det 685 kr. Helt ok jämfört med att flyga direkt till Samui. Håller nu bara tummarna för att 3,45 timmar räcker för att ta sig mellan planen i Bangkok. Skööönt att resan är påbörjad även om det är 231 dagar kvar... Vicky tänk på att du inte bara ska ta dig mellan planen du ska även byta flygplats då du landar på suvan och airasia flyger från don mueng. Man behöver väl hämta ut bagaget på Suvvan också va? Självfallet. Men det vet Vicky redan. Share this post Link to post Share on other sites
vicky 9 Report post Posted October 31, 2013 Japp, frågade här tidigare och fick svar:) Vi bad om att få sitta långt fram i planet och blev placerade på platserna 53 och 54, så det blir till att skynda oss när vi landat. Tack för länken Alebanane! Share this post Link to post Share on other sites
Casper09 0 Report post Posted October 31, 2013 Åker 26 jan-18feb! Air France... Något som åkt med dom? Bra,dåligt? Kostade iaf 10500 tor för mig och maken Väldigt bra flygtider! Spelar väl ingen roll hur Air France är när du redan bokat? Lite sent att ändra sig om du nu inte har bokat avbokningsbart. Så sant Anders men lite mental förberedelse är aldrig fel Share this post Link to post Share on other sites
Alebanane 1 Report post Posted October 31, 2013 Japp, frågade här tidigare och fick svar:) Vi bad om att få sitta långt fram i planet och blev placerade på platserna 53 och 54, så det blir till att skynda oss när vi landat. Tack för länken Alebanane! Skulle det ta extra lång tid med passkontroll och bagage så ta taxi istället för bussen, stod något om det i länken längre ner bland inläggen Share this post Link to post Share on other sites