öbo 0 Report post Posted June 20, 2010 Ja helst i off season Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 20, 2010 visst kan det gå upp men då berör det dem som ännu inte har bokat.. Förstår alla vad jag säger nu?! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 23, 2010 Det närmar sig.. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 26, 2010 Javisst det är inte mer än 25 dagar kvar nu! Resfeber? Neeej det får vi väl se om det blir närmar starten.. Någon som brukar drabbas av resfeber förövrigt? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 27, 2010 24 dagar kvar. Ingen feber än.. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted June 27, 2010 24 dagar kvar. Ingen feber än.. Aha, nu förstår jag mailbombingen! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 24 dagar kvar. Ingen feber än.. Aha, nu förstår jag mailbombingen! Haha bra där! 23 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted June 28, 2010 Jag tycker att du har visat starka symptom av resfeber en längre tid Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 28, 2010 Robban. Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar Share this post Link to post Share on other sites
Rasta 0 Report post Posted June 28, 2010 24 dagar kvar. Ingen feber än.. 15dagar kvar! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 Robban. Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar Det gör jag gärna! Men då vill jag inte höra snack om att jag är jobbig!! Jag tänker på er som skvallarat till Martin och klagat... Väx upp! Och om Martin själv läser detta.. Slappna av lite va. Jag försöker komma in i gängerna här på forumet. Tack ändå för tålamodet. Tillsammans är vi starka! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 Ja det är faktiskt sant! Det är 23 dagar kvar och jag tycker jag har fått ganska bra koll på läget inför resan.. Jag har tänkt att packa med mig så lite som möjligt för att ta med mig nya kläder så mycke som möjligt.. Jajjemensan så ligger det till fru gill. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted June 28, 2010 Robban. Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar Ja du kommer då ALLTID med goda råd Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 28, 2010 Robban. Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar Det gör jag gärna! Men då vill jag inte höra snack om att jag är jobbig!! Jag tänker på er som skvallarat till Martin och klagat... Väx upp! Och om Martin själv läser detta.. Slappna av lite va. Jag försöker komma in i gängerna här på forumet. Tack ändå för tålamodet. Tillsammans är vi starka! Robban. Du måste förstå att det bara är viss dumhet som accepteras av vissa här på forumet Robban. Varför inte göra som många andra och starta en ny tråd för varje dag som är kvar Ja du kommer då ALLTID med goda råd Tackar, det är därför jag blivit superhjälte hehe. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Rob Report post Posted June 28, 2010 Är du ett bokstavsbarn? Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 28, 2010 Ja det är faktiskt sant! Det är 23 dagar kvar och jag tycker jag har fått ganska bra koll på läget inför resan.. Jag har tänkt att packa med mig så lite som möjligt för att ta med mig nya kläder så mycke som möjligt.. Jajjemensan så ligger det till fru gill. Grattis Share this post Link to post Share on other sites
Vächötaschlätta 2 Report post Posted June 28, 2010 Ja det är faktiskt sant! Det är 23 dagar kvar och jag tycker jag har fått ganska bra koll på läget inför resan.. Jag har tänkt att packa med mig så lite som möjligt för att ta med mig nya kläder så mycke som möjligt.. Jajjemensan så ligger det till fru gill. Grattis. Bokat alla hotell och dyl.? Annars kan du gärna starta en till tråd när du gjort det så kan det grattas där med Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 Är du ett bokstavsbarn? Utveckla frågan tack! Share this post Link to post Share on other sites
ReGGae 0 Report post Posted June 28, 2010 hur länge blir ni borta? du skrev att det var 7km från kamala? vart är det lite mer exakt?=) Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 Bangtao beach. 2v blir det. Ska bli trevligt tycker jag och tösen!//Tack för gösen. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 28, 2010 nä nu är det bråda dagar! Nu är goda råd dyra. Nu knakar det i fogarna. Vad har då hänt undrar ni nu. Ja det kan ni ju fundera på! //Knak knak Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja nu är det 22 dagar kvar och det känns bra. Såg att valutan ökat också! Share this post Link to post Share on other sites
PerBKK 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja nu är det 22 dagar kvar och det känns bra. Såg att valutan ökat också! 22dagar kvar till vad ? vilken valuta ? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja gott folk det ska ja berätta. Jag ska alltså åka till Bangtao beach och valutan är baht. //Solspray 30 Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 29, 2010 Ja nu är det 22 dagar kvar och det känns bra. Såg att valutan ökat också! 22dagar kvar till vad ? vilken valuta ? Så det kommer bli riktigt nice! Jag kommer ligge mycke i polen för havet är väl totalt livsfarligt.. Får hoppas att ett par strandresturanger är öppna iallafall! Någon envisas med att säga att det är totalt stäng men det lyssnar jag INTE på! Share this post Link to post Share on other sites