ullebe 0 Report post Posted February 2, 2011 Åker den 16februari till Bangkok. Tar oss direkt till Rayong. Efter en vecka fortsätter vi till Koh Chang. När vi tillbringat en vecka där oxå så åket vi till Bangkok för att tillbringa sista dygnet där innan bi åket hem igen. Share this post Link to post Share on other sites
stejoe 0 Report post Posted February 3, 2011 14 April, Malaysia (KL och Tioman Island)... Måste prova annat än Thailand ibland! Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted February 3, 2011 Åker på söndag till Phon Thong och till min Thaifamilj,härligt Share this post Link to post Share on other sites
VeronicaK 0 Report post Posted February 9, 2011 Den 17/2 bär det av till Phuket, Kamala i 2 veckor. Den 20e ska vi vara med på min brors bröllop på en fin strand, underbart. Vi ska väl hinna med att shoppa, bada, sola, snorkla mm på vår resa. Jag tror vi kommer att kunna roa oss bra på Phuket! Share this post Link to post Share on other sites
longtail 0 Report post Posted February 9, 2011 13/2 åker vi (2 vuxna en 5 åring och en snart 2 åring) till Nai Yang 2 nätter Koh Kor Khao 5 nätter Khao Lak 5 nätter Koh Lanta 4 nätter Koh Lipe 4 nätter sedan vidare till Malaysia och Penang 3 nätter Perhenthian 5 nätter Redang 5 nätter för att avsluta med en natt i KL innan det bär av hemåt igen... Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted February 9, 2011 Är det öppet på östkusten i Malaysia? Återkom om Perenthian och Redang när du varit där. Share this post Link to post Share on other sites
Drusse 0 Report post Posted February 10, 2011 29 mars till 14 april: Ao Nang Phi Phi Koh Lanta Bangkok Share this post Link to post Share on other sites
longtail 0 Report post Posted February 10, 2011 Är det öppet på östkusten i Malaysia? Återkom om Perenthian och Redang när du varit där. Ja, det är öppet i mars men lågsäsong som jag fattat det..... Återkommer med info när vi kommit hem igen :-) Share this post Link to post Share on other sites
nathaliiie 0 Report post Posted February 10, 2011 13 mars: Krabi Koh Lipe ev. Koh Mook Aonang Share this post Link to post Share on other sites
Anneli_ 0 Report post Posted February 12, 2011 8 Mars åker vi till Khao Lak i tre veckor. Vi tänkte även åka till Bangkok ett par dagar för att shoppa lite. Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted February 18, 2011 Vi åker till Lanta och stannar där i 2 veckor o bara tar det lungt,, kanske nån dagstur,,orkar inte flacka omkring i år,, Share this post Link to post Share on other sites
hoppalong 0 Report post Posted February 19, 2011 13-28 mars Landar Phuket åker direkt till Koh Samui 7 dagar Koh Samui. Baan Chaweng Beach Resort & Spa 2 dagar Koh Phangan, Long Bay Resort 5 dagar Phuket, Kata. Lucky Villa Någon som bott på Long Bay Resorts beachfront Cottage och Lucky Villas poolrum? Shit, vad jag längtar nu Share this post Link to post Share on other sites
Chille69 0 Report post Posted February 21, 2011 10-28/4 Drar vi till Kamala med eventuellt någon avstickare någonstans (ev. Khao Lak) åker 26/4 upp till Bkk för att tillbringa sista nätterna där Å lite Bkk-shopping Share this post Link to post Share on other sites
helmat 0 Report post Posted February 24, 2011 Knappt 3 veckor kvar och nästan allt boende bokat: 17-19 mars: Varindavan Park Hotel, Bangkok 19-22 mars: Paddys Palm, White Sand beach, Koh Chang 22-27 mars: Koh Chang (lutar åt Warapura resort på lonely beach) 27-30 mars: Kok Maak, Good time resort 30 mars-4 april: Samed Villa, Koh Samet 4-5 april: Navalai River Resort, Bangkok Har nog aldrig längtat utomlands så mycket som den här kalla vintern Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted May 6, 2011 Februari 2012: Kao Lak, Förslag på hotel?? ca 4 nätter Ao Nang, Phu Petra hotel Nai Yang, Indigo Pearl Bangkok, förslag på hotel?? 2 nätter Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted May 7, 2011 Går OT och tipsar Anna: Vet inte om du har kollat in dessa Bhandari resort and spa Nang Thong Beach resort Cousins resort Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted May 11, 2011 På fredag tar jag tåget till Dalarna och hälsar på Flor och Pla. Ska bli kul. Share this post Link to post Share on other sites
Vächötaschlätta 2 Report post Posted May 11, 2011 I'm on a road to nowhere.. Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted May 11, 2011 På fredag tar jag tåget till Dalarna och hälsar på Flor och Pla. Ska bli kul. Hälsa så gott! Tror att vi är många som saknar "Flors" underbara inlägg och bilder här, jag gör det i alla fall. Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted May 11, 2011 På fredag tar jag tåget till Dalarna och hälsar på Flor och Pla. Ska bli kul. Hälsa så gott! Tror att vi är många som saknar "Flors" underbara inlägg och bilder här, jag gör det i alla fall. Jag ska hälsa. Share this post Link to post Share on other sites
Hajoh 0 Report post Posted May 13, 2011 Om inte det blir ändrade planer ser följande resa ut sådär: 30 oktober - 14 november med Thai Airways 4 nätter Koh Lanta (Nakara Resort) 4 nätter Ao nang (Orchid Resort) 1 natt Phuket Chalong/Rawai (Ratana Apartment) 2 nätter Racha Island (Rayaburi Resort) 3 nätter Kamala (Sunprime Resort) Inget boende är bokat ännu...men jobbar på det Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted May 13, 2011 Till Thailand imorron Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted May 13, 2011 Till Thailand imorron Härligt... Vart ska ni nånstans? Share this post Link to post Share on other sites
stockis 0 Report post Posted May 13, 2011 Mot Isaan om några minuter, rocket festival. Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted May 13, 2011 Till Thailand imorron Härligt... Vart ska ni nånstans? Till Isaan och min thaikvinna,Riset ska i jorden. Share this post Link to post Share on other sites