Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Hajoh

Hyra cykel på Koh Lanta?

Rekommendera Poster

Gäst Kirbe

Har sett cyklar lite överallt, men aldrig kollat priserna. Cykelhjälmar däremot har jag inte sett....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har hyrt cykel på Lanta. Fråga när du kommer dit. Det finns på flera ställen. Kan inte säga något speciellt ställe. Det ändrar sig år från år. Där jag hyrde för två år sen hyrdes det inte ut i år.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skakar liv i denna efter lite googling och inga bra resultat så frågar jag här igen, nån som vet nåt ställe att hyra mountainbike på?

Har inget svar på din fråga, men jag rekommenderar dig att göra det, vi var på Kohlanta förra året o cyklade mountainbike 6 mil på en dag häftig miljö med alla backar om man cyklar över ön. Vi cyklade både på Koh lanta Jai och Noi. Men vi cyklade med en thailändare från Ao Nang som fixar turer.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skakar liv i denna efter lite googling och inga bra resultat så frågar jag här igen, nån som vet nåt ställe att hyra mountainbike på?

Har inget svar på din fråga, men jag rekommenderar dig att göra det, vi var på Kohlanta förra året o cyklade mountainbike 6 mil på en dag häftig miljö med alla backar om man cyklar över ön. Vi cyklade både på Koh lanta Jai och Noi. Men vi cyklade med en thailändare från Ao Nang som fixar turer.

Kolla om det finns på cykelaffären som ligger vid infarten på Southern Lanta resort

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×