Endoo 1 Report post Posted September 26, 2011 Åk till Khao lak där finns inte sånt skit Mycke som inte finns där Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted September 26, 2011 och mycket som finns också Share this post Link to post Share on other sites
peekmai 0 Report post Posted September 26, 2011 Sluta upp med att hyra jet ski så är hela problemet löst. Som bonus skonar man naturen, man slipper riskera att bli överkörd när man badar och man slipper höra oljudet och får därigenom en lugn och skön dag på stranden till allas trevnad WORDS!! Kunde inte sagt det bättre själv. Är så in i H-E trött på dessa J-A jet-ski surrandes kring skallen när jag badar. Uthyrarna själva tycker ju att det är så jäkla häftigt att köra omkring precis runt skallen på folk mvh Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted September 26, 2011 och mycket som finns också Ja så är det nog Share this post Link to post Share on other sites
flor 0 Report post Posted October 1, 2011 Åk till Koh Chang, där har jag aldrig sett en jet ski Share this post Link to post Share on other sites
Songkran 0 Report post Posted October 1, 2011 Åk till Koh Chang, där har jag aldrig sett en jet ski eller till Ko Mook, Ngai, Kradan, eller Lipe... Share this post Link to post Share on other sites
ehawk 0 Report post Posted October 1, 2011 Kanske är lättare att räkna upp ställena som faktiskt har Jet-Skis. Fyll på listan om ni har lust: Pattaya Phuket -Patong -Karon -Kata -Kamala -Bangtao Hua-Hin Koh Samui -Chaweng Share this post Link to post Share on other sites
linus2 2 Report post Posted October 1, 2011 Ge faan i att hyra en jetski är en bra lösning på problemet........det är ju ändå snudd på dyrare än i Sverige......thread ended Share this post Link to post Share on other sites
Repe 0 Report post Posted November 4, 2011 Som alla Svensson skyll dej själv. Åk inte Phuket eller Samui ....det finns andra ställen i Thailand. Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted November 5, 2011 Som alla Svensson skyll dej själv. Åk inte Phuket eller Samui ....det finns andra ställen i Thailand. ? Share this post Link to post Share on other sites
ReGGae 0 Report post Posted November 5, 2011 Som alla Svensson skyll dej själv. Åk inte Phuket eller Samui ....det finns andra ställen i Thailand. Är du en sån där häftig en som minsann hellre hänger på den thailändska landsbygden med Sochothai och hans vattenbuffel? Share this post Link to post Share on other sites
Guest r1000 Report post Posted November 5, 2011 Som alla Svensson skyll dej själv. Åk inte Phuket eller Samui ....det finns andra ställen i Thailand. ? Udon Thani? Share this post Link to post Share on other sites
lasseboy 0 Report post Posted November 11, 2011 Yes det är stället med stort Åk till Khao lak där finns inte sånt skit Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted November 11, 2011 Hej, Udon Thani är ju värsta turisthålan, är ni såna där svenssons? Tacka vet jag Ouagadougou i Burkina Faso. Där finns inte en svensson var man än tittar och ingen jetski-maffia heller! Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted November 11, 2011 Hej, Udon Thani är ju värsta turisthålan, är ni såna där svenssons? Tacka vet jag Ouagadougou i Burkina Faso. Där finns inte en svensson var man än tittar och ingen jetski-maffia heller! Googlar man det och kikar bilder hittar man 3 vita cycklister, det är allt för mycket svensons där, bättre kan du väl http://www.google.se/imgres?q=ouagadougou+tourist&um=1&hl=sv&biw=1074&bih=741&tbm=isch&tbnid=I45bBGwhGgIPqM:&imgrefurl=http://www.bikefriday.com/community/what_do_you_do/ouagadougou_explorations&docid=QcBsdGFWnajQSM&imgurl=http://www.bikefriday.com/images/entryimages/4e2d46621c774.jpg&w=480&h=360&ei=q8u8TrrwI4HtrAePs6HkAQ&zoom=1 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted November 11, 2011 Fasiken! Mitt rykte som "speciell" har spoilerats. Jag sadlar om till mainstream och håller mig till Samui och Phuket då... Share this post Link to post Share on other sites
Songkran 0 Report post Posted March 17, 2012 Några som blir lurade.. Share this post Link to post Share on other sites
olofb 0 Report post Posted March 17, 2012 Några som blir lurade.. Share this post Link to post Share on other sites
Songkran 0 Report post Posted March 17, 2012 Smiling Thailand Share this post Link to post Share on other sites
tholakers 0 Report post Posted March 17, 2012 Ser inte roligt ut och jag lider med alla som råkar ut för detta, vi har hyrt Jet ski enbart i Kamala Phuket under dom sex gånger vi varit i Thailand men aldrig varit ute för detta, vi är riktigt noga med att filma och ta kort på maskinen tillsamans med han som hyr ut varje gång och jag tror att detta kan vara ett bra tips om man nu tvunget skall hyra. Däremot har jag hört att i Patong kan det vara som på filmen, är det någon som hört att det varit problem i Kamala? //Fia Share this post Link to post Share on other sites
Songkran 0 Report post Posted March 17, 2012 Lär inte hjälpa om motorn börjar krångla Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted March 18, 2012 Ser inte roligt ut och jag lider med alla som råkar ut för detta, vi har hyrt Jet ski enbart i Kamala Phuket under dom sex gånger vi varit i Thailand men aldrig varit ute för detta, vi är riktigt noga med att filma och ta kort på maskinen tillsamans med han som hyr ut varje gång och jag tror att detta kan vara ett bra tips om man nu tvunget skall hyra. Däremot har jag hört att i Patong kan det vara som på filmen, är det någon som hört att det varit problem i Kamala? //Fia Jag känner en del av de som har han dom det i Kamala och de säger sig aldrig göra liknande. Har heller aldrig hört om någon som haft problem utan att va ett pucka själv som att tex fortsätta köra långt över tiden och sen va otrevlig. Hoppas det är och förblir så. Jävla lätt att spela allan på hemmaplan. Patetiska nollor som säkerligen inte skulle våga säga bu eller bä om de va i ett främmande land. Sanna loosers med andra ord. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 18, 2012 Lär inte hjälpa om motorn börjar krångla Det är la dock inte så jättevanligt att motorn havererar? Det är la samma sak när man hyr motorbike i sånna fall.. Share this post Link to post Share on other sites
tholakers 0 Report post Posted March 18, 2012 Nu fick jag något att tänka på Songkran! Men jag håller med Endoo om att i Kamala har vi enbart blivit positivt bemöta. Men dom får ligga på många dagar innan vi har kommit ner till det pris som vi kan acceptera men vi bemöter dom alltid trevligt. Vi åker alltid runt i Thailand på våra resor men det är enbart i Kamala vi har hyrt jet ski, så kommer det troligtvis att bli även när vi åker 5 april men jag skall ta upp detta med motorhaveri under min film inspelning när vi diskuterar med dom. //FIA Share this post Link to post Share on other sites
MariaFr 0 Report post Posted March 19, 2012 Jag hyr aldrig JetSki och kommer aldrig göra det heller. Detta eftersom det ställer till en hel del skit för miljön samt att jag personligen endast tycker att det är irriterande med JetSki's Det var därför jag uppskattade Chalok Bay på Koh Tao så otroligt mycket, det var så fantastiskt lugnt och tyst på stranden Share this post Link to post Share on other sites