Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
wall80

Importering av Tshirts.

Rekommendera Poster

Halloj nu ska jag börja sälja kläder och tänker börja med T shirts. Söker nu seriös kontakt för importering.

Det som är intressant är tröjor med tryck så som bilderna..

tacksam för hjälp.

//Robban

post-6302-14768712646493_thumb.jpg

post-6302-14768712646546_thumb.jpg

post-6302-14768712646592_thumb.jpg

post-6302-14768712646637_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kollade runt lite senast jag var på en marknad (knallemarknad) såg 14 st som sålde t-skirts. tror nästan det är liiiite överetablering på den fronten just för tillfället.

ps. hade funderingar på att starta en inportfirma förut men det var lite för mycket byrokrati för inport från länder utanför EU Ds.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Behöver också hjälp med hemleveranser från BKK, Thailand så om någon befinner sig på plats och läser detta hör av dig!  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Med Ebay och tradera som ökat kraftigt dom senaste åren så är det väldigt svårt att tjäna några pengar men dock inte omöjligt... Men såvida man inte importerar massvis med kläder så är det ju dock inga stora summor man tjänar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är detta ämnet fortfarande aktuellt, jag är halvt svensk och den andra halvdelen Thai så jag har mina fördeelar och  kontakter, är importering av T-Shirt's fortfarande i ett behov av? hur många och i vilka storlekar behöver du?

Till mannen som undraar om det är någon i Bangkok som kan hjälpa med saker och hemskickning behöver du fortfarande en hjälpaande hand?

Mvh

Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×