ZUMPEN 0 Report post Posted March 30, 2013 Hej! Jag undrar om någon vet som hyr ut en lägenhet eller hus billigt mellan 3-24 juni 2013? Maxkostnad: 3500 svenska kronor .. Ju billigare desto bättre Det ska gärna finnas AC, En kyl till bira:) och gärna gångavstånd till Walkingstreet eller strand. skadar inte om det finns tillhörande pool Tacksam för svar // David Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 31, 2013 Glöm lägenhet.. Dom kräver oftast att man stannar minst 3 månader... Så jag tycker helt klart att du ska satsa på hotell istället. Diana Dragon på Soi Diana Inn kostar 750 baht per natt och då ingår frukostbuffé. I ditt fall skulle det bli 20 X 750 = 15 000 baht / 4.5 = 3333 sek vilket blir under din budget... http://www.dianapattaya.co.th/Hotel/Details/15 Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 31, 2013 Kan tillägga att det finns tillgång till Pool med. Det tar la cirka 10 minuter att gå ner till stranden om du inte släpar benen efter dej och därifrån kan du ta en bahtbuss till WS för 10 baht.. Tar bara nån minut beroende på trafiken... Här har du bilder från när jag bodde där... http://jimmieboy.blogg.se/2011/december/diana-dragon.html Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted March 31, 2013 Ett riktigt bra alternativ ifrån Jimmieboy. Bra läge och bra pris där frukost ingår. Är det poolen på Diana Inn som gäller? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 31, 2013 Ett riktigt bra alternativ ifrån Jimmieboy. Bra läge och bra pris där frukost ingår. Är det poolen på Diana Inn som gäller? Ja det är poolen på Diana Inn.. Share this post Link to post Share on other sites
ZUMPEN 0 Report post Posted May 26, 2013 Hej ! Tack för tipset Jimmy men jag ordnade en lägenhet på 26 kvm för 1500kr /3 veckor. Mvh David Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted May 26, 2013 Hej ! Tack för tipset Jimmy men jag ordnade en lägenhet på 26 kvm för 1500kr /3 veckor. Mvh David Vart då nånstans? Share this post Link to post Share on other sites