Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
diseledvin

Uppraggad av prostituerad på Kho Thao

Recommended Posts

Erkänner att jag mina år i Thailand haft ungefär 300 tillfälliga flickvänner bara i det landet (28 på min första resa som varade i 3 veckor - inte riktigt en om dan)) :cool

Good life ;)

Bryter mitt löfte om bara ett inlägg och konstaterar att det blev 1,3 om dagen, alltså ÖVER en per dag ;)

Erkänner att jag mina år i Thailand haft ungefär 300 tillfälliga flickvänner bara i det landet (28 på min första resa som varade i 3 veckor - inte riktigt en om dan)) :cool

Good life ;)

Bryter mitt löfte om bara ett inlägg och konstaterar att det blev 1,3 om dagen, alltså ÖVER en per dag ;)

På den gamla tiden var man ung och vital....

Guest elglenno

Ja har man varit där ett par gånger är det nästan omöjligt att inte trilla dit efter diverse rus på drycker :P

Men jag köper ej heller är livrädd tänk om kodisen spricker osv osv

Tom Yam - visst fan 28 på 3 veckor blir drygt 1 om dagen. Ett fatalt fel...Fast det var ju 22 år sedan. Nu mera är det andra bullar.Skall snart lägga mig.

Hhaha jag tror på storyn men inte att det inte blev något boom boom :)

Sen att det var hennes kusin kan ju med vara skeptiskt då alla är systrar och bröder med alla :)

Nej men jag skulle aldrig kunna betala för sex. Då hade jag sjunkit väldigt lågt.

Jag anser att det är sjukt att köpa/sälja sexuella tjänster. Men det hör inte tråden till.

Varför anser du det? du måste ju basera din åsikt på något? Eller tycker du bara det för att du har hört att det är så man SKA tycka? Är du kristen?

Finns väl fler anledninar än de du nämnde.

Personligen skulle jag inte betala för sex. Varför betala för något som är gratis? Varför gå till någon som knullar vem som helst som viftar med pengar när man kan vara med någon som vill göra det jag vill av enbart den anledning som jag själv? Jag ser inte grejen och talar enbart för mig själv.

Jag skulle tex aldrig vara med någon jag vissle låg med vem som helst gratis heller eller de vi Svenskar så populärt ofta kallar slampor etc. Eller är det bara fult i Sverige när en tjej säljer sex eller har mängder av sexpartners. Men de som köper sex i Thailand gör det kanske lika öppetsinnigt i Sverige också.

Ärligt, skulle du tycka lika om det va din dotter, syster eller mamma som gjorde det?

Om man tycker det är så ok varför verkar det som tjejerna slutar sälja sex när de hittar en partner, normalt sett jobbar man ju båda två och båda parter tycker ju jobbet är ett jobb som är ok.

Jag skulle aldrig kunna ligga runt med "random" tjejer i alla åldrar och storlekar för att de betalar mig. Jag kräks av tanken att vara med någon jag inte tänder på, det är en av osakerna att jag känner lika dant inför tanken att vara med någon annan som kräver betalning även om den personen tycker det är kanon så ändrar det ju inte min syn.

Vill man så gör man det gratis.

Vill man hjälpa någon ekonomiskt kan man göra det utan att den man hjälper ska behöva ge sex tillbaka. Finns säkert de som inte anser det vore minsta konstigt att mamman till ett sjukt barn som ska få pengar till behandling ska behöva ha sex med de som ger perngar. Hon gör ju ett fritt val.

Jag säger bara hur det är för mig och hur jag ser på det.

Hhaha jag tror på storyn men inte att det inte blev något boom boom :)

Sen att det var hennes kusin kan ju med vara skeptiskt då alla är systrar och bröder med alla :)

Nej men jag skulle aldrig kunna betala för sex. Då hade jag sjunkit väldigt lågt.

Jag anser att det är sjukt att köpa/sälja sexuella tjänster. Men det hör inte tråden till.

Varför anser du det? du måste ju basera din åsikt på något? Eller tycker du bara det för att du har hört att det är så man SKA tycka? Är du kristen?

Finns väl fler anledninar än de du nämnde.

Personligen skulle jag inte betala för sex. Varför betala för något som är gratis? Varför gå till någon som knullar vem som helst som viftar med pengar när man kan vara med någon som vill göra det jag vill av enbart den anledning som jag själv? Jag ser inte grejen och talar enbart för mig själv.

Jag skulle tex aldrig vara med någon jag vissle låg med vem som helst gratis heller eller de vi Svenskar så populärt ofta kallar slampor etc. Eller är det bara fult i Sverige när en tjej säljer sex eller har mängder av sexpartners. Men de som köper sex i Thailand gör det kanske lika öppetsinnigt i Sverige också.

Ärligt, skulle du tycka lika om det va din dotter, syster eller mamma som gjorde det?

Om man tycker det är så ok varför verkar det som tjejerna slutar sälja sex när de hittar en partner, normalt sett jobbar man ju båda två och båda parter tycker ju jobbet är ett jobb som är ok.

