Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
mippson

"Sommar i Sverige" nu på TV3...

Rekommendera Poster

...läste i en annan tråd att "Mia" och hennes familj ska vara med i programmet. Borde bli riktigt skoj, med tanke på alla roliga och dråpliga hisotrier vi fått ta del av här... Ser fram emot det!

De verkar inte vara med i det första programmet - men ett par andra "kända" ansikten dök upp i rutan: familjen som var med i "Semestersvenskar" (från Thailand), där mamman inte kunde sluta jobba, utan bara satt uppkopplad med jobbet och med mobilen i handen hela tiden.

Dags att återgå till handbollen! Kommer de att kunna göra två mål på fyra minuter? Oj, oj... :nailbiting:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Med ALL respekt för Mia och hennes familj, men är det någon som tror att denna serie skulle skilja sig från andra serier av samma typ?

Jag personligen kommer inte att titta på denna heller. Har inget nöje av att se olika tv-bolag göra folk till åtlöje.

Någon som minns serien om svenskarna i Thailand förra året t.ex.?

Och Mia, det är INTE illa menat mot dig eller din familj.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst antigone

den här glömmer man aldrig

Dubbelrummet

Men herregud :cr  på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner ;)

antigone

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

den här glömmer man aldrig

Dubbelrummet

Men herregud :cr  på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner ;)

antigone

Du behöver inte, alla vet vad som rör sig i en blondins hjärna= 0

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst antigone

den här glömmer man aldrig

Dubbelrummet

Men herregud :cr  på helt allvar står hon där och menar att man (hotellet) ska skriva dubbelsäng istället för dubbelrum....precis som om hotellet skulle gjort något fel........usch nu tänkte jag dessutom säga nåt dumt om blondiner ;)

antigone

Du behöver inte, alla vet vad som rör sig i en blondins hjärna= 0

Hmmm jäkla tur man är rödhårig nu för tiden :D

antigone

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa.

RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten.

Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst antigone

Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa.

RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten.

Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin.

Men visst blir det väl bara ännu mer korkat när folk dessutom ställer upp för att spela korkade i en sk TV-serie, eller?

Men jag tror inte de spelade...tyckte de såg korkade ut på riktigt båda två ;)

antigone

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man blir mörkrädd ibland när man hör/ser/läser om vad en del hittar på  :cr

I dagens media samhälle så borde väl någon information gå fram...

Samtidigt måste man ju beundra de att de trots allt vågar lämna sin hemmiljö och förhoppningsvis lär de av sina misstag.

Och , JA, jag gör också misstag emellanåt  :kiss:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ärligt så är jag övertygad om att det mesta är enligt manus. Jag har EXTREMT svårt att tro att så många kan vara så korkade som är fallet i dessa skitserier och att tv-bolagen dessutom lyckas hitta alla dessa.

RISKEN finns kanske t.o.m. att bar-Håkan kanske inte är lika korkad som jag trott även om den risken verkar liten.

Blir jag anmäld nu för att jag begick ett påhopp på Håkan? Solly i så fall om jag skrev något stötande för er som brukar anmäla saker till Martin.

Men visst blir det väl bara ännu mer korkat när folk dessutom ställer upp för att spela korkade i en sk TV-serie, eller?

Men jag tror inte de spelade...tyckte de såg korkade ut på riktigt båda två ;)

antigone

Tv-bolagen väljer säkert ut dom som är tillräckligt korkade för att ställa upp på att vara just korkade hehe.

Instämmer också med Valltomta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ha ha... ja de har verkligen klippt och klistrat för att få fram det underligaste man kan tänka i programmet....

Men mot oss har de varit snälla tycker jag.

Trist bara att de klippt bort allt man gjort av sevärdheter, evenemang och andra händelser.

Tycker de koncentrerar sig för mycket på att vinkla individerna istället för att visa lite HUR man semestrar och VAD man kan göra...

Samma gäller "Semestersvenskar" som de visade från Phuket, där även "Båtfamiljen" var med.

Som t ex min sambos bajstömning av latrinen som de av någon anledning visade i de 2 sista avsnitten...räckte det inte med en kan man tänka ?!

Nåväl... Vi hade iaf 3-veckors kanonsemester i "vår" lyxiga husbil och äntligen fick jag med mig sambon som alltid envisas med att det är bästa att fira semester utomlands... ;)

Intressant att se om och hur mycket de visar av resterande campandet och aktiviteter vi gjorde.

Jag skulle absolut göra om samma sak igen om jag fick...fast då självklart åka till nya platser... :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×