Claees 0 Report post Posted July 12, 2010 Växla in hela resekassan? Låter inte så klokt. Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted July 12, 2010 Ja, växla in allt på Forex....... Då får du växla tillbaka det du inte gjorde av med GRATIS .... till en ännu sämre kurs. Men va gör väl det, det är ju gamla "hederliga" Forex :dan Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 Det är så mycke nonsens med ATM och utagningsavgifter hit o dit så det är fan inte klokt! Jag räknade på hur mycke jag kunde förlora som värst och det rör mig inte i ryggen den lilla summan! Forex ska det va förstå det! Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 12, 2010 Det är så mycke nonsens med ATM och utagningsavgifter hit o dit så det är fan inte klokt! Jag räknade på hur mycke jag kunde förlora som värst och det rör mig inte i ryggen den lilla summan! Forex ska det va förstå det! Forex är = tokblåsning.. ta med pengar o växla i thailand istället om du är lite smart... Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 inte värt det är för lite pengar för att hålla på o grejja med.. Räkna själv så får du ta mig faan skämmas om du tycker det blev för dyrt. SNÅÅÅLT Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 12, 2010 inte värt det är för lite pengar för att hålla på o grejja med.. Räkna själv så får du ta mig faan skämmas om du tycker det blev för dyrt. SNÅÅÅLT Handlar inte om att vara snål utan smart.. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 Det är en avvägnings grej det där.. Trassla till det och spara liiite pengar eller göra det bekvämt för sig och så var dte med det. Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 12, 2010 Det är en avvägnings grej det där.. Trassla till det och spara liiite pengar eller göra det bekvämt för sig och så var dte med det. Klart ska man bara växla småpengar så.. men snackar vi några hundratusen så e de väl lite mer skillnad Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted July 12, 2010 Det är så mycke nonsens med ATM och utagningsavgifter hit o dit så det är fan inte klokt! Jag räknade på hur mycke jag kunde förlora som värst och det rör mig inte i ryggen den lilla summan! Forex ska det va förstå det! Går ju att diskutera. För skoj kollade jag på min bank i mars och det var STOR skillnad där jämfört med Bluffex. Så tipset är, växla INTE på Forex, och framför allt inte hela kassan. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 vi pratar reskassa inte årslöner! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted July 12, 2010 Dina pengar. Och allt beror ju på hur mycket du/ni spenderar. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 12, 2010 inte värt det är för lite pengar för att hålla på o grejja med.. Räkna själv så får du ta mig faan skämmas om du tycker det blev för dyrt. SNÅÅÅLT Varför skriver du om växlingskursen så ofta och hoppas att den ska förändras någon tiondel om det inte är värt att få den bästa kursen Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 Har alltid varigt Forex kurs... Tack för gösen Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 12, 2010 inte värt det är för lite pengar för att hålla på o grejja med.. Räkna själv så får du ta mig faan skämmas om du tycker det blev för dyrt. SNÅÅÅLT Varför skriver du om växlingskursen så ofta och hoppas att den ska förändras någon tiondel om det inte är värt att få den bästa kursen Haha de var bra den alsun ! Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted July 12, 2010 Den pojken är lika dum som dagen är lång Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 12, 2010 Den pojken är lika dum som dagen är lång Och dagarna är jävligt långa! Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted July 12, 2010 Växla du allt på Forex, det är nog bäst. För det är ju sååå jobbigt och svårt att ta ut pengar i en bankomat, man måste ju hålla reda på fyra siffror och så .... Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted July 12, 2010 Finns en ATM precis utanför Dalar resorts entré, enklare än så kan det väll knappast bli Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted July 12, 2010 Finns en ATM precis utanför Dalar resorts entré, enklare än så kan det väll knappast bli Den är också semesterstängd, fritte tog den också med sig Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted July 12, 2010 Finns en ATM precis utanför Dalar resorts entré, enklare än så kan det väll knappast bli Den är också semesterstängd, fritte tog den också med sig Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 13, 2010 Nej något kort ska inte tas med. När kursen va på 3,73 så hade jag som mål att den iallafall skulle upp till 4 för att det skulle vara någolunda okej. Svårare än så är det inte. Öbo du är inte frisk för 5 öre. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted July 13, 2010 Finns en ATM precis utanför Dalar resorts entré, enklare än så kan det väll knappast bli Den är också semesterstängd, fritte tog den också med sig :rolling on the floor: Hi hi den va bra! Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted July 13, 2010 Nej något kort ska inte tas med. När kursen va på 3,73 så hade jag som mål att den iallafall skulle upp till 4 för att det skulle vara någolunda okej. Svårare än så är det inte. Öbo du är inte frisk för 5 öre. Du har rätt jag har lite ont i knät, annars fullt frisk Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted July 13, 2010 Nej något kort ska inte tas med. När kursen va på 3,73 så hade jag som mål att den iallafall skulle upp till 4 för att det skulle vara någolunda okej. Svårare än så är det inte. Och hur har du aktivt jobbat för att ditt mål ska slå in? Har du varit inne på Forex varje dag, och tjatat på dom att dom måste höja bahten till 4? Eller har du stödköpt dollar?? Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted July 13, 2010 (Sugerhjältar) Ett nytt ord du har uppfunnit!du kan ju inte ens stava. Om du inte hade skrivit så mycket skit ,så hade du aldrig fått nått mothugg din snorvalp Share this post Link to post Share on other sites