lollo5501 0 Report post Posted January 23, 2010 Nu börjar nedräkningen och det är en underbar tid Läser alltid väldigt mycket om platserna jag reser till som den här gången är Bangkok, Koh Chang och Koh Samet Vilken känsla det är den här tiden innan, går inte att beskriva Vi stannar först 3 nätter i Bangkok sedan med VIP-buss till Koh Chang 9 nätter därifrån 4 nätter på Koh Samet och avslutningsvis 3 nätter i Bangkok Min lista med "bra ha" grejor börjas fylla på...liten ficklampa, klädnypor, bra ha telefonnummer typ; att ringa för att spärra kort om man mot förmodan skulle bli av med nåt...listan kan bli lång Är det någon som kan hjälpa mig med "bra ha" grejor även om jag reser mycket är det alltid nåt jag kommer på som jag glömt Och sen det viktigaste; PACKA SÅ LITE SOM MÖJLIGT I RESVÄSKAN Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 23, 2010 Grattis. Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted January 23, 2010 Grattis. :rolling on the floor: Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted January 29, 2010 Fixa en myggjagare, elektrisk. med tabletter du stoppar i den ,du slipper mygg med snudd på garanti... Ha en bra resa Jocke Share this post Link to post Share on other sites
lollo5501 0 Report post Posted January 30, 2010 Fixa en myggjagare, elektrisk. med tabletter du stoppar i den ,du slipper mygg med snudd på garanti... Ha en bra resa Jocke Tackar, tackar Jocke...den finns också med på listan Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted January 31, 2010 Ha en trevlig resa Själv har jag 14 dagar till take-off. Share this post Link to post Share on other sites
Marrcus 0 Report post Posted January 31, 2010 Fixa en myggjagare, elektrisk. med tabletter du stoppar i den ,du slipper mygg med snudd på garanti... Ha en bra resa Jocke Har du något tips på vart jag kan hitta en beprövat bra sådan? Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted January 31, 2010 tyvärr kommer inte ihåg men ska forska lite jag återkommer... :-\ Mvh JoJo Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted January 31, 2010 Änteligen hittade jag info om vart man kan hitta en följ länken.. http://www.pinal.se/sterminio-elektrisk-platta-mot-mygg-p-752.html Lycka till mot myggen . Mvh JoJo Share this post Link to post Share on other sites
majja 0 Report post Posted January 31, 2010 Änteligen hittade jag info om vart man kan hitta en följ länken.. http://www.pinal.se/sterminio-elektrisk-platta-mot-mygg-p-752.html Lycka till mot myggen . Mvh JoJo Tackar! Har nu beställt en! Share this post Link to post Share on other sites