Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Annelie S

Jag vill ha travvänner att bolla med

Rekommendera Poster

Har du hunnit kolla något? Vet du vilka spikar du funderar på, jag vet att det nog är för tidigt att säga än. Man hinner ändra sig ett par ggr :-\ Men Björn Goops häst i guld är nog säker iaf...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

26 miljoner, 56 miljoner och 3,6 miljoner.

V75 är spelet som ger flest miljonvinster!

Vi är bara i februari och redan har högvinstspelet V75 levererat tre riktiga storvinster. Varje lördag fördelas det ut minst 20 miljoner kronor till alla med sju rätt. Förra året blev det 135 nya V75 miljonärer.

Nu på lördag är det V75-finaler på Solvalla. Är det din tur då?

Ralf "Raffe" Vadsmo spikar hästarna 3 Global Nelly i V75-5 och 6 Nino Coger i V75-7.

En upplysning: Harry Boys vinstrekord på V75 är 21 miljoner kronor.

Lycka till!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur kul är det då, nybörjare som inte kan något om trav spelar en Harry och vinner miljoner. Oxå vi som är rätt så insatta, hur ofta vinner man  :diablo: Kan undra om en spikharry vore det optimala ??? Måste ju säga att jag skulle vara mer stolt att vinna miljoner om jag gjort spelet själv än vinna på en harry :cr knäppt eller hur...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Personligen spelar det ingen roll HUR jag vinner eventuella pengar men däremot spelar jag inte Harry, då jag vill påverka min bong till 100%. Använder mig nästan uteslutande av Jokersystemet som ger mig möjligheter att påverka min reducering optimalt.

Blir jag rik på spelet? Nej, det ska villigt erkännas att över åren har det varit en förlustaffär, även om det trillat in några sjuor då och då.

Men, denna helgen smäller det!  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Personligen spelar det ingen roll HUR jag vinner eventuella pengar men däremot spelar jag inte Harry, då jag vill påverka min bong till 100%. Använder mig nästan uteslutande av Jokersystemet som ger mig möjligheter att påverka min reducering optimalt.

Blir jag rik på spelet? Nej, det ska villigt erkännas att över åren har det varit en förlustaffär, även om det trillat in några sjuor då och då.

Men, denna helgen smäller det!  :D

Jag säger detsamma, vill oxå påverka min kupong 100% så jag spelar alltså heller inte på Harry  :nau Det var mest på skoj jag sa så. Är man en inbiten travspelare så är det bara så ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

travnet.se är det som gäller för både travnyheter och rena speltips. Från 1 mars kommer alla tjänster och tips dessutom att vara helt gratis för alla. Bara att surfa in och ta del av travnets spelkrönikör Daniel Berglunds loppanalyser och tips till V86 och V75. Från 1/3 blir det även tips/analyser med fullständig ranking till V4 och V65 varje dag av andra väl insatta spelredaktörer.

Quarcio de Chene förlorar knappast i morgon, men det är svårt att hitta en vettig andraspik. Global Nelly har visserligen bra chans, men jag är svag för Photo Princess och dubblar nog med henne. Däremot finns det gott om roliga småskrällar; Online d'Amour, Quick Razz, No Fear Elkär och Famous Fayline är i alla fall givna på mitt system.

Lycka till på liret! :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

travnet.se är det som gäller för både travnyheter och rena speltips. Från 1 mars kommer alla tjänster och tips dessutom att vara helt gratis för alla. Bara att surfa in och ta del av travnets spelkrönikör Daniel Berglunds loppanalyser och tips till V86 och V75. Från 1/3 blir det även tips/analyser med fullständig ranking till V4 och V65 varje dag av andra väl insatta spelredaktörer.

Quarcio de Chene förlorar knappast i morgon, men det är svårt att hitta en vettig andraspik. Global Nelly har visserligen bra chans, men jag är svag för Photo Princess och dubblar nog med henne. Däremot finns det gott om roliga småskrällar; Online d'Amour, Quick Razz, No Fear Elkär och Famous Fayline är i alla fall givna på mitt system.

Lycka till på liret! :)

Jag är oxå inne på Quarcio, det är nog bara galopp emot. Även jag tror att Global Nelly har en vettig chans, men jag vill ha med Avena Goldina här. Quick Razz var en av mina rysare med. Tror det räcker med Royale de crepon och Simb Ruby i första. Ouch är inte streckad mest vilket förvånar mig. En bra häst som går bra bakifrån till bra odds är alltid kul att ha med :) Om nu inte Crowne drar undan i täten och bara vinner...Echauffour är inte tokig. Capello Bob och Trustworty ås är två som jag iaf ska ha med. Jaja vi får se hur det går i morgon. Lycka till själv :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad kul med nån som har sån erfarenhet av travhästar :) Det låter fantastiskt att kunna dra sig tillbaka och ha ett gott liv i Thailand :) Är det någon häst som jag kan känna till?

Kanske nån,beror på hur gammal du är.Min bästa var Huxtable Hornline en annan Als Lille John,Racer Mic,Royal Mic,B.C Viper,Edge Trick.Det är några,kanske du käner igen någon.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad kul med nån som har sån erfarenhet av travhästar :) Det låter fantastiskt att kunna dra sig tillbaka och ha ett gott liv i Thailand :) Är det någon häst som jag kan känna till?

Kanske nån,beror på hur gammal du är.Min bästa var Huxtable Hornline en annan Als Lille John,Racer Mic,Royal Mic,B.C Viper,Edge Trick.Det är några,kanske du käner igen någon.

Jag tror faktiskt inte jag känner igen de. Jag började bli intresserad typ 89-90 nångång. Sen tar det ju ett tag innan man känner till en massa namn. Så det är ett tag ändå ;) Ha det gott i Thailand :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad kul med nån som har sån erfarenhet av travhästar :) Det låter fantastiskt att kunna dra sig tillbaka och ha ett gott liv i Thailand :) Är det någon häst som jag kan känna till?

Kanske nån,beror på hur gammal du är.Min bästa var Huxtable Hornline en annan Als Lille John,Racer Mic,Royal Mic,B.C Viper,Edge Trick.Det är några,kanske du käner igen någon.

Huxtable Hornline var ju en stjärnhäst. Var inte han med i Elitloppet om jag inte minns fel? Kul att ha haft en sån häst!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad kul med nån som har sån erfarenhet av travhästar :) Det låter fantastiskt att kunna dra sig tillbaka och ha ett gott liv i Thailand :) Är det någon häst som jag kan känna till?

Kanske nån,beror på hur gammal du är.Min bästa var Huxtable Hornline en annan Als Lille John,Racer Mic,Royal Mic,B.C Viper,Edge Trick.Det är några,kanske du käner igen någon.

Huxtable Hornline var ju en stjärnhäst. Var inte han med i Elitloppet om jag inte minns fel? Kul att ha haft en sån häst!

När höll han på ??? Bästa elitloppsminnet är när Copiad och Pine Chip duellerade..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jaha då förstår jag att det går att ta ut pension och åka till Thailand hur mycket som helst..,Att äga en elitloppshäst måste vara hästägares dröm :) Shit fem rätt idag bara. Men varför kan man inte ha mer tur, hade samtliga tvåor på kupongen. Varför räcker det aldrig hela vägen. Får satsa på platsspel :-\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi på MPR Forumet har ett spelgäng som kör V75 varje helg, det blev 6 R ikväll inte mycket men lite ger mersmak.

Kul om det blir ett gäng här också som kör lite V75

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×