Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
wall80

Bangtao

Recommended Posts

16 dagar kvar! Ska nog hoppa i polen direkt när jag kommer fram om man nu inte är helt färdig efter resan.. Thailand ligger 5 timmar före har jag för mig och då kommer vi vara framme ca kl 07:00. Är väl lika bra att försöka vara vaken till kvällen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det regnar varje dag nu så packa ner paraply!  >:D

Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det regnar varje dag nu så packa ner paraply!  >:D

Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall  ;)

Jag syftade dock på Bkk. Vi har en massa regn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det regnar varje dag nu så packa ner paraply!  >:D

Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall  ;)

Jag syftade dock på Bkk. Vi har en massa regn!

Ok jag trodde du menade här eftersom du svarade wall80 och han ska hit till Phuket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i Khao Lak tio mil norr om Phuket har det regnat i en hel vecka

Då är det väl skönt att du slipper vara där då. :cool

??? han bor där Lelle

Ja men han är här i Götet just nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag vet i fasen vad man ska tro! Jag får väl se vad som finns öppen när jag kommer fram. Men Kamala o Patong lär ju vara i rörelse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej det är fint väder idag har jag tagit reda på! Och när jag kommer med plymen så öppnas dörrarna :D

Ja här i Kamala ja men jag har också talat om för dig att det hörs åskmuller i norr men det tycker ju du om så det spelar väl ingen roll 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halloj gott folk! Då vara det bara ensiffrigt kvar då!  Alltså 9 dagar kvar. Denna vecka ska jag växla pengar. Jag inväntar en någelunda bra kurs strax över 4 så är jag nöjd och växlar in rubbet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×