ZUMPEN 0 Report post Posted February 17, 2013 Har en liten fråga bara? Finns det det Techno/rave att besöka i Thailand under Juni 2013? / Zumpen Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted February 17, 2013 Hej, Jag kan i princip inget om techno-scenen här (längre), men kan ju varje fall inflika att fullmånefesten på Koh Phangan är den 23:e juni. En bra klubb i Bangkok för modern och "underground" dansmusik (tung house, dubstep, drum n' bass, techno). Webbplats: http://glowbkk.com Nåja, inget bra svar på din fråga, men det finns kanske andra som vet? Share this post Link to post Share on other sites
ZUMPEN 0 Report post Posted February 18, 2013 Tack för svaret:) Men den 23 juni kan jag tyvärr inte då jag åker hem 24 juni på morgonen Jag ska till Pattaya. Någon som vet något om någon schysst klubb där? Share this post Link to post Share on other sites
Guest elglenno Report post Posted February 18, 2013 Tack för svaret:) Men den 23 juni kan jag tyvärr inte då jag åker hem 24 juni på morgonen Jag ska till Pattaya. Någon som vet något om någon schysst klubb där? du kommer hitta "dans" klubbar, tror dok det blit svårt att hitta nått skogstramp(jungeltramp) men finns säkert. Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted February 19, 2013 Insomnia är väl väldigt poppis. Dock aldrig varit där, men de dyker upp på olika forum etc. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted February 19, 2013 Insomnia och Lucifer är ju 2 stora nattklubbar. Även Mixx är ju stor men där e de dock rätt mycket ryssar... Share this post Link to post Share on other sites