mippson 4 Report post Posted April 29, 2015 ...en Mippson special får man väl unna sig efter 13 timmars arbetsdag? Säkert bra för onda axeln också, inbillar jag mig... Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted April 30, 2015 Det smittar.. G&T 👌😛 Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted May 1, 2015 Hemkommen efter några månader så har det blivit kranvatten, fan vad gott det är med riktigt vatten när jag har varit tvungen att leva på plasflaskorna eller det från automater i nån månad. Dricker tills jag nästan spyr och mår så gott. Märkligt egentligen, det vi använder för att spola i dasset med får jag betala för på affär i Thailand och det är ändå sämre kvalitet på det jag köper. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 1, 2015 En Cosmopolitan Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted May 1, 2015 Blir ett par öl ikväll. Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted May 1, 2015 Rött vin som dottern köpte på Mallorca till mig. Share this post Link to post Share on other sites
Jumbo 5 Report post Posted May 1, 2015 Vin & öl... skål! Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted May 5, 2015 Carlsberg till maten. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 6, 2015 Ett glas rosé på ballen Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted May 6, 2015 Ett glas rosé på ballen Pelle! Du har missförstått det här. Rosé ska man avnjuta och dricka. Inte ha på ballen. Den ska man använda till andra grejer. Skojar Share this post Link to post Share on other sites
skruttan 0 Report post Posted May 6, 2015 Idag firar vi att vi har sommarvärme (hoppas den stannar)! Vi öppnade en flaska som vi fått i present och den kan man säga heter Duga. Jag blev helt lyrisk av både bouquet och smak. Gå ut till svart vinbärsbuskarna och dra fingrarna över knopparna och lukta sen på dom! Ja så smakar vinet! Mmm så gott. Mmmm Rekommenderas verkligen. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 7, 2015 Ett glas rosé på ballen Pelle! Du har missförstått det här. Rosé ska man avnjuta och dricka. Inte ha på ballen. Den ska man använda till andra grejer. Skojar Haha, sicken tur att det går i repris idag 😂😂😂 Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 7, 2015 Idag firar vi att vi har sommarvärme (hoppas den stannar)! Vi öppnade en flaska som vi fått i present och den kan man säga heter Duga. Jag blev helt lyrisk av både bouquet och smak. Gå ut till svart vinbärsbuskarna och dra fingrarna över knopparna och lukta sen på dom! Ja så smakar vinet! Mmm så gott. Mmmm Rekommenderas verkligen. Jättegott vin! Har varit på den vingården på Nya Zeeland faktiskt. Share this post Link to post Share on other sites
mippson 4 Report post Posted May 7, 2015 Ett glas rosé på ballen Pelle! Du har missförstått det här. Rosé ska man avnjuta och dricka. Inte ha på ballen. Den ska man använda till andra grejer. Skojar :JC-hysterical: Share this post Link to post Share on other sites
Lielalle 0 Report post Posted May 8, 2015 MariestadsðŸ‘ðŸ¼ðŸ˜„😊 Share this post Link to post Share on other sites
mippson 4 Report post Posted May 8, 2015 ... Fredag = Mippson Special! Share this post Link to post Share on other sites
linusl 0 Report post Posted May 8, 2015 Tullamore Dew Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted May 8, 2015 Ett rött vin från Italien som jag fick i present av yngsta dottern. Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted May 9, 2015 för mycket cava,,, Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 13, 2015 Champagne, vitt vin, rött vin, dessert vin, GT. Känns nog bättre nu än imöra 😂 Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Ironman 0 Report post Posted May 13, 2015 Champagne, vitt vin, rött vin, dessert vin, GT. Känns nog bättre nu än imöra 😂 Antagligen! Men skit i det nu... Jag har druckit för många öl för att det ska vara helt smärtfritt imorgon så du är inte ensam! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 15, 2015 Champagne, vitt vin, rött vin, dessert vin, GT. Känns nog bättre nu än imöra 😂 Antagligen! Men skit i det nu... Jag har druckit för många öl för att det ska vara helt smärtfritt imorgon så du är inte ensam! Efter att ha vilat en dag så kickas kvällen igång med en Oppigårds Amarillo. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted May 15, 2015 Ett glas rosé på ballen Pelle! Du har missförstått det här. Rosé ska man avnjuta och dricka. Inte ha på ballen. Den ska man använda till andra grejer. Skojar Haha, sicken tur att det går i repris idag 😂😂😂 Pelle. Ska dricka ett par rött. Men ikväll får ballen vara utan. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted May 15, 2015 Ett glas rosé på ballen Pelle! Du har missförstått det här. Rosé ska man avnjuta och dricka. Inte ha på ballen. Den ska man använda till andra grejer. Skojar Haha, sicken tur att det går i repris idag 😂😂😂 Pelle. Ska dricka ett par rött. Men ikväll får ballen vara utan. Share this post Link to post Share on other sites