Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
SnuffeSunshine

Vädret på koh samui - koh tao

Rekommendera Poster

Hur är det men vädret på koh samui nu? Skall åka dit 23:jan till 8:e feb och vill ju inte att det skall vara skitväder då :(

Vad tror ni? Kommer vädret att stabilisera sig till dess? :pra Eller det kanske inte är sååå dåligt väder där nu utan det kanske är bara lite sämmre än det brukar bara vid denna årstid

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vi kommer dit den 24e och kommer hålla oss på tao och kpg i tre veckor, så det vore trevligt om någon har lite större pejl på kommande väder än de prognoser jag hittat som bara gäller tre dagar framåt. :cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Första fyra-fem dagarna här var det riktigt skitväder, med Monsunregnet som piskade två av dessa. Igår och idag strålande väder. Jag tror att det var sista skvätten av novembermonsunen jag upplevde och att vädret stabiliseras nu. Slutet av jan borde vara rätt säkert och kommer det regn blir det inte hela dagen regn som i början av månaden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul:) vi kommer också dit den 24:e men stannar först tre nötter på chaweng. Skönt att höra att vädret börjar att vända. Var lite orolig där ett tag

Väntar ni på att knäckas där innan ni drar vidare eller fortsätter ni även resten av färden som tre nötter?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite orolig för vädret nere på koh samui. Är det någon som är där nu som vill berätta hur vädret är och förväntas att bli. Kommer ner dit den 24:e

Jag sitter på bussen på väg till Samui nu så ja kan ge en rapport när ja kommer fram om typ 10 timmar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite orolig för vädret nere på koh samui. Är det någon som är där nu som vill berätta hur vädret är och förväntas att bli. Kommer ner dit den 24:e

Kom hit igår,molnigt igår regnat hela natten, tittar man på prognosen ser det inte kul ut.

Får se kanske blir krabi på måndag istället. Vi får se.

// pessimisten

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×