Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Cattis1977

Vågar vi vänta eller är detta bra flygpriser i dec?

Recommended Posts

Bokade Turkish den 14/1-31/1-2014 för 5200:- ToR

Tycker det var ett bra pris. Det blir första gången jag flyger med Turkarna så det ska bli intressant.  :)

Turkish är riktigt bra tycker jag,har åkt med dom flera gånger och alltid nöjd.Ha en trevlig resa. :D

Bokade Turkish den 14/1-31/1-2014 för 5200:- ToR

Tycker det var ett bra pris. Det blir första gången jag flyger med Turkarna så det ska bli intressant.  :)

Ett jättebra pris men kanske något utanför värsta högsäsongstrycket över jul/nyår. Antar att priserna sjunker överallt efter trettonhelgen.

Fick nytt mail från Odenresor att dom nu hittat biljetter i "billigare klasser" -vad det nu innebär, för totalt 30.800:- för oss alla 4. Det tar sig...

Mailade Jordenresor och ser om han kan matcha det. Peter på Jorden är fantastisk med sin support och lätt överskådlig info. Bokar helst där tror jag.

När jag söker via flygresor.se så ligger det ute för 28000:- för oss 4 genom AoBTravel. Nån som vet nåt om det bolaget???

Jag har handlat genom dem ett par gånger utan problem :). Gör en sökning via www.momondo.se och se ifall det är någon prisskillnad, de brukar ligga i bra prisläge.

Personligen tror jag att Jorden/Odenresor/Jade travel har stora svårigheter att sälja flygbiljetter till Thailand med Thai BILLIGARE än Peter på Nonkis travel, samma priser ok, men int billigare int.

Varför inte slå Peter en signal och bara be om en offert.

AoB Travel är ett seriöst bolag. Min systers familj (14 pers.) köpte biljett genom dom förra året . Hade lite strul med antalet resenärer men fick god service genom hela proceduren.

Personligen tror jag att Jorden/Odenresor/Jade travel har stora svårigheter att sälja flygbiljetter till Thailand med Thai BILLIGARE än Peter på Nonkis travel, samma priser ok, men int billigare int.

Varför inte slå Peter en signal och bara be om en offert.

Ursäkta, nu är jag inte med vad du menar. Peter på Nonkis travel?? Nonkis...aldrig hört om!

Priserna på flygbiljetter varierar hela tiden men alla resebyråer har samma pris ut, och alla kommer att ta ungefär lika mycket, enda skillnaden är hur mycket provision dom tar.

Det billigaste är självfallet att boka på nätet men i just det här fallet tror jag du gör bättre i att använda en traditionell resebyrå.

Vi bokade resan med Jordenresor (där även servicen varit outstanding). Vi fick ge 30.800:- för oss två vuxna och två barn (8/11år). Helt ok pris ändå för direktflyg mitt i julruschen. Åker 14 dec. Åter 5 jan!