Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
bbk

På plats!

Rekommendera Poster

Äntligen på plats i Ao Nang! Men sen 1,5 timme tillbaka så är det inte det vädret vi hade beställt...

Det regnar, åskar och blixtar... Vad fan, hur länge kan det hålla på egentligen? Bara positiva svar tack ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur länge?Tja 2 timmar och 23 min, skämtar förstås...Du har ju värmen och vi i vår familj gillar dom där häftiga åskvädren, som blir rena fyrverkerierna över havet. Och efter regn kommer ju en sol...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyvärr har det varit så här allt för månka kvällar den senaste veckan. vi är just nu på Phi Phi och det smäller på ordentligt och öser ner.

Vädret har varit si o så under våran semester och vi hoppas på bättring inför flytten till Ao nang imorgon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det är tur det är varmt och skönt men ändå... :'( Jag hoppas i alla fall att det blir uppehåll i morgon. För efter regn kommer ju sol som sagt  :pra :pra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag åker hem idag efter 14 dgr i Ao Nang, första veckan hade vi blå himmel varje dag-skitjobbigt, gick inte att vara i solen! Sista veckan har det varit sol blandat med moln och MYCKET välkommet åskväder på kvällarna! Man måste få en chans att andas också :))

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag beger mig oxå hemmåt idag, 2 dagar i Ao Nang (3 veckor på Lanta) och är förvånad över alla åskoväder som varit senaste tiden. Är det vanligt för årstiden? Extremt varmt på dagarna och åskan på em/kvällen. Vi brukar annars åka i januari och har inte upplevt detta väder tidigare år.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag beger mig oxå hemmåt idag, 2 dagar i Ao Nang (3 veckor på Lanta) och är förvånad över alla åskoväder som varit senaste tiden. Är det vanligt för årstiden? Extremt varmt på dagarna och åskan på em/kvällen. Vi brukar annars åka i januari och har inte upplevt detta väder tidigare år.

De Thailändare jag pratat med säger att det varit väldigt varmt nu. Vi har tidigare vart här i dec och april och haft åska få med, men inte fullt så häftiga som de vart den senaste veckan !

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan la tillägga att skurarna oftast kommer på kvällen/natten... PÅ dagen är det oftast sol..

 

Och det gillar vi verkligen  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×