Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
inka

Koh Samui here we come :-)

Recommended Posts

Hej!

Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. :)

Välkomna till Thailandforum  :crigon_04:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!

Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. :)

Välkomna hit!

Hoppas ni får en underbar vistelse på Koh Samui! Ni har alla förutsättningar iaf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!

Vi är nya medlemmar på forumet. Vi åker den 24/6 och kommer att åka till Samui vi också. 4 veckor blir vi troligtvis där... Två vuxna som längtar efter sol, bad, thai-mat och relax. :)

då har ni hittat ett bra resmål! Trevlig resa och välkommen till forumet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den 11 juni bär det av med Thai till Bangkok några dagar för att sedan åka vidare till Koh Samui där vi stannar i en hel månad. Om jag längtar? Jaaaa!!!

Vi är en familj med två tonårstjejer på 13 och 16 år som nu åker för femte gången till Thailand. Någon annan här på forumet som kommer att vara på Samui i juni och juli? :)

vi kommer ned i början av juli, landar i Bangkok den 1 juli, sedan får vi se hur vi tar oss vidare sedan.

1 treåring,en son på 13 och en dotter på 16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest änglar

ja nu är det nedräkning för våran del . Vi flyger till BKK 16/6 och hamnar på Samui 30/6 . Det ska bli så sjukt underbart. Lämna Sverige för 6 v. i underbara Thailand. Kan det bli bättre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej alla :) Är ny här på forumet och skall dra ner till Koh Samui den 7:juli, skall bli sååå kul. Dar dock inte köpt några biljetter än från bangkok till Samui än, tänkte göra det på flygplatsen (vill inte missa flyget ifall det skulle bli försenat. Vi (jag och min underbara tjej) kommer att flyga med Qatar och mellanlandar i Doha med det.

Är det någon här som har åkt med dom? och är det någon här som har köpt biljetter på flygplatsen? Tycker att biljetterna är lite dyra på nätet typ 2000kr för 1 pers t/r. Är de billigare på flygplatsen? :pra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

W Residence Samui.

Det byggs fortfarande och blir ett av de allra "exklusivaste" och där med dyraste resorten på ön. Det väntas öppnas i slutet av augusti (även om förtseningar brukar vara mer regel än undantag i Thailand).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej alla :) Är ny här på forumet och skall dra ner till Koh Samui den 7:juli, skall bli sååå kul. Dar dock inte köpt några biljetter än från bangkok till Samui än, tänkte göra det på flygplatsen (vill inte missa flyget ifall det skulle bli försenat. Vi (jag och min underbara tjej) kommer att flyga med Qatar och mellanlandar i Doha med det.

Är det någon här som har åkt med dom? och är det någon här som har köpt biljetter på flygplatsen? Tycker att biljetterna är lite dyra på nätet typ 2000kr för 1 pers t/r. Är de billigare på flygplatsen? :pra Har för mig att jag betalade 16000 bht när jag flög med Bangkok Airways i April till Samuiför 2 pers. Något dyrare med Thai. Billigare på första och sista avgången om jag inte missminner mig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×