Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
gosatta

Taptalk till forumet?

Recommended Posts

Förklara för en dataidiot vad det här är och fördelarna? Surfar från iphone och tycker det funkar rätt ok för utom stavning eller att man inte kan svara på väldigt långa inlägg.

testa taptalk får du se. . tycker personligen forum i webbformat är värdelöst på telefoner . .aptalk packiterar det trevligare.

Får ta och testa. Bara att ladda ner som app eller hur funkar det?

aah hade på känn att jag hade sett det :)

å ja som tillåmed sökte för att dubbelkolla, efterfrågar då istället en bättre sökfunktion ;)

Ha, ha, inget problem med sokfunktionen om man stavar det ratt. Skall vara "Tapatalk" och inte "Taptalk" som du kallar det i traden :)

Men visst har nasta generation av forum det pa listan. Skall bara slutfora min semester har och njuta nagon vecka till av solen :)

aah hade på känn att jag hade sett det :)

å ja som tillåmed sökte för att dubbelkolla, efterfrågar då istället en bättre sökfunktion ;)

Ha, ha, inget problem med sokfunktionen om man stavar det ratt. Skall vara "Tapatalk" och inte "Taptalk" som du kallar det i traden :)

Men visst har nasta generation av forum det pa listan. Skall bara slutfora min semester har och njuta nagon vecka till av solen :)

sedär, då va mysteriet löst :)