Endoo 1 Report post Posted July 21, 2010 Jo ja skrev "vad jag vet är stället till salu", kunde ha skrivit "vad jag hört". Rykten florerar överallt men som i Kamala har jag aldrig varit med om eller tjejen, men såklart det finns många ställen där det är så. Kanske handlar mer om att jag kastades in bland folk jag själv inte valde och flera av dem verkar vara de som pratar mest. Ska faktiskt ta och kolla vart ryktet kommer ifrån, kan ju va lite intressant Om du nu är medveten om att ditt tidigare umgänge pratar så mycket så är det väl desto större anledning till att DU inte för det vidare. Du brukar annars säga att man väljer vilka man vill umgås/leva med Japp och det är en av anledningarn att vi flyttat från Kamala Det här kom dock från en pålitlig källa och vet ännu inte vem det kommer från innan. Men jag förde det inte vidare som fakta utan ställde just frågan om du va säker med tanke på vad jag fått veta. Share this post Link to post Share on other sites
Bibben 0 Report post Posted July 21, 2010 Tur att jag åker på en torsdag då så att jag slipper att skriva el ska jag starta en torsdagstråd? :-\ Absolut. Gör som många andra och starta en egen tråd Nä, det låter jag andra göra Share this post Link to post Share on other sites