Hasse 4 Report post Posted December 28, 2012 http://www.expressen.se/res/gomda-dromstrander-pa-turisttata-phuket/ Hasse Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted December 28, 2012 Vad kostar det att ta sig mellan Kata o Nai Harn med tuk-tuk eller longtail?? Share this post Link to post Share on other sites
HAWI 5 Report post Posted December 28, 2012 Vad kostar det att ta sig mellan Kata o Nai Harn med tuk-tuk eller longtail?? Jag har för mig att jag betalade 500 Bath enkel med taxi mellan Rawai o Kata/Karon för drygt 1 år sedan. Det var ju aningen längre sträcka men ett tag sedan. Skulle tro att du hamnar i närheten av den summan med tuk-tuk/taxi i dag Share this post Link to post Share on other sites
Guest elglenno Report post Posted December 28, 2012 Jag tycker det var bra skrivet!! Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted December 28, 2012 Jag tycker det var bra skrivet!! Jo, jag har ju i 12 år propagerat för Nai Yang. Kom hem i lördags efter ytterligare två veckor... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted December 28, 2012 Nai Harn en lugn strand?? Jojo, smaken är ju som Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Men du vill behålla den för dig själv ? Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 28, 2012 Jag tycker det var bra skrivet!! Jo, jag har ju i 12 år propagerat för Nai Yang. Kom hem i lördags efter ytterligare två veckor... Hasse Ska dit på Brunch nu i januari när jag ska ner - ska bo i Rawai Share this post Link to post Share on other sites
HAWI 5 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Den stranden känner jag igen Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sunny Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Den stranden känner jag igen Jag brukar vara där men kineserna kommer och går och kommer och går i långa strömmar och kliver närmast över en där man ligger. Förstår inte riktigt varför men jag tror dom åker till nån strand på en näraliggande ö. Dom är kul också, jag har fått "posera" mellan dom när dom vill ha något "exotiskt" på bild Hansjo kanske har en dagsfärsk inf ang läget. Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Ser ju riktigt nice ut, bort med solstolarna bara ...... Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Den stranden känner jag igen Jag brukar vara där men kineserna kommer och går och kommer och går i långa strömmar och kliver närmast över en där man ligger. Förstår inte riktigt varför men jag tror dom åker till nån strand på en näraliggande ö. Dom är kul också, jag har fått "posera" mellan dom när dom vill ha något "exotiskt" på bild Hansjo kanske har en dagsfärsk inf ang läget. påminner mig om en resa jag gjorde med mina 2 äldsta tjejjer mellan Hong-Kong och Bangkok! Vi åkte em jumbo, det kanske va 35 personer ombord , Tjejjerna va nog 5 och 9 då, kineserna turades om att fotas med dem på planet, tror de satt på alla stolar under den resan...... Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted December 28, 2012 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. nånting du vill dela med dig?? Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted December 29, 2012 Här är medlemmarnas favoriter: http://www.thailandforum.se/index.php?topic=18111.msg218974#msg218974 Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted January 1, 2013 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. Den stranden känner jag igen Jag brukar vara där men kineserna kommer och går och kommer och går i långa strömmar och kliver närmast över en där man ligger. Förstår inte riktigt varför men jag tror dom åker till nån strand på en näraliggande ö. Dom är kul också, jag har fått "posera" mellan dom när dom vill ha något "exotiskt" på bild Hansjo kanske har en dagsfärsk inf ang läget. Ja, dom fraktas till/från Coral Island och Bon Island. Anledningen till att det sker just härifrån är att dom har överenskommelser med dom som har hand om stranden så att det ev kan ge lite merförsäljning. Vilket det sällan blir pga kinesernas oerhört späckade program som inte ger utrymme för några längre pauser. Det är oerhört synd att dessa lämmeltåg nu finns där. Men kan man pricka in dagarna med riktigt högt vatten slipper man dom helt. Ser ju riktigt nice ut, bort med solstolarna bara ...... Nej tack, mig passar det bra som inte gillar att bli sandig. Däremot behöver dom inte dra dit flera stolar. Share this post Link to post Share on other sites
Therese_83 0 Report post Posted January 2, 2013 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. En strand som vi också uppskattar i vår familj Share this post Link to post Share on other sites
Molla1234 0 Report post Posted January 4, 2013 Vad kostar det att ta sig mellan Kata o Nai Harn med tuk-tuk eller longtail?? Vi åkte taxi, kostade THB 450. Jättefin strand med enorma vågor!!! Var där för en vecka sedan! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted January 4, 2013 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. En strand som vi också uppskattar i vår familj Badmässigt bland dom större kända stränderna är dock Kata Noi fortfarande favoriten. Mittendelen där det inte är så knökat. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 4, 2013 Det här är en av dom stränderna här på Phuket som jag kallar lugn. Dagsfärskt foto. En strand som vi också uppskattar i vår familj Badmässigt bland dom större kända stränderna är dock Kata Noi fortfarande favoriten. Mittendelen där det inte är så knökat. +1 Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted January 4, 2013 Man blir lite sugen på Phuket,,man hör så mycket negativt om Ön, men det finns ju mycket valmöjligheter där inom rimliga avstånd,,känns som Kata skulle passa oss,, 2 vuxna 2 barn mellan 9 och 11 år,, Share this post Link to post Share on other sites
Comme si Comme sa 0 Report post Posted January 4, 2013 Har också hört mycket negativt om Phuket, dock aldrig upplevt något negativt.. Backkpacker wannebee??? Share this post Link to post Share on other sites