wall80 0 Report post Posted June 5, 2010 Då var det bara 6v kvar tills man sitter på flyget! Ska bo på Dalar Resort som verkar riktigt nice! Någon som rest dit med Fritidsresor? Share this post Link to post Share on other sites
anttas 0 Report post Posted June 6, 2010 Dalar Resort,kopiera och klistra in i sökrutan. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted June 6, 2010 Då var det bara 6v kvar tills man sitter på flyget! Ska bo på Dalar Resort som verkar riktigt nice! Någon som rest dit med Fritidsresor? Vi var där i februari och åkte med fritidsresor . Tror jag svarat dig tidigare i en annan tråd! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 14, 2010 Nu får det bli lite mer liv i denna tråd! Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad? Hur är då vädret? Brukar man kunna bada i havet då? Mvh/Robban Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 14, 2010 Nu får det bli lite mer liv i denna tråd! Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad? Hur är då vädret? Brukar man kunna bada i havet då? Mvh/Robban Ja kom igen och sätt fart på denna tråden nu så att Robban inte startar ännu en tråd i ämnet. Och Robban, som ett litet annat tips så finns det en sökfunktion här som ofta är till bra hjälp på de frågor man inte får svar på i trådarna. Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted June 14, 2010 Nu får det bli lite mer liv i denna tråd! Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad? Hur är då vädret? Brukar man kunna bada i havet då? Mvh/Robban Ja kom igen och sätt fart på denna tråden nu så att Robban inte startar ännu en tråd i ämnet. Och Robban, som ett litet annat tips så finns det en sökfunktion här som ofta är till bra hjälp på de frågor man inte får svar på i trådarna. Jag som trodde att sökfunktionen just gick till trådarna för att få svar på sina frågor. Var går den då Wikipedia Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 14, 2010 Vädret är regn var och varannan dag , och det är inge vidare att bada i havet men ni kan ju alltid bada i insjön där Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 14, 2010 Förtydligar för Lelle De EGNA trådarna som man ställer frågor i och inte får svar. Fast jag tror att Robban kan söka även i egna trådar Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted June 14, 2010 Förtydligar för Lelle De EGNA trådarna som man ställer frågor i och inte får svar. Fast jag tror att Robban kan söka även i egna trådar Jaha då förstår jag Eller också kan man starta en ny tråd och ställa samma fråga, fast lite annorlunda. Då är det ju inte samma fråga.....inte riktigt samma i allafall :-\ Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted June 14, 2010 Är inte Bangtao stängt på sommaren, Fritte har väl semester då Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 14, 2010 Fritte och vem är Fritte?? Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 14, 2010 Förtydligar för Lelle De EGNA trådarna som man ställer frågor i och inte får svar. Fast jag tror att Robban kan söka även i egna trådar Jaha då förstår jag Eller också kan man starta en ny tråd och ställa samma fråga, fast lite annorlunda. Då är det ju inte samma fråga.....inte riktigt samma i allafall :-\ Nä det är sant, tänkte inte på det. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 14, 2010 Fritte och vem är Fritte?? Fritte är han som har hotellet och restaurangen i Bangtao. Och när han har semester så bommar hela byn Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted June 14, 2010 Fritte och vem är Fritte?? Fritte är han som har hotellet och restaurangen i Bangtao. Och när han har semester så bommar hela byn Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted June 15, 2010 Ja, helt ärligt så är det kul att ni kommer till Thailand. Räkna dock verkligen med en nästan intill tom strand och hotell. Det är inte mycket folk på Bang Tao på sommaren. Kanske lite för tomt, men gilla rni lugn och ro så kommer ni trivas ändå!! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 16, 2010 Tur att resorten är bra då så man kan hänga där.. Men klart man åker in till Patong och shoppar också.. Eftersom man inte lär få så bra valuta som det ser ut nu iallafall så undrar jag om det inte är lite bättre priser under lågsesongen?? :-\ Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted June 16, 2010 Tur att resorten är bra då så man kan hänga där.. Men klart man åker in till Patong och shoppar också.. Eftersom man inte lär få så bra valuta som det ser ut nu iallafall så undrar jag om det inte är lite bättre priser under lågsesongen?? :-\ Vissa kanske kan sänka priserna. Men vissa kanske även höjer dom så att dom får ut mer pengar av dom få turister som är där. Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 18, 2010 Nejdu det är bara att dom väljer. Mitt pris eller inget alls... Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 18, 2010 Hotellen höjer priserna ju mindre folk det är För att kompensera, tvärtemot all logik Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 18, 2010 Inte ska jag spendera mina surt förverda pengar på ett hotell! ååånej det är ju som att ge bort pengarna Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 18, 2010 my way or the highway! Thats the WAY Got it?! Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 18, 2010 Inte ska jag spendera mina surt förverda pengar på ett hotell! ååånej det är ju som att ge bort pengarna Du kanske skall tälta? Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 18, 2010 Bo ja men det va inte det du menade! Share this post Link to post Share on other sites
wall80 0 Report post Posted June 20, 2010 Priset på boendet är ju redan satt sen tidigare.. Men mat och sånt kanske kan gå upp i pris.. Det är den kostnaden jag inte kommer lägga på hotellet.. /Fridens Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted June 20, 2010 Priset på boendet är ju redan satt sen tidigare.. Men mat och sånt kanske kan gå upp i pris.. Det är den kostnaden jag inte kommer lägga på hotellet.. /Fridens KLart priser kan gå upp. men det kan ju även hotellpriserna göra. Share this post Link to post Share on other sites