l_lotta81 0 Report post Posted January 20, 2012 Här kommer ett par bilder från mig... Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 20, 2012 Suan Luang, en lugnare del av Bangkok Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 20, 2012 Beer garden i centrala BKK för några veckor sen: Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 20, 2012 Gosatta: Hur gör man för att bilden ska ligga stor direkt i tråden och inte som liten klickbar?? Betydligt snyggare, och så slipper man klicka. Kul med så många bilder. Mera mera....Nu kör vi! Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 20, 2012 jag som hade tänkt å fråga hur man får den liten Jag länkar direkt från min egen webserver bara. Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 20, 2012 Khlong Saen Saeb, grönt å fint i centrala Bangkok! Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 20, 2012 Trevliga bilder Gosatta och även alla andra. Share this post Link to post Share on other sites
l_lotta81 0 Report post Posted January 20, 2012 Flodbilderna är riktigt härliga, men jag väntar bara på att någon läskig megakrokodil ska dyka upp Share this post Link to post Share on other sites
Bibben 0 Report post Posted January 20, 2012 Ingen krokodil, vad jag såg iaf, men väl en gäng rätt stora catfish som blev matade med bröd. Share this post Link to post Share on other sites
Songkran 0 Report post Posted January 20, 2012 Färsk fisk som hänger där i sina tarmar levande Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 Bangkok igår från eftremiddagen och sent in på natten....: Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 21, 2012 en somtam "tant" 3 på natten i Pra Khanong Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 gosatta. fina färger - håret, väggen.... Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 Bangkok idag: Share this post Link to post Share on other sites
Guest ola med b Report post Posted January 21, 2012 Rolig tråd detta Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 Fet drink: Share this post Link to post Share on other sites
Svullothecat 0 Report post Posted January 21, 2012 Bangkok 2010 Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 21, 2012 Gud va sugen på Fuji jag blev Share this post Link to post Share on other sites
HAWI 5 Report post Posted January 21, 2012 Bild IMG_8085.JPG 2 inlägg upp, ser ut att vara fotad från ca våning 24 på baiyoke sky? Share this post Link to post Share on other sites
gosatta 0 Report post Posted January 21, 2012 Sukhumvit när det är som bäst! Share this post Link to post Share on other sites
Guest ola med b Report post Posted January 21, 2012 Cool bild! Share this post Link to post Share on other sites
Svullothecat 0 Report post Posted January 21, 2012 Bild IMG_8085.JPG 2 inlägg upp, ser ut att vara fotad från ca våning 24 på baiyoke sky? Lite högre var det,runt 40 tror jag. Share this post Link to post Share on other sites
Tillkvist 0 Report post Posted January 21, 2012 Dtbkk: var har du köpt denna drinken? Känner att våra 5 dagar i Bangkok är alldelles för lite, 2v hade vart mer lagom. Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 EN bild från Bangkok livliga livescen: Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted January 21, 2012 Tillqvist. Denna bild är tagen på Route 66. Tror de kör med sin smirnoffbar fortfarande. Denna drink kostar 1250 baht och innehåller typ en halvflaska vodka och sen mixat upp med lite olika alternativ. DRack inte själv, tog bara lite bilder åt tjejerna som jobbar. 5 dagar är kanske lagom första gången. Bangkok kan verkligen känns som en spark i magen om man inte är van med värmare, hettan lurendrejerifolk, etc etc. Share this post Link to post Share on other sites