Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
kfeelgood

Ny äventyrsälskare här på forumet!

Rekommendera Poster

Hej alihoppa!

Jag har för 3 veckor sen kommit från Thailand då jag backpackade runt själv under en månad och träffade massa folk. Jag är kär i detta underbara land, har fortfarande inte "landat" och lever på mina upplevelser jag har haft där ;)

Mitt namn är Kristina, 24 år, älskar att resa och testa nya saker i livet. Jag är så spontann man kan bli, super glad och väldigt openminded, har sett en del och vill se ännu mer!

Mina största intressen är resor till värmen, träffa nya människor, mat/matlagning, träning, film, personlig utveckling, tech/deep/progressive house music.

Denna Thailand resa har totalt ändrat mina framtidsplaner, innan hade jag typiska svenska karriärr planer och stabilt liv, och nu tänker jag mer globalt, utanför mina gränser.

Det skulle vara kul att träffa likasinnande sköna människor här på forumet.

P.s landar i Bangkok 18 april och därifrån börjar mitt nya äventyr i Asien i 6 veckor ;)

Peace!

post-57598-14768713639662_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter ju härligt :)

Om du inte har några planer direkt när du landar så tycker jag att du ska ta bussen till Pattaya för att uppleva Pattaya water festival.. Bättre vattenkrig finns inte ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp! Så lätt är det att bli fast för detta land säger jag som varit där själv med sambo, och sedemera med fru och 2 barn. Våra själar kräver detta land varje år! ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×