Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
wall80

Bangtao

Recommended Posts

Då var det bara 6v kvar tills man sitter på flyget! :dan

Ska bo på Dalar Resort som verkar riktigt nice!

Någon som rest dit med Fritidsresor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Då var det bara 6v kvar tills man sitter på flyget! :dan

Ska bo på Dalar Resort som verkar riktigt nice!

Någon som rest dit med Fritidsresor?

Vi var där i februari och åkte med fritidsresor :). Tror jag svarat dig tidigare i en annan tråd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu får det bli lite mer liv i denna tråd!

Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad?

Hur är då vädret?

Brukar man kunna bada i havet då? :o:)

Mvh/Robban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu får det bli lite mer liv i denna tråd!

Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad?

Hur är då vädret?

Brukar man kunna bada i havet då? :o:)

Mvh/Robban

Ja kom igen och sätt fart på denna tråden nu så att Robban inte startar ännu en tråd i ämnet.

Och Robban, som ett litet annat tips så finns det en sökfunktion här som ofta är till bra hjälp på de frågor man inte får svar på i trådarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu får det bli lite mer liv i denna tråd!

Någon mer som vart i Bangtao under Juli månad?

Hur är då vädret?

Brukar man kunna bada i havet då? :o:)

Mvh/Robban

Ja kom igen och sätt fart på denna tråden nu så att Robban inte startar ännu en tråd i ämnet.

Och Robban, som ett litet annat tips så finns det en sökfunktion här som ofta är till bra hjälp på de frågor man inte får svar på i trådarna.

Jag som trodde att sökfunktionen just gick till trådarna för att  svar på sina frågor.

Var går den då ??? Wikipedia ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vädret är regn var och varannan dag , och det är inge vidare att bada i havet men ni kan ju alltid bada i insjön där

Share this post


Link to post
Share on other sites

Förtydligar för Lelle ;)

De EGNA trådarna som man ställer frågor i och inte får svar.

Fast jag tror att Robban kan söka även i egna trådar ;)

Jaha då förstår jag :cr

Eller också kan man starta en ny tråd och ställa samma fråga, fast lite annorlunda.

Då är det ju inte samma fråga.....inte riktigt samma i allafall :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Förtydligar för Lelle ;)

De EGNA trådarna som man ställer frågor i och inte får svar.

Fast jag tror att Robban kan söka även i egna trådar ;)

Jaha då förstår jag :cr

Eller också kan man starta en ny tråd och ställa samma fråga, fast lite annorlunda.

Då är det ju inte samma fråga.....inte riktigt samma i allafall :-\

Nä det är sant, tänkte inte på det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, helt ärligt så är det kul att ni kommer till Thailand. Räkna dock verkligen med en nästan intill tom strand och hotell. Det är inte mycket folk på Bang Tao på sommaren. Kanske lite för tomt, men gilla rni lugn och ro så kommer ni trivas ändå!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tur att resorten är bra då så man kan hänga där.. Men klart man åker in till Patong och shoppar också.. Eftersom man inte lär få så bra valuta som det ser ut nu iallafall så undrar jag om det inte är lite bättre priser under lågsesongen?? :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tur att resorten är bra då så man kan hänga där.. Men klart man åker in till Patong och shoppar också.. Eftersom man inte lär få så bra valuta som det ser ut nu iallafall så undrar jag om det inte är lite bättre priser under lågsesongen?? :-\

Vissa kanske kan sänka priserna. Men vissa kanske även höjer dom så att dom får ut mer pengar av dom få turister som är där. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inte ska jag spendera mina surt förverda pengar på ett hotell! ååånej det är ju som att ge bort pengarna :P

Du kanske skall tälta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priset på boendet är ju redan satt sen tidigare..  Men mat och sånt kanske kan gå upp i pris.. Det är den kostnaden jag inte kommer lägga på hotellet..

/Fridens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priset på boendet är ju redan satt sen tidigare..  Men mat och sånt kanske kan gå upp i pris.. Det är den kostnaden jag inte kommer lägga på hotellet..

/Fridens

KLart priser kan gå upp. men det kan ju även hotellpriserna göra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×