MattiasT 0 Report post Posted February 4, 2010 Hej Har bokat boende (29/7-5/8) på Varinda Garden Resort på Koh Samui (Family House). Är det någon som har bott där och kan delge sina upplevelser? Share this post Link to post Share on other sites
braveis 0 Report post Posted November 20, 2011 Hej Mattias! Hur var det på Varinda Garden Resort? Berätta gärna Share this post Link to post Share on other sites
ansjo69 0 Report post Posted July 8, 2015 Jag undrar detsamma, någon som bott här? Share this post Link to post Share on other sites
diseledvin 4 Report post Posted July 8, 2015 även om han ser frågan ,kan det ha förändrats en hel del på 5 år Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted July 9, 2015 även om han ser frågan ,kan det ha förändrats en hel del på 5 år Och han lär inte se frågan eftersom han inte varit inloggad på fem år. Share this post Link to post Share on other sites
ansjo69 0 Report post Posted July 9, 2015 Istället för att köra igång en ny tråd ställde jag frågan i en gammal tråd. Sedan om det är TS eller någon annan som har något konkret att svara spelar mig ingen roll . Share this post Link to post Share on other sites