mippson 4 Report post Posted January 18, 2011 ...läste i en annan tråd att "Mia" och hennes familj ska vara med i programmet. Borde bli riktigt skoj, med tanke på alla roliga och dråpliga hisotrier vi fått ta del av här... Ser fram emot det! De verkar inte vara med i det första programmet - men ett par andra "kända" ansikten dök upp i rutan: familjen som var med i "Semestersvenskar" (från Thailand), där mamman inte kunde sluta jobba, utan bara satt uppkopplad med jobbet och med mobilen i handen hela tiden. Dags att återgå till handbollen! Kommer de att kunna göra två mål på fyra minuter? Oj, oj... Share this post Link to post Share on other sites
CheapCharlie 1 Report post Posted January 19, 2011 vilka dårar http://www.tv3play.se/play/239265/?autostart=true Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted January 19, 2011 Jaa det går visst att göra TV av allt antigone Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 19, 2011 vilka dårar http://www.tv3play.se/play/239265/?autostart=true Med ALL respekt för Mia och hennes familj, men är det någon som tror att denna serie skulle skilja sig från andra serier av samma typ? Jag personligen kommer inte att titta på denna heller. Har inget nöje av att se olika tv-bolag göra folk till åtlöje. Någon som minns serien om svenskarna i Thailand förra året t.ex.? Och Mia, det är INTE illa menat mot dig eller din familj. Share this post Link to post Share on other sites
CheapCharlie 1 Report post Posted January 19, 2011 den här glömmer man aldrig Dubbelrummet Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 19, 2011 Fanns väl ganska många klassiker i den serien Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted January 19, 2011 den här glömmer man aldrig Dubbelrummet Men herregud på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner antigone Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted January 19, 2011 den här glömmer man aldrig Dubbelrummet Men herregud på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner antigone Du behöver inte, alla vet vad som rör sig i en blondins hjärna= 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted January 19, 2011 den här glömmer man aldrig Dubbelrummet Men herregud på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner antigone Du behöver inte, alla vet vad som rör sig i en blondins hjärna= 0 Hmmm jäkla tur man är rödhårig nu för tiden antigone Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 19, 2011 Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa. RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten. Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin. Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted January 19, 2011 Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa. RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten. Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin. Men visst blir det väl bara ännu mer korkat när folk dessutom ställer upp för att spela korkade i en sk TV-serie, eller? Men jag tror inte de spelade...tyckte de såg korkade ut på riktigt båda två antigone Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted January 19, 2011 Man blir mörkrädd ibland när man hör/ser/läser om vad en del hittar på I dagens media samhälle så borde väl någon information gå fram... Samtidigt måste man ju beundra de att de trots allt vågar lämna sin hemmiljö och förhoppningsvis lär de av sina misstag. Och , JA, jag gör också misstag emellanåt Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 19, 2011 Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa. RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten. Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin. Men visst blir det väl bara ännu mer korkat när folk dessutom ställer upp för att spela korkade i en sk TV-serie, eller? Men jag tror inte de spelade...tyckte de såg korkade ut på riktigt båda två antigone Tv-bolagen väljer säkert ut dom som är tillräckligt korkade för att ställa upp på att vara just korkade hehe. Instämmer också med Valltomta. Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 1, 2011 Ha ha... ja de har verkligen klippt och klistrat för att få fram det underligaste man kan tänka i programmet.... Men mot oss har de varit snälla tycker jag. Trist bara att de klippt bort allt man gjort av sevärdheter, evenemang och andra händelser. Tycker de koncentrerar sig för mycket på att vinkla individerna istället för att visa lite HUR man semestrar och VAD man kan göra... Samma gäller "Semestersvenskar" som de visade från Phuket, där även "Båtfamiljen" var med. Som t ex min sambos bajstömning av latrinen som de av någon anledning visade i de 2 sista avsnitten...räckte det inte med en kan man tänka ?! Nåväl... Vi hade iaf 3-veckors kanonsemester i "vår" lyxiga husbil och äntligen fick jag med mig sambon som alltid envisas med att det är bästa att fira semester utomlands... Intressant att se om och hur mycket de visar av resterande campandet och aktiviteter vi gjorde. Jag skulle absolut göra om samma sak igen om jag fick...fast då självklart åka till nya platser... Share this post Link to post Share on other sites