wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Såg nu att forex valuta kurs på TBH är 3,91 per 1kr Vet att många inte gillar Forex men då är ni välkommna med tipps. Och ATM på plats blir det bara massa utagningsavgifter på! Share this post Link to post Share on other sites
Malmis 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja nu är det 22 dagar kvar och det känns bra. Såg att valutan ökat också! 22dagar kvar till vad ? vilken valuta ? Så det kommer bli riktigt nice! Jag kommer ligge mycke i polen för havet är väl totalt livsfarligt.. Får hoppas att ett par strandresturanger är öppna iallafall! Någon envisas med att säga att det är totalt stäng men det lyssnar jag INTE på! Thailand stänger aldrig Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Tack Malmis för din posetivitet! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Blir det för lugnt så åker vi in till Kamala eller Patong så det löser sig. Share this post Link to post Share on other sites
Malmis 0 Report post Posted June 29, 2010 Patong? Fy fan! Sällskapsresan 1 all over! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Patong? Fy fan! Sällskapsresan 1 all over! Men snälla Malmis vart tog den posetiva andan vägen?? Ge mig då bättre tipps tack. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted June 29, 2010 Såg nu att forex valuta kurs på TBH är 3,91 per 1kr Vet att många inte gillar Forex men då är ni välkommna med tipps. Och ATM på plats blir det bara massa utagningsavgifter på! Gör större uttag på automat så slår avgifterna inte lika hårt. Du får bättre kurs! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Okej men får jag 4 baht ´per 1kr så kör jag rubbet på forex. finns ju ändå safen.. Så det då Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Patong? Fy fan! Sällskapsresan 1 all over! Kom igen nu Malmis! vart ska man gå då? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Dax att packa ner filt musik och vatten för nu är det sol time! Share this post Link to post Share on other sites
Malmis 0 Report post Posted June 29, 2010 Patong? Fy fan! Sällskapsresan 1 all over! Kom igen nu Malmis! vart ska man gå då? Haha, sorry. Ja du, jag är inte så bra på södra Thailand men vet att man ska undvika Patong. Hellre patong än pattaya dock. Gör som jag - dra till Samet. Dock är det ganska lugnt där nu men livat på helgerna. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 29, 2010 1. Grattis. 2. Undvik att stanna mer än 1 timme på Bangla Road om du är där kvällstid. 3. Växla INTE på Forex. Bättre att växla på din bank, dom ger bättre kurs. 4. Starta en tråd här och fråga vilken kurs du får på ATM i Thailand JUST NU. 5. Kolla sen med din bank vilken kurs dom ger JUST NU. Jämför sen vilket som blir bäst, växla allt på banken eller att växla större summor i ATM. Glöm inte avgiften. 6. Ha en bra dag. Klart slut. Share this post Link to post Share on other sites
gr0ttan 0 Report post Posted June 29, 2010 1. Grattis. 2. Undvik att stanna mer än 1 timme på Bangla Road om du är där kvällstid. 3. Växla INTE på Forex. Bättre att växla på din bank, dom ger bättre kurs. 4. Starta en tråd här och fråga vilken kurs du får på ATM i Thailand JUST NU. 5. Kolla sen med din bank vilken kurs dom ger JUST NU. Jämför sen vilket som blir bäst, växla allt på banken eller att växla större summor i ATM. Glöm inte avgiften. 6. Ha en bra dag. Klart slut. Haha, borde stå under texten "Om du vill diskutera Thailand, är detta forumet för dig!" Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja just det! Så var det ja! Dåså då får jag titta vidare på min vanliga bank. Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted June 29, 2010 Dax att packa ner filt musik och vatten för nu är det sol time! Finns de någon som är värre än dig wall80 på skriva inlägg? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 Sluta kura tack. Det är ju min tråd och jag berättar lite allt möjligt på den... Men du är såklart bäst på allt va Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted June 30, 2010 Sluta kura tack. Det är ju min tråd och jag berättar lite allt möjligt på den... Men du är såklart bäst på allt va Visst är det din tråd och den har med hjälp av moderator slagits samman av flera av dina trådar ser det ut som Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 Ja det är ju perfekt av Martin så slipper folk bli så ledsna o snuviga... Såå synd om dom små liven.. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 Nu lyser solen igen! Härligt. Blir ju perfekt när jag ska gå i skogen o svettas lite.. //Black Jack=21dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 Sådär ja! Då har man traskat klart i skogen och fått lite frisk luft samt pollenallergi Men det var det värt! Nu är det målnigt igen. (23C) Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 30, 2010 Dax att packa ner filt musik och vatten för nu är det sol time! Finns de någon som är värre än dig wall80 på skriva inlägg? Nej det finns det ikke och bara meningslöst skit skriver han i varenda tråd Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 Men snälla öbo. Det finns många som uppskattar min hjälp här på forumet.. Jag hjälper ju till att få ut mer info på trådarna.. Se mig som ett bra verktyg här istället för att vara så skev. Tack Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 30, 2010 1. Grattis. 2. Undvik att stanna mer än 1 timme på Bangla Road om du är där kvällstid. 3. Växla INTE på Forex. Bättre att växla på din bank, dom ger bättre kurs. 4. Starta en tråd här och fråga vilken kurs du får på ATM i Thailand JUST NU. 5. Kolla sen med din bank vilken kurs dom ger JUST NU. Jämför sen vilket som blir bäst, växla allt på banken eller att växla större summor i ATM. Glöm inte avgiften. 6. Ha en bra dag. Klart slut. Tackar nu har jag en bra lista att gå efter. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 30, 2010 Så lite så Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted June 30, 2010 Sluta kura tack. Det är ju min tråd och jag berättar lite allt möjligt på den... Men du är såklart bäst på allt va Kura vad ? Påstår du att jag kurar eller ? Du vet nog inte vad kura är för den delen... Share this post Link to post Share on other sites