Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Mia

Statister sökes till film - Phuket

Recommended Posts

Statister i Thailand

Fundament Film tillsammans med SVT spelar under våren in dramaserien "30 grader i februari" i Phuket Thailand. Statister behövs i alla åldrar. Är du sugen på att vara med och bor/har möjlighet att ta dig till Phuket, hör av dig! Bland annat söker vi personer med dykvana och som tillgång till utrustning.

Plats: , Phuket

Kategori: Statister

Fundament Film

http://fundamentfilm.se/

Det är mycket svenskt TV-folk på Phuket nu. Dom har sin bas i Bang Tao. Jag kan hjälpa er att få vara med om någon känner sig hågad. Mer info kommer till veckan.

Precis som Malee säger så har dom sin bas i Bangtao och vi har blivit kontaktade av managern på deras resort, dock inte för att vara statister.

Ska bli riktigt roligt att se den TV-serien till nästa vinter. Serien handlar om svenskar som flyttar till Thailand, undrar om man kommer att känna igen sig i någon rollfigur  ::)

Precis som Malee säger så har dom sin bas i Bangtao och vi har blivit kontaktade av managern på deras resort, dock inte för att vara statister.

Ska bli riktigt roligt att se den TV-serien till nästa vinter. Serien handlar om svenskar som flyttar till Thailand, undrar om man kommer att känna igen sig i någon rollfigur  ::)

Ska du och Malee bli tv-stjärnor nu? ;)

Ska du och Malee bli tv-stjärnor nu? ;)

Självklar soppan  :laughing: Fast inte i dramaserien ;) Jimmieboy, det verkar vara en vettig TV-serie.

Vi är i kamala i mars =) 2vuxna och 1 barn, samt en annan familj på samma antal =)

Vi är 3 st som åker ner till Thailand för att dyka i 3 månader. Kommer finnas i bla phuket. :)

Ni får nog höra av er direkt till bolaget om ni är intresserade. Mig veterligen driver Mia fortfarande sin blomsterbutik och har nog bara postat tråden som information att filmbolaget söker statister.

Vi är i kamala i mars =) 2vuxna och 1 barn, samt en annan familj på samma antal =)

Vi är 3 st som åker ner till Thailand för att dyka i 3 månader. Kommer finnas i bla phuket. :)

Ni får nog höra av er direkt till bolaget om ni är intresserade. Mig veterligen driver Mia fortfarande sin blomsterbutik och har nog bara postat tråden som information att filmbolaget söker statister.

Exakt, vi jobbar fortfarande häcken av oss inom blomster och inredning med våra hotell och andra företag...vi har kontakt med en del tv-bolag både genom jobbet och privat.

Däremot så börjar serien "Sommar i Sverige" där vi kommer vara med i några avsnitt, vet ej hur många.

Vi var ute i 3 veckor med husbil och ett filmteam....   :D

Man undrar ju hur det blir vinklat för vår familj som aldrig campat...  :o

Programserien börjar nu på tisdag...men jag tror inte vi är med i första avsnittet... eller så är vi det...har nollkoll som vanligt... :cool

Det roliga i det hela är att vi även har haft hand om blommorna till Simon o Tomas nya serie "Rum för en stjärna" och det har premiär dagen innan serien vi är med i...

http://www.tv3.se/sommar-i-sverige/karlsson-asberg

Exakt, vi jobbar fortfarande häcken av oss inom blomster och inredning med våra hotell och andra företag...vi har kontakt med en del tv-bolag både genom jobbet och privat.

Däremot så börjar serien "Sommar i Sverige" där vi kommer vara med i några avsnitt, vet ej hur många.

Vi var ute i 3 veckor med husbil och ett filmteam....   :D

Man undrar ju hur det blir vinklat för vår familj som aldrig campat...  :o

Programserien börjar nu på tisdag...men jag tror inte vi är med i första avsnittet... eller så är vi det...har nollkoll som vanligt... :cool

Det roliga i det hela är att vi även har haft hand om blommorna till Simon o Tomas nya serie "Rum för en stjärna" och det har premiär dagen innan serien vi är med i...

http://www.tv3.se/sommar-i-sverige/karlsson-asberg

Vad roligt det måste jag titta på.

Jag har blivit tillfrågad för en roll där jag skulle agera som fru i ett gift svensktalande par.

Rollfiguren ska vara medelålders, vältränad och som med sin man ska ta dykcertifikat under filmningen. Jag är inte intresserad.

Är det någon som känner sig intresserad för en sådan roll och kommer att finnas här nere så gör som Malee skriver anmäl er.

Jag har blivit tillfrågad för en roll där jag skulle agera som fru i ett gift svensktalande par.

Rollfiguren ska vara medelålders, vältränad och som med sin man ska ta dykcertifikat under filmningen. Jag är inte intresserad.

Är det någon som känner sig intresserad för en sådan roll och kommer att finnas här nere så gör som Malee skriver anmäl er.

Men Lena då, hade ju varit kul att se dig och Nat bli tv-kändisar. Då skulle ju nästa forumträff kunna kallas kändisträff ;)

ska vi åka ner soppan? Du som är djörgårdare är ju van att agera som en kärring :D;)

Ja det passar honom som handsken att spela vältränad fru... *he he*  :D

ska vi åka ner soppan? Du som är djörgårdare är ju van att agera som en kärring :D;)

Absolut, vi DIF:are är vana att vara ödmjuka så vi kan ibland uppfattas som kärringar ;)Ödmjuka som kärringar var f.ö. "en aning" ironi hehe.

Annars så tror jag faktiskt jag står över, känner inget behov av att synas på film eller s.k. regisserad reality, varken som make eller fru ;)

Men tackar Mia för att hon kallar mig vältränad ;)

Jimmieboy,

Det måste ju ses.

Heter avsnittet "Göteborgscharmören gör Phuket ena" eller? ::)

555+ Ingen aning...  Har btw en hel del bakom matrial men vet inte om ja får publicera det här ännu..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this