inka 1 Report post Posted June 3, 2010 Hej! Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. Välkomna till Thailandforum Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted June 3, 2010 Hej! Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. Välkomna hit! Hoppas ni får en underbar vistelse på Koh Samui! Ni har alla förutsättningar iaf Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted June 3, 2010 Hej! Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. då har ni hittat ett bra resmål! Trevlig resa och välkommen till forumet! Share this post Link to post Share on other sites
therese1989 0 Report post Posted June 4, 2010 Som tidigare sagt, jag och min pojkvän (21 och 25 år) landar på Koh Samui den 18e juni Snart är vi där! Share this post Link to post Share on other sites
cajp 0 Report post Posted June 4, 2010 Vi kommer att vara på Samui slutet av juli början på augusti. 2 vuxna och 2 tonårskillar 15 och 17 år. Share this post Link to post Share on other sites
evasch 0 Report post Posted June 4, 2010 Den 11 juni bär det av med Thai till Bangkok några dagar för att sedan åka vidare till Koh Samui där vi stannar i en hel månad. Om jag längtar? Jaaaa!!! Vi är en familj med två tonårstjejer på 13 och 16 år som nu åker för femte gången till Thailand. Någon annan här på forumet som kommer att vara på Samui i juni och juli? vi kommer ned i början av juli, landar i Bangkok den 1 juli, sedan får vi se hur vi tar oss vidare sedan. 1 treåring,en son på 13 och en dotter på 16 Share this post Link to post Share on other sites
Guest änglar Report post Posted June 6, 2010 ja nu är det nedräkning för våran del . Vi flyger till BKK 16/6 och hamnar på Samui 30/6 . Det ska bli så sjukt underbart. Lämna Sverige för 6 v. i underbara Thailand. Kan det bli bättre? Share this post Link to post Share on other sites
inka 1 Report post Posted June 9, 2010 Nedräkning! 2 dagar kvar tills vi är i kära Thailand Share this post Link to post Share on other sites
sektledaren 0 Report post Posted June 9, 2010 4 dagar för oss Share this post Link to post Share on other sites
trampolin 0 Report post Posted June 9, 2010 Åker den 17/6. koh phagnan, koh tao och koh samui. Bokade av Bangkok, kändes för osäkert just nu och det går fler tåg. Share this post Link to post Share on other sites
SnuffeSunshine 0 Report post Posted June 9, 2010 Hej alla Är ny här på forumet och skall dra ner till Koh Samui den 7:juli, skall bli sååå kul. Dar dock inte köpt några biljetter än från bangkok till Samui än, tänkte göra det på flygplatsen (vill inte missa flyget ifall det skulle bli försenat. Vi (jag och min underbara tjej) kommer att flyga med Qatar och mellanlandar i Doha med det. Är det någon här som har åkt med dom? och är det någon här som har köpt biljetter på flygplatsen? Tycker att biljetterna är lite dyra på nätet typ 2000kr för 1 pers t/r. Är de billigare på flygplatsen? Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted June 10, 2010 Hej, Thailand vill få förälskade till ön: http://thainews.prd.go.th/en/news.php?id=255306090056 Här kommer några bilder från ett lyxresort jag plåtade för ett par dagar sedan: Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted June 10, 2010 Tre sista på samma: Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted June 10, 2010 Ser ut som hemma hos mig i Khao lak ungefär Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted June 10, 2010 Riktigt schyssta bilder CT! Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted June 10, 2010 Nice CT, vilket resort är det, (om man nu skulle vinna på Lotto)? Share this post Link to post Share on other sites
Guest änglar Report post Posted June 10, 2010 Det där såg riktigt nice ut Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted June 11, 2010 Hej, W Residence Samui. Det byggs fortfarande och blir ett av de allra "exklusivaste" och där med dyraste resorten på ön. Det väntas öppnas i slutet av augusti (även om förtseningar brukar vara mer regel än undantag i Thailand). Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted June 11, 2010 Gillar inte vin men om det byts ut mot Singha så kan jag ställa upp på att bo där. Share this post Link to post Share on other sites
bobban 0 Report post Posted June 11, 2010 Hej alla Är ny här på forumet och skall dra ner till Koh Samui den 7:juli, skall bli sååå kul. Dar dock inte köpt några biljetter än från bangkok till Samui än, tänkte göra det på flygplatsen (vill inte missa flyget ifall det skulle bli försenat. Vi (jag och min underbara tjej) kommer att flyga med Qatar och mellanlandar i Doha med det. Är det någon här som har åkt med dom? och är det någon här som har köpt biljetter på flygplatsen? Tycker att biljetterna är lite dyra på nätet typ 2000kr för 1 pers t/r. Är de billigare på flygplatsen? Har för mig att jag betalade 16000 bht när jag flög med Bangkok Airways i April till Samuiför 2 pers. Något dyrare med Thai. Billigare på första och sista avgången om jag inte missminner mig.. Share this post Link to post Share on other sites
lunitic 0 Report post Posted June 15, 2010 Vi kommer ner antagligen den runt den 24 juni, Resplanen planeras just nu :-) //M & Y Share this post Link to post Share on other sites
inka 1 Report post Posted June 16, 2010 Så var man då äntligen här, underbart Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted June 16, 2010 Så var man då äntligen här, underbart Härligt! Själv sitter man och jobbar i en varm lägenhet Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted June 16, 2010 Så var man då äntligen här, underbart Jag är oxå här nu. =) Vart bor du? Share this post Link to post Share on other sites
inka 1 Report post Posted June 16, 2010 Så var man då äntligen här, underbart Jag är oxå här nu. =) Vart bor du? Vi bor på Choengmon Beach, själv då? Share this post Link to post Share on other sites