Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
wall80

Bangtao

Recommended Posts

Javisst det är inte mer än 25 dagar kvar nu! Resfeber? Neeej det får vi väl se om det blir närmar starten..

Någon som brukar drabbas av resfeber förövrigt?

Robban.

Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar ;)

Det gör jag gärna! Men då vill jag inte höra snack om att jag är jobbig!!

Jag tänker på er som skvallarat till Martin och klagat... Väx upp!

Och om Martin själv läser detta.. Slappna av lite va. Jag försöker komma in i gängerna här på forumet. Tack ändå för tålamodet. Tillsammans är vi starka! :)

Ja det är faktiskt sant! Det är 23 dagar kvar och jag tycker jag har fått ganska bra koll på läget inför resan..

Jag har tänkt att packa med mig så lite som möjligt för att ta med mig nya kläder så mycke som möjligt..

Jajjemensan så ligger det till fru gill.

Robban.

Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar ;)

Det gör jag gärna! Men då vill jag inte höra snack om att jag är jobbig!!

Jag tänker på er som skvallarat till Martin och klagat... Väx upp!

Och om Martin själv läser detta.. Slappna av lite va. Jag försöker komma in i gängerna här på forumet. Tack ändå för tålamodet. Tillsammans är vi starka! :)

Robban.

Du måste förstå att det bara är viss dumhet som accepteras av vissa här på forumet  :dan

Robban.

Ja du kommer då ALLTID med goda råd  ::)

Tackar, det är därför jag blivit superhjälte hehe.

Ja det är faktiskt sant! Det är 23 dagar kvar och jag tycker jag har fått ganska bra koll på läget inför resan..

Jag har tänkt att packa med mig så lite som möjligt för att ta med mig nya kläder så mycke som möjligt..

Grattis ;)

Grattis. Bokat alla hotell och dyl.? Annars kan du gärna starta en till tråd när du gjort det så kan det grattas där med :)

nä nu är det bråda dagar! Nu är goda råd dyra. Nu knakar det i fogarna.

Vad har då hänt undrar ni nu. Ja det kan ni ju fundera på!  //Knak knak

Ja nu är det 22 dagar kvar och det känns bra. Såg att valutan ökat också!

22dagar kvar till vad ? vilken valuta ?  :P

Så det kommer bli riktigt nice! Jag kommer ligge mycke i polen för havet är väl totalt livsfarligt..  Får hoppas att ett par strandresturanger är öppna iallafall! Någon envisas med att säga att det är totalt stäng men det lyssnar jag INTE på! :o