oleh 1 Report post Posted November 2, 2012 Har fløjet ap klass til isla margarita med boeing 767 fra Martin air. det var 2-4-2, og egentlig fint. Tror 3-4-3 bliver trangt. På Star class var der 24 stole. Noget mer på star tour's 767'er Share this post Link to post Share on other sites
Mats75 12 Report post Posted March 25, 2013 Vi flög med Thomsons 767 nu i februari/mars och var väldigt nöjda. Engelska personalen var SUVERÄN!! Lite tråkigt att underhållningssystemet i våra stolar inte fungerade på vägen hem, men vi fick en check på 200 DKK av Star Tour (danska Fritidsresor) samma vecka som vi kom hem!! Bra jobbat tycker jag! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 26, 2013 Ap klass er bedre med rute fly end charter fly uanset hvilke selskaber du flyver med. jo visst är det så men ap klass med thai och charter planen är ju inte sååååå stor skilnad. jo det är ganska stor skillnad mellan Thai och Charter. Tex har Thai bredare säten mer benutrymme och bättre mat. ja visst jag gillar thai men planen är ju sjukt sletna arn-bkk i där man sitter, det kan ju ingen säga att dom inte är och det med tv skärm och spel det har thai haft flera år på andra sträckor. Flygplans maten ok bryr mig inte så mycket fyller bara en funktion men helt klart ätbar på thai och bra service. Men ska man 2 veckor till thai så kan man lika bra ta ett ospesat charter plan så stor skilnad är det inte det jag menar. Jag har inget emot att inredningen är gammal.. Och att det saknas tv-skärmar ser jag bara som en STOR fördel då det innebär färre barnfamiljer och man lättare kan sova eftersom det blir mörkare.. Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted March 26, 2013 Ap klass er bedre med rute fly end charter fly uanset hvilke selskaber du flyver med. jo visst är det så men ap klass med thai och charter planen är ju inte sååååå stor skilnad. jo det är ganska stor skillnad mellan Thai och Charter. Tex har Thai bredare säten mer benutrymme och bättre mat. ja visst jag gillar thai men planen är ju sjukt sletna arn-bkk i där man sitter, det kan ju ingen säga att dom inte är och det med tv skärm och spel det har thai haft flera år på andra sträckor. Flygplans maten ok bryr mig inte så mycket fyller bara en funktion men helt klart ätbar på thai och bra service. Men ska man 2 veckor till thai så kan man lika bra ta ett ospesat charter plan så stor skilnad är det inte det jag menar. Jag har inget emot att inredningen är gammal.. Och att det saknas tv-skärmar ser jag bara som en STOR fördel då det innebär färre barnfamiljer och man lättare kan sova eftersom det blir mörkare.. Du får nog leta väldigt länge och bland riktiga skitbolag för att hitta plan utan egna skärmar på långdistans. Till och med Thai har nu uppgraderat. Share this post Link to post Share on other sites
Golfkillen 0 Report post Posted March 26, 2013 Ap klass er bedre med rute fly end charter fly uanset hvilke selskaber du flyver med. jo visst är det så men ap klass med thai och charter planen är ju inte sååååå stor skilnad. jo det är ganska stor skillnad mellan Thai och Charter. Tex har Thai bredare säten mer benutrymme och bättre mat. ja visst jag gillar thai men planen är ju sjukt sletna arn-bkk i där man sitter, det kan ju ingen säga att dom inte är och det med tv skärm och spel det har thai haft flera år på andra sträckor. Flygplans maten ok bryr mig inte så mycket fyller bara en funktion men helt klart ätbar på thai och bra service. Men ska man 2 veckor till thai så kan man lika bra ta ett ospesat charter plan så stor skilnad är det inte det jag menar. Jag har inget emot att inredningen är gammal.. Och att det saknas tv-skärmar ser jag bara som en STOR fördel då det innebär färre barnfamiljer och man lättare kan sova eftersom det blir mörkare.. Du får nog leta väldigt länge och bland riktiga skitbolag för att hitta plan utan egna skärmar på långdistans. Till och med Thai har nu uppgraderat. Mig veterligen har Lufthansa ett antalsådana 747or. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 26, 2013 Ap klass er bedre med rute fly end charter fly uanset hvilke selskaber du flyver med. jo visst är det så men ap klass med thai och charter planen är ju inte sååååå stor skilnad. jo det är ganska stor skillnad mellan Thai och Charter. Tex har Thai bredare säten mer benutrymme och bättre mat. ja visst jag gillar thai men planen är ju sjukt sletna arn-bkk i där man sitter, det kan ju ingen säga att dom inte är och det med tv skärm och spel det har thai haft flera år på andra sträckor. Flygplans maten ok bryr mig inte så mycket fyller bara en funktion men helt klart ätbar på thai och bra service. Men ska man 2 veckor till thai så kan man lika bra ta ett ospesat charter plan så stor skilnad är det inte det jag menar. Jag har inget emot att inredningen är gammal.. Och att det saknas tv-skärmar ser jag bara som en STOR fördel då det innebär färre barnfamiljer och man lättare kan sova eftersom det blir mörkare.. Du får nog leta väldigt länge och bland riktiga skitbolag för att hitta plan utan egna skärmar på långdistans. Till och med Thai har nu uppgraderat. Jo jag vet.. tråkigt för det lär ju inte göra biljetterna billigare.. Share this post Link to post Share on other sites
AndersG 3 Report post Posted March 26, 2013 Ap klass er bedre med rute fly end charter fly uanset hvilke selskaber du flyver med. jo visst är det så men ap klass med thai och charter planen är ju inte sååååå stor skilnad. jo det är ganska stor skillnad mellan Thai och Charter. Tex har Thai bredare säten mer benutrymme och bättre mat. ja visst jag gillar thai men planen är ju sjukt sletna arn-bkk i där man sitter, det kan ju ingen säga att dom inte är och det med tv skärm och spel det har thai haft flera år på andra sträckor. Flygplans maten ok bryr mig inte så mycket fyller bara en funktion men helt klart ätbar på thai och bra service. Men ska man 2 veckor till thai så kan man lika bra ta ett ospesat charter plan så stor skilnad är det inte det jag menar. Jag har inget emot att inredningen är gammal.. Och att det saknas tv-skärmar ser jag bara som en STOR fördel då det innebär färre barnfamiljer och man lättare kan sova eftersom det blir mörkare.. Du får nog leta väldigt länge och bland riktiga skitbolag för att hitta plan utan egna skärmar på långdistans. Till och med Thai har nu uppgraderat. Mig veterligen har Lufthansa ett antalsådana 747or. Där ser man. Då får han försöka luska ut vilka 747 Lufthansa använder till Bangkok. Share this post Link to post Share on other sites