Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
jakthund

Är ni flygrädda?

Rekommendera Poster

Jeg har aldri forstått hvorfor det er så vanskelig for sjåføren å kjøre litt saktere når det er humper og hull i veibanen. Og noen ganger så gjør dette meg litt redd.

  Norlund!  Jag kan lugna dig...Det är nämligen just det man gör vid Turbulens: dvs Sänker farten till den "rekommenderade"! Bra va!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jeg har aldri forstått hvorfor det er så vanskelig for sjåføren å kjøre litt saktere når det er humper og hull i veibanen. Og noen ganger så gjør dette meg litt redd.

   Norlund!  Jag kan lugna dig...Det är nämligen just det man gör vid Turbulens: dvs Sänker farten till den "rekommenderade"! Bra va!

Takk. Det var godt å vite. Nå pustet jeg lettet ut. Bra å vite neste gang jeg er ute å flyr. He-he.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Spenderat många timmar på nätet för att ta reda allt om flygning. Kollat på filmer läst på om hur, när och varför, osv osv.

Hade en resa bokad till London och var sjukt nervös....

Nu fick det vara bra!!!

Dagen innan avfärd då hade jag bokat en flyglektion. Åkte upp i ett litet plan och fick mycket fakta.

Flög dagen efter utan större problem.

Så nu ser jag framemot resan till Thailand med helt andra ögon....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Spenderat många timmar på nätet för att ta reda allt om flygning. Kollat på filmer läst på om hur, när och varför, osv osv.

Hade en resa bokad till London och var sjukt nervös....

Nu fick det vara bra!!!

Dagen innan avfärd då hade jag bokat en flyglektion. Åkte upp i ett litet plan och fick mycket fakta.

Flög dagen efter utan större problem.

Så nu ser jag framemot resan till Thailand med helt andra ögon....

Ja, jag ser också fram emot Thailand i mars, men med samma ögon som förut.... :o

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag landade i Istanbul senast var jag med om motsatsen.

Det var mörkt ute och rätt va de var så började planet reversera motorerna i luften.

Efter en noggrann koll så konstaterade jag att vi redan hade landat ...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Älskar att flyga. atmosfären på flygplasten, trixandet för att få en bra plats eller uppgradering, Fixa med miles, businessclass på 17 timmars flygningar etc etc. allt detta överväger de få gånger det strular....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Får lite snabbt övergående dödsångest när planet lyfter och magen vänder sig. Sen går det över igen.

För flygrädda tipsar jag om Frågor och svar på Fritidresors sida under "inför resan" längst ner och "Flygrädsla, flyg trygg".

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×