Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  

Qatar

Recommended Posts

Hej.

2 vuxna o 1 barn(7 år)...19 timmar till Phuket och 19 timmar hem 28/3-15/4 för 17400 med en kort(2-3 timmar) mellanlandning i Doha. Verkar det ok tycker ni?

/Top

Låter vettigt! Antar att det är mellanlandning utan byte i KL?

Hej Anders :)

Vad bra att du nämnde det! Det står inget om det men sen när man klickar på en mindre text så står det så här:

Hemresa - måndag 15 april, 2013

Terminal 1  Doha

Qatar  17:35 23:40 QR625 Qatar Airways 

[color=red]Vi vill göra dig uppmärksam att detta är en flygning med mellanlandning. Mellanlandning kommer att ske i Kuala Lumpur   [/color] Vi vill göra dig uppmärksam på att resan fortsätter med nytt datum. Skulle det krävas en övernattning så sker denna på egen bekostnad och övernattningen sker då i Doha.

Menar de att det är ännu en mellanlandning i KL??!!

Har vart så när jag flugit den sträckan. Mellanlandning i KL men inget byte och man stannar kvar på planet när dom släpper av och på folk.

Är nog den korta landningsbanan på Phuket som gör det nödvändigt.

Har iofs bara flugit från Phuket inte till Phuket men antar att det är samma på ditvägen.

Har vart så när jag flugit den sträckan. Mellanlandning i KL men inget byte och man stannar kvar på planet när dom släpper av och på folk.

Är nog den korta landningsbanan på Phuket som gör det nödvändigt.

Har iofs bara flugit från Phuket inte till Phuket men antar att det är samma på ditvägen.

Blir det 1 långt stopp? Eller en kort sådan? :D

Det är bara hemvägen som har den mellanlandningen men iom att vi har en mellanlandning i Doha så undrar jag om det ska va den här extra melanlandningen oxå!