Jag skulle aldrig kunna ligga runt med "random" tjejer i alla åldrar och storlekar för att de betalar mig. Jag kräks av tanken att vara med någon jag inte tänder på, det är en av osakerna att jag känner lika dant inför tanken att vara med någon annan som kräver betalning även om den personen tycker det är kanon så ändrar det ju inte min syn.

Vill man så gör man det gratis.

Vill man hjälpa någon ekonomiskt kan man göra det utan att den man hjälper ska behöva ge sex tillbaka. Finns säkert de som inte anser det vore minsta konstigt att mamman till ett sjukt barn som ska få pengar till behandling ska behöva ha sex med de som ger perngar. Hon gör ju ett fritt val.

Jag säger bara hur det är för mig och hur jag ser på det.

Det kanske låter som att jag har som rutin att köpa sex, så är dock inte fallet, visst har det hänt att någon thai-tjej gått hem från mig 1000baht rikare morgonen efter en blöt ute-kväll, men so what, ung och fräsch och tror inte dessa tjejer led nämnvärt. Jag har självklart också hellre sex med någon som vill på riktigt. Men jag kan förstå varför folk vill köpa sex. Enkelt sätt att tillfredsställa sina behov om det endast är det man är ute efter. Man slipper allt spel innan och efter.

Jag är liberal av mig och tycker att de som vill köpa/sälja sex ska få göra det. Tycker det är sjukt att vissa personer ska bestämma vad folk får och inte får göra med sina kroppar. VIll man använda sin kropp som handelsvara så ska man få göra det utan att folk lägger sig i.

Jag skulle inte som läget ser ut idag för sexhandeln i Sverige vilja att min Mamma eller syster hade det som yrke, dock om prostituerade hade samma rättigheter och arbetsvillkor som andra yrken så skulle jag väl inte bry mig så mycket, dock kanske jag inte skulle fråga hur arbetsveckan varit på söndagsmiddagen...

Guest Rob

Jag har viss förståelse varför Svenska Thailands novis killar trillar dit och köper sex i Thailand, det är ju inte precis samma erfarenhet som att glida upp med bilen på Malmskilnadsgatan och plocka upp ett Tjackluder som skjuter upp skiten i armvecken med sprutor.

Efter ett par öl i ladybaren så försvinner tanken på att det faktiskt är prostituerade du umgås med. Att hon sedan tvättar dina kläder, ser till att du är mätt, klipper dina naglar, städar ditt rum innan hon går bidrar även till känslan att det inte är en regelrätt malmskillnadsgate hora du har fått med dig hem.

Under de första resorna till Thailand så kanske detta är de tjejerna du har tillgång till, vart hittar du en "normal" Thai tjej i Thailand under din 2 veckors semester? Vilken "normal" Thai tjej skulle vilja strula till det med en 2 veckors turist som kanske eller kanske inte kommer tillbaka till Thailand?

Vilken "normal" Thai tjej skulle vilja bli betraktad som hora av sina landsmän för att de går ner för gatan med en farang i släptåg? Jo, det är inte bara i Sverige som de Thailändska tjejerna blir stämplade som horor när de är tillsammans med en utlänning, de blir stämplade likadant i Thailand av sina Thailändska landsmän.

Att gå hem med en bartjej är sånt som händer under de första resorna till Thailand, har man mer erfarenhet av Thailand så vet man att detta inte är nödvändigt, och som Endoo skriver tidigare så behöver man absolut inte betala för sex i Thailand om man så inte vill.

Men sen beror det ofta på din egen situation, är du en två veckorsturist så är du attraktiv för bartjejerna samt butterflys som hoppar från turist till turist som en livstil. Stannar du en längre tid i Thailand pga jobb, studier etc så är du attraktiv av de mer "normala" tjejerna.

Samt detta med "normala" Thai tjejer, i min mening så är en normal Thai tjej tillsammans med en Thailändsk respektive, normaliteten i Thailand är ju ändå så att Thailändare är tillsammans med Thailändare. Ungefär såsom att majoriteten av Svenskarna är tillsammans med en annan Svensk och detta uppgår då som normen/normaliteten.

Sen vill jag väll säga några ord om det här med "Lata bartjejer", där måste jag hålla med Raggae att det till stor del är en hel del normala lata Thaitjejer som väljer bar yrket, själv har jag träffat och pratat med ett antal välutbildade bar tjejer som väljer yrket av bekvämlighetsskäl. De har gott om chanser att välja ett normalt yrkesliv om de så vill/Orkar men väljer det inte. Om detta är normen eller inte vågar jag inte yttra mig om.

Guest elglenno

Ja enligt mig är det upp till var och en tycker inte heller det är än så big deal det är ju bara sex utan känslor finns så mycket värre skit i världen.

Det är precis som att det alltid skulle vara knark som gör att det finns horer dom har funnits sen det funnits män.

