wall80 0 Report post Posted July 1, 2010 Då är det 20 dagar kvar och det firas med kyckling i ris mexican stile! //Bangtao snart kommer vi! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 5, 2010 16 dagar kvar! Ska nog hoppa i polen direkt när jag kommer fram om man nu inte är helt färdig efter resan.. Thailand ligger 5 timmar före har jag för mig och då kommer vi vara framme ca kl 07:00. Är väl lika bra att försöka vara vaken till kvällen.. Share this post Link to post Share on other sites
Malmis 0 Report post Posted July 5, 2010 Det regnar varje dag nu så packa ner paraply! Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 5, 2010 Det regnar varje dag nu så packa ner paraply! Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 5, 2010 Nej jag hoppar o poolen ändå :Laie_44:så det får regna hur mycke det vill! Jihhaaa Share this post Link to post Share on other sites
Malmis 0 Report post Posted July 5, 2010 Det regnar varje dag nu så packa ner paraply! Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall Jag syftade dock på Bkk. Vi har en massa regn! Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 5, 2010 Det regnar varje dag nu så packa ner paraply! Nej det har faktiskt inte regnat nu på några dagar men ta paraply med dig i varje fall Jag syftade dock på Bkk. Vi har en massa regn! Ok jag trodde du menade här eftersom du svarade wall80 och han ska hit till Phuket. Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted July 5, 2010 i Khao Lak tio mil norr om Phuket har det regnat i en hel vecka Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted July 5, 2010 i Khao Lak tio mil norr om Phuket har det regnat i en hel vecka Då är det väl skönt att du slipper vara där då. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 5, 2010 i Khao Lak tio mil norr om Phuket har det regnat i en hel vecka Då är det väl skönt att du slipper vara där då. han bor där Lelle Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted July 5, 2010 i Khao Lak tio mil norr om Phuket har det regnat i en hel vecka Då är det väl skönt att du slipper vara där då. han bor där Lelle Ja men han är här i Götet just nu. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 7, 2010 14 dagar kvar nu. Vad sägs om det Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted July 7, 2010 Fortfarande semesterstängt på grund av regn Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 7, 2010 Nej det är fint väder idag har jag tagit reda på! Och när jag kommer med plymen så öppnas dörrarna Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted July 7, 2010 Fast du minns väl att Fritte stängd ned både hotell och krogen Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 7, 2010 Jag vet i fasen vad man ska tro! Jag får väl se vad som finns öppen när jag kommer fram. Men Kamala o Patong lär ju vara i rörelse. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 7, 2010 Nej det är fint väder idag har jag tagit reda på! Och när jag kommer med plymen så öppnas dörrarna Ja här i Kamala ja men jag har också talat om för dig att det hörs åskmuller i norr men det tycker ju du om så det spelar väl ingen roll Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 7, 2010 bara att ligga i spat Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted July 7, 2010 bara att ligga i spat Kom bara ihåg att välja rätt vatten. Jag har varnat förut men läs gärna dagens artikel i Phuket Gazette http://www.phuketgazette.net/archives/articles/2010/article8915.html Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 8, 2010 Ja jag tänker verkligen respektera röd flagg! Men spat kan ju vara poolen också Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted July 8, 2010 14 dagar kvar nu. Vad sägs om det Snart bara 12... bara att ladda upp med mijdeväskan o lite baht ! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 9, 2010 12 kvar och bahten verkar ju stå ganska bra nu! 100Kr=400,80THB Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 10, 2010 Javisst är det så! Det är 11dagar kvar och jag väntar ännu på att kursen skall stiga liiite till barra Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 11, 2010 OMG det är nu 10 dagar kvar! Får bli att växla pengar kommande vecka. :praGe Mig Bra Kurs Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted July 12, 2010 Halloj gott folk! Då vara det bara ensiffrigt kvar då! Alltså 9 dagar kvar. Denna vecka ska jag växla pengar. Jag inväntar en någelunda bra kurs strax över 4 så är jag nöjd och växlar in rubbet! Share this post Link to post Share on other sites