wall80 0 Report post Posted July 15, 2010 helfestligt!! Där ska jag ligga och kyla ner mig med bubbelvatten Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 18, 2010 3 dagar kvar tills det bär iväg. känns bra Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 19, 2010 Snart dax!! Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted July 19, 2010 nej öbo du är gammal och grinig.. Ta dina tabletter och sov en stund nu. Ska du och Öbo vara med på nästa forumträff så får vi skaffa flera islådor för att kyla ner känslorna, frågan är om ni ryms i en stor eller om vi ska satsa på två normalstora Jag skall ha en egen den största ni har Jag har två såna där i KHAO LAK Det här är vanlig storlek Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted August 6, 2010 Home sweet home! Bangtao i all ära men skönt att kommit hem! Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted August 6, 2010 Home sweet home! Bangtao i all ära men skönt att kommit hem! Det var ganska tomt på folk eller? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted August 6, 2010 Ja det var ganska lugnt på Dalar resort men i Patong var det mer liv som tur va. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted January 13, 2012 Det var riktigt gött på dalar resort, jag hörde något om att ryssar har köpt upp stället?? Synd isåfall för det kommer inte gynna stället tror jag. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted January 13, 2012 Ja det är ryssar som köpt Dalar men det var det redan förra vintern. Gick in en sväng och kollade där förra vintern och det var heldött och såg riktigt risigt ut, trasiga solstolar m.m. Skulle inte vilja bo där nu. Bodde där två veckor för två år sedan när Fritidsresor fortfarande hade det och då var det ok men även då ganska dött på kvällarna. Själva föredrar vi sunwing . Blir tyvärr ingen resa dit i år men förmodligen nästa år. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted January 15, 2012 okej ja det låter inget vidare! trisst. konstigt att de inte har lite servicekännsla Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted January 15, 2012 nej öbo du är gammal och grinig.. Ta dina tabletter och sov en stund nu. Ska du och Öbo vara med på nästa forumträff så får vi skaffa flera islådor för att kyla ner känslorna, frågan är om ni ryms i en stor eller om vi ska satsa på två normalstora Jag skall ha en egen den största ni har Jag har två såna där i KHAO LAK Det här är vanlig storlek Helt OT men vi kommer att träffa Alsun nu när vi åker ner, hon har inte tid med det här nu under högsäsongen Share this post Link to post Share on other sites