pelle77 14 Report post Posted October 21, 2013 Låter bra! Åkte du ekonomi? Japp ekonomi! Tyckte Thai står sig rätt väl mot Qatar som jag åkt. Lägger man till tidsvinsten så är det ett riktigt bra alternativ. Vi blir mer o mer lata/kräsna med åren och tycker tid är nog så viktigt som biljettpris. När det nu är nya fräscha plan väljer jag helst direktflight som på nerresan gick på under 10 timmar. Share this post Link to post Share on other sites
Molla1234 0 Report post Posted November 14, 2013 Låter bra! Åkte du ekonomi? Japp ekonomi! Tyckte Thai står sig rätt väl mot Qatar som jag åkt. Lägger man till tidsvinsten så är det ett riktigt bra alternativ. Vi blir mer o mer lata/kräsna med åren och tycker tid är nog så viktigt som biljettpris. När det nu är nya fräscha plan väljer jag helst direktflight som på nerresan gick på under 10 timmar. Håller med! Åkte hem med de nya planen i måndags och blev postivt överraskad!! Åker med Thai fler gånger helt klart.... Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted November 14, 2013 Dom nyrenoverade är ju OK, men det har varit lite blandat i år, ibland ingen egen skärm och ibland har man en. (Så ibland är det en renoverat plan och ibland inte) Senaste planet upp så fanns det en USB anslutning ifall man nu ville använda den till nåt... Vad ides jag inte klura ut. Flög ju mitt i natten och då finns det annat att göra. Rykten gör gällande att det ska finnas 230V åxå under sätet eller nånstans. Kan ju vara kul om man nu vill leka med datorn mer än dom 4-5 timmar som mitt batteri i alla fall håller. Lite irriterande att det fryser skärmen när dom använder interkommen. Ibland bara för att säga nåt till andra i personalen tolkade jag det som. Dock bör man inte luta ner stolen allt för mycket, bakomvarande kan bli lite putt upptäckte jag men så illa gick det ju inte. Share this post Link to post Share on other sites
Molla1234 0 Report post Posted November 14, 2013 Dom nyrenoverade är ju OK, men det har varit lite blandat i år, ibland ingen egen skärm och ibland har man en. (Så ibland är det en renoverat plan och ibland inte) Senaste planet upp så fanns det en USB anslutning ifall man nu ville använda den till nåt... Vad ides jag inte klura ut. Flög ju mitt i natten och då finns det annat att göra. Rykten gör gällande att det ska finnas 230V åxå under sätet eller nånstans. Kan ju vara kul om man nu vill leka med datorn mer än dom 4-5 timmar som mitt batteri i alla fall håller. Lite irriterande att det fryser skärmen när dom använder interkommen. Ibland bara för att säga nåt till andra i personalen tolkade jag det som. Dock bör man inte luta ner stolen allt för mycket, bakomvarande kan bli lite putt upptäckte jag men så illa gick det ju inte. Jag laddade min telefon i USB-anslutningen.... Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 14, 2013 Dom nyrenoverade är ju OK, men det har varit lite blandat i år, ibland ingen egen skärm och ibland har man en. (Så ibland är det en renoverat plan och ibland inte) Senaste planet upp så fanns det en USB anslutning ifall man nu ville använda den till nåt... Vad ides jag inte klura ut. Flög ju mitt i natten och då finns det annat att göra. Rykten gör gällande att det ska finnas 230V åxå under sätet eller nånstans. Kan ju vara kul om man nu vill leka med datorn mer än dom 4-5 timmar som mitt batteri i alla fall håller. Lite irriterande att det fryser skärmen när dom använder interkommen. Ibland bara för att säga nåt till andra i personalen tolkade jag det som. Dock bör man inte luta ner stolen allt för mycket, bakomvarande kan bli lite putt upptäckte jag men så illa gick det ju inte. Jag laddade min telefon i USB-anslutningen.... Samma här Share this post Link to post Share on other sites
IL 0 Report post Posted November 15, 2013 Många verkar gilla Thais nya plan..inte jag. Tycker att säterna var kass. Nästa resa blir nog med ett annat bolag. Med åren har maten blivit sämre,personalen är mer stressade. 👎👎 Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted November 17, 2013 Dom nyrenoverade är ju OK, men det har varit lite blandat i år, ibland ingen egen skärm och ibland har man en. (Så ibland är det en renoverat plan och ibland inte) Senaste planet upp så fanns det en USB anslutning ifall man nu ville använda den till nåt... Vad ides jag inte klura ut. Flög ju mitt i natten och då finns det annat att göra. Rykten gör gällande att det ska finnas 230V åxå under sätet eller nånstans. Kan ju vara kul om man nu vill leka med datorn mer än dom 4-5 timmar som mitt batteri i alla fall håller. Lite irriterande att det fryser skärmen när dom använder interkommen. Ibland bara för att säga nåt till andra i personalen tolkade jag det som. Dock bör man inte luta ner stolen allt för mycket, bakomvarande kan bli lite putt upptäckte jag men så illa gick det ju inte. Jag laddade min telefon i USB-anslutningen.... Ja det var ju en idé. Dök telefonen upp som enhet på "stolen" åxå? Då skulle man ju kunna peta in en film man vill se på SD kortet åxå. Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted November 17, 2013 Ibland funkar det med musik och möjligen film på en USB sticka men telefon skulle förvåna mig. Har Thai så dåligt med filmer att man måste släpa med sina egna? Några fler 747 lär inte dyka upp på Arlanda, renoverade eller inte om inte Thai ändrar sig. Share this post Link to post Share on other sites
Hajoh 0 Report post Posted November 17, 2013 Ibland funkar det med musik och möjligen film på en USB sticka men telefon skulle förvåna mig. Har Thai så dåligt med filmer att man måste släpa med sina egna? Några fler 747 lär inte dyka upp på Arlanda, renoverade eller inte om inte Thai ändrar sig. Utbudet av film var oändligt! Även de senaste filmerna! Share this post Link to post Share on other sites
Molla1234 0 Report post Posted November 18, 2013 Ibland funkar det med musik och möjligen film på en USB sticka men telefon skulle förvåna mig. Har Thai så dåligt med filmer att man måste släpa med sina egna? Några fler 747 lär inte dyka upp på Arlanda, renoverade eller inte om inte Thai ändrar sig. Utbudet av film var oändligt! Även de senaste filmerna! Fanns som sagt "hur många filmer som helst" att välja på och även nya.... Share this post Link to post Share on other sites