Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
kika

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för thailandsturister?

Rekommendera Poster

Hej alla thailandsresenärer!  :)

Vi är en studerandegrupp som gör ett skolarbete som handlar om anordnande av vuxenutbildning. Studiefallet är thailandsresenärer.

Vi blir mycket glada om ni tar er tid att svara på våra frågor.  :)

Det elektroniska frågeformuläret finner ni här:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG1jVkN4X0JjRmN0elR3Z3hmQTFzemc6MQ

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har svarat men slipa på formuläret. Svarade nej på en fråga o skulle då hoppa över följdfrågor som vid inskick krävdes svar på.  Är kanske korkad men vuxenutbildning, komvux eller universitetsutbildning? Har aldrig hört det ordet innan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Först av allt, har jag tagit bort era andra trådar ni har startat. Onödigt att starta flera trådar med samma ämne.

Måste sedan säga att det känns som en perfekt enkät för att få obetydligt antal svar. Antalet personer i samhället som går vixenutbildning är få och sedan om man minskar gruppen till thailandsresenärer så minskar den ytterligare. Känns som ett perfekt upplägg för att få in ett väldigt litet underlag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan ge svaret på den här frågan utan att använda länken.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för Thailandsturister?

Ingen.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för folk som vill plugga när de bor i Thailand?

Vad som helst, bara den är enkel och är kopplad till CSN. De vill i första hand åt pengarna och struntar i vad de lär sig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan ge svaret på den här frågan utan att använda länken.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för Thailandsturister?

Ingen.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för folk som vill plugga när de bor i Thailand?

Vad som helst, bara den är enkel och är kopplad till CSN. De vill i första hand åt pengarna och struntar i vad de lär sig.

Jag TROR att du har en bra poäng där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Pelle77: Tack för din feedback. Vi har korrigerat enkäten och gjort den tydligare nu. Vuxenutbildning är en skolform som är planerad och organiserad för vuxna som siktar på en examen eller vidareexamen. Kan även fungera som kompletterande utbildning, studier på fritiden såväl som kvällskurser som är mer intresse inriktade. Vuxenutbildningar anordnas bland annat vid universitet och yrkeshögskola, yrkesskolor eller motsvarande i Sverige, yrkesutbildningscenter för vuxna, särskild yrkesläroanstalt, medborgarinstitut, arbetarinstitut, folkhögskolor, sommaruniversitet, vuxengymnasium, idrottsutbildningscenter och musikläroanstalt.

Martin: Ok, ursäkta oss. Det här är vad vi har fått till uppgift. Att underlaget blir litet gör inte så mycket eftersom det inte är någon forskning vi gör utan en liten uppgift som hör till en kurs.

Jobisen: ilken typ av vuxenutbildning är intressant för folk som vill plugga när de bor i Thailand?

Den handlar inte om folk som vill plugga när de bor i Thailand utan vilken typ av vuxenutbildning, på hemmaplan, som skulle intressera Thailandsresenärer.

Vi gör alltså ett skolarbete som handlar om anordnande av vuxenutbildning. Studiefallet är Thailandsresenärer, de som planerar resa, har rest eller reser ofta. Syftet med frågeformuläret är att hitta en gemensam nämnare hos er Thailandsresenärer.

Länk till den uppdaterade enkäten:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG1jVkN4X0JjRmN0elR3Z3hmQTFzemc6MQ

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

Jag kan ge svaret på den här frågan utan att använda länken.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för Thailandsturister?

Ingen.

Vilken typ av vuxenutbildning är intressant för folk som vill plugga när de bor i Thailand?

Vad som helst, bara den är enkel och är kopplad till CSN. De vill i första hand åt pengarna och struntar i vad de lär sig.

Jag TROR att du har en bra poäng där.

hahah jag har forskat lite i detta hitta en utbildning om dinusarier på distans läste läro planen och det lät som det räckte med att kolla på jurasic park :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×