Jag tycker bartjejerna jag känner är skit roliga och det är dom även om man inte ligger med dom kanske mer just därför vad vet jag.

Och vem fan betalar en massa pengar för att åka till thailand för att ligga med **** räcker ju att åka ner till Tyskland 50e för ett nyp och då är det nästintill modeller som jobbar.

Guest Sunny

Jag vill inte lägga några moraliska aspekter på detta ämne. Har bara en enda reflektion och det är att det för vissa i denna tråd verkar helt Ok att bryta mot lagen. Vi har en lagstiftning både i Sverige och i Thailand att följa. Inte bara i ämnet som diskuteras här utan i många andra avseenden också. Erkänner att jag inte är helt insatt i prostitutionslagstiftningen men så mycket har jag fattat att jag begriper att det är förbjudet. Är det Ok att byta mot lagen om man själv anser att den inte passar ens syften för tillfället? Gäller det även annat som är olagligt? Jag är kanske otroligt korkad eftersom jag anser att man ska följa lagen (även efter x antal Chang ;)). Är jag ensam om att tycka det? För övrigt rekommenderar jag dokumentären "Övergivna aidsbarn" om barnhemmet Agape. Finns på TV4 play.

Jag vill inte lägga några moraliska aspekter på detta ämne. Har bara en enda reflektion och det är att det för vissa i denna tråd verkar helt Ok att bryta mot lagen. Vi har en lagstiftning både i Sverige och i Thailand att följa. Inte bara i ämnet som diskuteras här utan i många andra avseenden också. Erkänner att jag inte är helt insatt i prostitutionslagstiftningen men så mycket har jag fattat att jag begriper att det är förbjudet. Är det Ok att byta mot lagen om man själv anser att den inte passar ens syften för tillfället? Gäller det även annat som är olagligt? Jag är kanske otroligt korkad eftersom jag anser att man ska följa lagen (även efter x antal Chang ;)). Är jag ensam om att tycka det? För övrigt rekommenderar jag dokumentären "Övergivna aidsbarn" om barnhemmet Agape. Finns på TV4 play.

Ja det tycker jag. Finns många dumma lagar som förtjänar att brytas.

Någon snyfthistoria om övergivna aidsbarn orkar jag inte titta på, men lovar att jag ska använda gummihatt om jag köper några sexuella tjänster framöver så inga aidsbarn föds p.g.a. av mina små yngel.

Guest Rob

Bryter man mot lagen när man ger fem i tre ragget ifrån Grand Garbo i Stockholm 600 kronor i taxi pengar dagen efter?

Visst lagen är lagen, men så länge lagen inte beivras ifrån myndigheterna så befinner vi oss i en gråzon.

Guest elglenno

köpa eller sälja :) tror det i sverige är förbjudet att köpa men inte att sälja

Guest elglenno

Bryter man mot lagen när man ger fem i tre ragget ifrån Grand Garbo i Stockholm 600 kronor i taxi pengar dagen efter?

Visst lagen är lagen, men så länge lagen inte beivras ifrån myndigheterna så befinner vi oss i en gråzon.

600 billigt för att bli av med henne :)

Guest elglenno

Lagen ja,prostitution är förbjuden enligt thailändsk lag...

jag trodde även muter va förbjudet men vad jag vet mutas det till höger och vänster där nere

Lagen ja,prostitution är förbjuden enligt thailändsk lag...

jag trodde även muter va förbjudet men vad jag vet mutas det till höger och vänster där nere

Det är även förbjudet att köra motorcykel i Thailand utan körkort men tror det är ganska många här inne som gör det även fast dem inte ens har motorkörkort i Sverige. Lite roligt det där med moral det är okej att köra motorcykel i Thailand utan körkort men det är inte okej att köpa sex.

Det som är konstigt enligt mig är att unga som äldre killar kontinuerligt köper sex, när det finns så mycket vanliga tjejer som kan tänka sig "one night stand", kortare eller längre förhållanden. Men många av de killarna får väl inget hemma i svedala heller så de vet inte hur man raggar, och håller sig med billiga brudar och köper sex…

Guest elglenno

ja precis så är det nog rätt mycket loosers som knallar runt i barerna många torskar nog även på dom större discona utan att fatta vad som händer och sen på morgonen frågas det lite blygt efter en 1000 (250) kr och killen tänker jaha ok då.

Vill bara varna för att snygga tjejer är inte alltid vad de ser ut att vara. Efter 8 öl så är det lätt att tro att man är snyggast i världen och att tjejerna är ute efter något annat än pengar känns väldigt långt borta, tro mig. Efter att gosat på ett disco ( AC ) stoppar man nyckeln i dörren till hotellrummet då de säger snällt " Will You pay me tomorrow ", man känner sig lite lätt blåst då, får ett vredesutbrott och kvällen är förstörd. Tjejen blev inte så lycklig då hon trodde att jag var med på noterna. Är väl lite naiv ibland......

Jeg blir litt forundret av denne lille historien. Hva skal jeg si?

T.I.T ?