Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
carat

Möjlighet för turister att arbeta?

Rekommendera Poster

Tusen tack :) en sista fråga bara, hur gick du tillväga för att hitta din lägenhet? var det svårt eller är utbudet stort?

Det var en tjej som jobbar på hotellet jag brukade bo på innan som hjälpte mej... Tror det är rätt lätt att hitta lägenhet i Patong.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänkte att vissa jobb som ex receptionist hade varit relevant att ha en turist på eftersom man ofta kommer till hotell där de inte pratar så bra engelska, men det verkar som att jag får lägga ner den iden och istället gå över till plan b. Har sökt distanskurser här hemma och tänkte i så fall åka ner och sköta det ifån Thailand istället! Är det någon som vet om det finns så pass bra internetmöjligheter att kunna se lektioner osv över datorn? Och vad kan priset på en lägenhet i ex. patong ligga på?

Tack för all hjälp!

Lite offtopic här då :P

Har för mig att om du har ex föräldrar eller andra som har viasat så kan du med deras kundnr se alla kanalerna via datorn direkt på deras sida ^^

rätta mig gärna om jag har fel :D

Min lägenhet i Patong kostar 7 500 baht i månaden och jag tycker att mitt internet är bra. jag kan streama film utan problem via svt play och tv3 play osv..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×