Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
AnneP

Varning för att boka boende på Naiharn Green Valley Resort

Rekommendera Poster

http://www.naiharn-greenvalley-resort.com/

Vi bokade och deponerade pengar för två bungalows från den 16/2-24/2. Vi fick bekräftat att han motagit pengarna och boendet var reserverat samt att de skulle hämta oss på flygplatsen. Detta gjorde vi i september. Idag 1 1/2 vecka innan vi ska komma, mailar han att han, avbokar oss för han har överbokat. Så dålig stil. Nu ordnar det sig med boende ändå. Det är tur man har vänner här på forumet :).

naiharn-greenvalley-resort kan man inte lita på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan tycka att du hade lite tur att dom hörde av sig om det. tänk att stå där med och få det svaret .

lycka till

mvh chicco

Ja, tur i oturen. Man vill ju ändå varna andra för boendet. Nästa gång kanske de låter någon stå på flygplatsen och vänta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:) boka på plats vore mycket enklare... får man inte pengar tillbaka så tackar från oss andra att vi inte råkade ut för samma nit hehe

Green Valley är rätt mycket bokade, det är svårt att få rum utan förbokning. Pengar får dom tillbaka... jag känner ägaren och kommer jaga honom med blåslampa ifall han inte betalar frivilligt!  >:D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:) boka på plats vore mycket enklare... får man inte pengar tillbaka så tackar från oss andra att vi inte råkade ut för samma nit hehe

Green Valley är rätt mycket bokade, det är svårt att få rum utan förbokning. Pengar får dom tillbaka... jag känner ägaren och kommer jaga honom med blåslampa ifall han inte betalar frivilligt!  >:D

Det är tur att du finns på plats Malee, en räddare i nöden.  :D :D. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har en helt annan uppfattning-men jag råkade ju inte ut för samma elände som du.Vi har bokat och bott på anläggningen-ingen förhandsbetalning. Blev hämtad på flygplatsen och under tiden vi bodde där skjutsade han oss till Phuket och någon tur till storvaruhusen blev det oxå. Han tog inte många bath för dessa resor. Frukosten köpte vi för 100 bath/person. Vi fick välja själv vad vi ville ha-bland bacon,ägg,ost dryck matbröd osv-frukosten avslutades med en stor frukttallrik. Det enda problemet var att han var usel att svara på mailen. Han tog även mindre betalt för boendet än vad han först uppgivit. Så jag har inget att klaga på snarare däremot :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×